Rain

64 2 0
                                    

Ik loop al zeker 4 uurtjes buiten, in het begin probeerde verschillende mensen me nog te bellen maar heb als snel me telefoon uitgezet. Gewoon omdat ik geen zin had ik al die mensen die zeggen dat ik terug moet komen of vragen waar ik uithang. Ik de verte zie ik een bankje staan en loop er heen.

Als ik na een tijdje toch maar besluit me telefoon aan te doen zie ik dat ik in totaal 89 gemiste oproepen heb. Maar dat kan mij nu vrij weinig schelen. Het enige wat ik terug wil is mijn vader, die begreep me pas echt goed. Mijn moeder was alleen maar dat ik moest gaan werken en mijn vader vond dat ik ook wel wat tijd voor mezelf kon hebben. Dan voel ik pas dat het zachtjes begint te regenen wat niet zo heel slim is want heb alleen me zomerjasje aan en niks meer. Misschien is dit wel een oproep van me vader dat ik maar even naar huis moet gaan. Dan gaat me telefoon nog een keer af en neem ik op. "Ik ben onderweg terug naar huis." Dan hang ik op. Eigenlijk best wel een stomme reactie want ik wist niet eens wie het was.

Als ik het huis in zicht zie komen zie ik veelste veel auto's staan. Zeg me alsjeblieft niet dat ze heel der telefoonboek heeft gebeld om te vragen waar ik kon uithangen? Ik doe het hek open en loop het pad op klop op de deur. Het duurde nog geen eens een seconde of de deur ging al open. Lasse doet open en trekt me in zijn armen. "Waar hing je uit?" Hij wrijft over me haar. Dat trouwens nu wel zal stinken naar verzopen hond. "Ik was gewoon even gaan wandelen." "De rest en je moeder komen ook zo naar huis. Ik moest hier blijven tot dat je thuis zou komen. Je trilt helemaal kom we gaan eerst naar boven toe." Hij trekt me de trap op, gelukkig kon ik nog net de deur dicht doen. "Ga jij maar alvast naar de badkamer toe, dan doe ik je pyjama in de droger zodat het lekker warm is als je het aantrekt." Ik knik. "Lasse, wil je mee gaan alsjeblieft. Ik moet nu echt iemand bij me hebben." Hij knikt. "Maar bedoel je dat ik echt met je mee moet gaan in bad?" Ik knik en hij knikt ook. Hij loopt naar de badkamer toe. "Ik laat wel me boxer aan hoor." Ik knik. "Ik hou wel een onderbroek aan maar die BH moet uit." "Hij knikt en glimlacht. "Is niet erg."

We zijn dan geen vriendje en vriendinnetje meer en ik weet hij is verlooft met iemand anders, maar het is fijn dat ik gewoon tussen zijn benen mag liggen. Langzaam voel ik zijn hand door mijn haar. "Selena, ben je nog wakker?" Langzaam knik ik. "Zullen we er maar uitgaan?" Ik knik alweer en sta langzaam op. "Als je nou naar je kamer gaat dan ga ik naar beneden toe en doe je pyjama in de droger en dan kom ik straks naast je liggen goed?" Ik knik alweer en droog me af en loop naar me slaapkamer toe en Lasse loopt naar beneden toe. Dit was weer even fijn om in iemands armen te liggen. Het maakte me eigenlijk vrij weinig uit dat Lasse me zonder Bh heeft gezien.


Love me like you doWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu