fotoshoot

130 4 0
                                    

Vroeg in de ochtend word ik wakker van me wekker. Voor mij is het vroeg omdat ik nogal laat in het hotel kwam. Gelukkig is dit hotel 24 uur per dag geopend anders had ik nog een groter probleem gehad. Maar goed gister avond was echt de raarste avond die ik ooit in heel me leven heb gehad. Wat de vriendin van Lasse tegen me zei. Toen dat Lasse zei dat die van me hielt. En toen dat gevecht tussen Nicolai en Lasse. Ik weet niet eens wat daarna is gebeurd omdat ik weg ben gegaan. Ik had het gevoel ook niet echt dat ik nog langer moest blijven omdat het misschien nog erger kon uitpakken. Ik sta op uit me bed en pak een legging die nog in me koffer lag en trek die aan. Op de stoel die tegen over me bed staat ligt nog een shirt en pak die ook. Ja ik slaap in me ondergoed... het ligt gewoon lekkerder dan een pyjama. Maar goed een beetje te veel privé. Make-up hoef ik niet op want dat word daar gedaan. Ik pak me klem en doe me haar een beetje goed en pak dan me telefoon en portemonnee en loop dan me hotelkamer uit. Als ik beneden kom zie ik Nicolai staan. 'Kom je hier voor mij?' hij knikt. 'Wat is er?' Hij loopt naar me toe. 'Ik denk dat ik je leuk vindt. Ik denk het niet ik weet het zeker! Selena Ik vind je echt een toffe meid en ik kan niet stoppen om aan je te denken. Gisteren toen ik je voor het eerst zag wilde ik niks meer dan dat jij me meisje word. En ik weet je bent model en reist heel de wereld af en je bent niet vaak thuis, maar weetje dat kan mij niet schelen. En ik hou gewoon zo erg veel van je dat ik hier nu sta. Ik heb niet geslapen ik wachtte tot dat jij wakker zou worden.' ik kijk hem met open mond aan. Hij vindt mij leuk.. Maar hoe ik moet ik dat nou zeggen dat ik hem nog niet zolang ken maar dat ik misschien wel iets voor hem kan gaan voelen. 'Nicolai, Luister ik ken je nog niet eens 24 uur. Maar je lijkt me echt een leuke jongen. Maar nu op dit moment voel ik nog niet echt iets voor je.' hij knikt. 'Dat maakt niet uit. Maar ik moest het tegen je zeggen. En hoe je gisteren keek naar Lasse, we weten allemaal dat je hem leuk vindt. De jongens van gisteren. En ik zal wel iemand anders vinden dus wees maar niet bang. Maar kunnen we wel vrienden blijven?' ik knik. 'Kom dan breng ik je naar De Toekomst toe.' Ik knik. We lopen naar zijn auto toe. 'Moet ik niet gaan rijden? Aangezien je niet heb geslapen?'  Hij knikt en geeft me de sleutels. 'Weetje wel hoe je moet rijden? We rijden niet links maar rechts. Dus niet links gaan rijden!'  ik lag en schud mijn hoofd. 'Dat komt helemaal goed. Anders ga jij even slapen tot dat we er zijn.' hij knikt. We stappen in en hij valt meteen in slaap. Hij was gewoon echt helemaal op. Maar was het gisteren dan zo goed te zien? dat ik ben gevallen voor de Lasse Schone?' Ik start de auto en rijd weg. Ik volg de borden naar de plek toe. Als we er zijn parkeer ik de auto op de plekken die aangegeven staan en komt er meteen een man naar me toe gelopen. 'Vrouw, u mag hier niet parkeren. Er word vandaag een fotoshoot gedaan dus er is helemaal niemand.' hij knikt me aan. 'Ik ben Selena Hadid en heb een fotoshoot met Lasse Schone.' zijn hoofd word een beetje rood. 'Sorry mevrouw Hadid. U word verwacht in kleedkamer nummer 4.' Ik knik en maak Nicolai wakker.



Love me like you doWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu