before everything

244 7 0
                                    

Met een zucht loop ik alweer me hotelkamer in.. Vandaag heb ik serieus niks anders gedaan dan een beetje rondlopen door het hotel. Omdat het regent ging de fotoshoot niet door en nu word het dus morgen ochtend vroeg om 8 uur! Wie verzint dat nou weer? Ik laat me op me bed vallen en hoor dan me telefoon afgaan. Het zal me moeder wel weer zijn met 'lig je al te slapen?' 'Wat heb je vandaag gedaan?' Soms ben ik blij met der echt hoor. Maar nu dat ze zwanger is word het me soms allemaal een beetje te veel. Ik was eerst der prinses en nu komt er nog een meisje. Ja je hoort het goed

ik krijg nog een zusje. Gisteren belde ze me zelfs op om te zeggen dat me ex weer voor de deur stond. Hij ging vreemd na 4 jaar een relatie te hebben gehad. Maar hij wilt me zo graag terug en ik zal je zeggen ik hem niet! Maar goed ik sta dus weer op van me bed en pak me telefoon van het nachtkastje en zie dat het een Instagram bericht is van ene Lasse Schöne. Uit nieuwsgierigeheid klik ik op het bericht en begin het te lezen. 'Geachte Selena. Morgen hebben wij samen een fotoshoot. Maar ik wil je eigenlijk wel beter leren kennen dan weet ik met wat voor meisje ik te maken heb. Je manager vertelde me dat je in het RozenBloem hotel zit. Ik haal je vanavond om 7

uur op. Groetjes Lasse Schöne' wat moet ik hier nou weer van vinden? Sommige woorden komen best wel eng over. Maar als me manager het heeft gezegt dat vertrouw ik het maar. Snel stuur ik een berichtje terug. 'Geachte Schöne. Het kwam een klein beetje griezelig over maar ik zie je vanavond! Groetjes Selena.' Ik druk op verstuur en leg me telefoon dan weg en kijk op de klok. Het is al 5 uur dat betekend dus dat die Schöne hier staat over 2 uur. Wat moet ik hem eigenlijk vragen? Hoe oud die is of misschien heeft die wel kinderen? Ik laat het gewoon over me heen komen dan kan er niks verkeerds gaan.

Het is nu tien voor zeven en stap nu pas me hotelkamer uit. Misschien is die niet eens komen opdagen en zie ik hem morgen pas. Ik loop naar de liften toe en druk op het knopje. Dan gaat weer me telefoon af en pak ik hem uit me tasje, er staat dat ik weer een berichtje heb van Lasse Schöne. 'Ik sta beneden. Kom je zo?' Oké hij is dus wel komen opdagen. De lift deuren gaan open en ik stap er in. Ik druk de B in en dan gaan de deuren dicht. Weetje eigenlijk is een lift best slaap verwekkend altijd zo'n slaap liedje op.... Als eindelijk de deuren weer open gaan loop ik de lobby in. Ik weet eigenlijk niet eens hoe doe er uit ziet. Ik heb maar een klein beetje zijn Instagram bekeken. En ik moet zeggen lelijk is die zeker niet. "Selena Hadid?" Ik draai me om en sta dan oog en oog met Lasse Schöne. "Lasse Schöne." Ik steek me hand uit die hij aanneemt. "Wat leuk om je te ontmoeten." Ik knik en kijk dan een beetje akward om me heen. "Kom dan gaan we wat leuks doen." Ik kijk hem niet begrijpend aan. "Ken je Ajax?" Ik knik. "Er is een groot feest aan de gang en ik dacht misschien heeft ons top moddeltje wel tijd voor een beetje lol." Ik kijk hem met een op getrokken wenkbrauw aan. "Ik kan altijd lol hebben. Maar ik wil best mee maar ik ga vroeg weer weg. Morgen heb ik een shoot om 8 uur." Hij knikt. "Het duurd ook niet zolang." Ik zet een glimlach op en loop dan mee met Lasse Schöne.

Als we bij zijn auto zijn aangekomen stappen we in. Wat doe ik eigenlijk ik ken hem nog niet eens en zit nu al met hem in een auto. Straks is de een onvoeder ofzo die zich voor doet als Lasse Schöne. Tegenwoordig weet je het ook niet echt meer in deze tijd. "Zullen we elkaar vragen stellen zodat er elkaar beter leren kennen." Dacht hij nou wat ik net dacht? "Is goed jij begint." Hij knikt en rijd dan weg. "Heb je een vriendje?" Serieus natuurlijk als eerste meteen die vraag. "Nee, ben happy single." Lasse knikt. "Jouw beurd." Ik laat het tot me komen. "Heb jij een vriendin?" Hij knikt. "Ja, je zal der zo wel ontmoetten." Ik knik. Stiekem ben ik natuurlijk wel een beetje verdrietig. Wie had het ook anders verwacht, hij is knap en alles. Ik blijf vooraltijd happy single. Of ik happy ben? Nee eigenlijk totaal niet. "Wat zit je te kijken?" Ik schrik op en kijk hem aan.



Love me like you doWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu