Zodra ik samen met Nicolai het terrein oploop zie ik Lasse al staan. Dit kon nog wel eens leuk worden... Hoor je me lachen?? Kirsten me eigen stylist komt me kant opgelopen en duwd me een paar kledingstukken in me handen. "Hier aantrekken! we hebben een beetje haast." Ik en loop naar de kleedkamer die mij werd aangewezen. Het is een simpele outfit om lekker in te kunnen sporten. Als ik de sport BH ook aan heb gedaan gaat net de deur open en komt Lasse naar binnen. "Ow, sorry Ik moest even snel wat pakken." ik knik en trek het hempje aan. "Lasse, kan je misschien even helpen om het lipje er in te doen?" hij knikt en loopt mijn kant op en gaat achter me staan en doet het lipje weer in het hempje. "Dankjewel, zullen we gaan?" ik knik en loop met hem mee. Toch vind ik hem nog steeds aantrekkelijk. Ik weet het hij heeft een vriendin en ik heb een jongen achter me aanlopen maar dat wil niks betekenen dat ik niet naar hem mag kijken. We lopen naar buiten toe en we moeten op het veld staan en daar een pose aannemen. Hij gaat zitten en hij wijst tussen zijn benen. Waarom ook niet? Zijn vriendin is er toch niet.. Oké ik klink dus wel een bitch die iemand nu inpikt maar ik zeg er geen sorry voor.
Na een lange fotoshoot voor twee, moeten we ook nog alleen op de foto alleen dan met een Ajax traningak. Ik loop de kleedkamer weer uit en loop naar het doel en pak een bal en hou die hoog. Aangezien de shoot toch nog niet was begonnen. "Ik wist niet dat je kon voetballen." Ik hoor aan de stem gewoon dat het Lasse is. "Ja, voor dat ik model werd. Zat ik op voetballen." Hij knikt en pakt de bal van me af. "Dat is niet eerlijk. Ik heb geen schoenen aan!" hij lacht. "Kom we moeten nog een keer samen op de foto." ik knik en loop met hem mee. We komen uit in een kleedkamer waar allemaal namen opstaan. En iets zegt me dat dit de kleedkamer is van de jongens. "Selena, ga jij bij het bordje van Schöne staan?" ik knik en ga er staan en hou een pose aan. Ik hoor gelach van de linkerkant komen en zie dat Lasse daar staat met Kirsten. Het zal wel.
We zijn eindelijk klaar en kan ik dus weer terug naar het hotel toe. Als ik om me heen kijk zie ik geen Nicolai staan. Dit ga je toch niet menen hé dat hij is weg gegaan? Eerst haalt die me op en dan dropt die me hier? Ik loop in een hoog tempo naar de parkeerplaats maar het enige auto die er nog staat is die van Lasse. "Waar is Nico heen?" ik haal me schouders op. "Die heeft me hier achtergelaten. Kan jij me alstjeblieft brengen naar me hotel?" Hij knikt. "Waarneer ga je weer weg? Niet dat ik je weg wil hebben maar gewoon een vraag." vraagt Lasse een beetje zenuwachtig maar toch heel erg schattig. "Ik ga vanacht weg naar Denemarken. Daar moet ik nog een fotoshoot doen en dan heb ik een vakantie staan." Hij knikt. "Ik kom uit Denemarken en misschien kan ik met je mee gaan? als je wilt natuurlijk het hoeft niet." Ik lach. "Heb je geen wedstrijden meer staan of trainingen?" hij schud zijn hoofd. "We hebben wintervakantie. En ik heb het gisteren uitgemaakt met Miranda. Dus ik zou graag met jou willen gaan. Selena je maakt het kleine jongetje weer wakker in me. IK hou van je."
JE LEEST
Love me like you do
General FictionWat als je de perfecte man blijkt te hebben gevonden? Maar je niet bij hem kan blijven van wege je werk? Word het kiezen of gaat Selena de uitdaging aan? Je leest het in Love me like you do