Give it time

95 3 2
                                    

Aangezien een paar van jullie er op hadden gereageerd dat ik verder moest gaan met dit boek heb ik besloten. Dat het boek niet veel hoofdstukken krijgt. Nou hier begint het hoofdstuk.

Eigenlijk vlogen de dagen met een Lasse voorbij. Wat ik natuurlijk heel erg jammer vond. Het volgende land wat op mijn te doen lijstje stond was Denemarken. En natuurlijk heeft een Lasse  ook vrij kunnen krijgen. Ik ga der heen voor een paar fotoshoots.
Ik zou een dag eerder vertrekken en dan zou hij op een vrijdag vertrekken. Nu was het alleen nog checken of alles in mijn koffer zat en dan kon ik ga naar Schiphol. Als je misschien nog afvraagt of Lasse en ik nog wat leuks hebben gedaan is mijn antwoord ja. We zijn gezellig naar de bioscoop geweest, en wezen schaatsen. Ook al kan ik helemaal niet schaatsen. Ik ritste mijn koffer dicht, en nu was het tijd om naar Schiphol te gaan. Ik tilde mijn koffer van bed en keek nog even de kamer rond. Toen ik alles had nagekeken en tot de conclusie kwam dat ik niks was vergeten liepen op mijn hotelkamer uit. Toen ik beneden kwam checkte ik me uit en liep ik naar buiten toe voor een taxi. Toen ik een hele erg bekende auto zag wist ik zeker dat Nicolai er zou staan. En het klopt ook nog, Nicolai stond er. Hij kwam de auto uit en liep mijn kant op. Hij vroeg of hij me naar het vliegveld Koen brengen. Ik knikte en hij pakte mijn koffer over en misschien was dit wel een beetje egoïstisch want ik wist misschien wel dat de vraag er aan zou komen of ik en Lasse misschien wel daten. Of misschien was het toch zijn vraag of ik had nagedacht of ik misschien wel gevoelens had voor hem? Toen we bij zijn auto aankwamen was er spanning om te snijden. Ik ging zitten op bijrijdersstoel. Ik hoorde dat Nicolai de kofferbak dicht deed en ik zag hem aan de andere kant van de auto lopen en naar zijn kant toe gaan. Toen hij ook eindelijk zat konden wij gaan. Hij starte zijn auto en reed weg. Hij legde heel voorzichtig zijn hand op mijn bovenbeen. Ik voelde wel wat in mijn buik maar niet echt zoals ik ben lasse voelde. Moet ik Lasse over mij en Nicolai? Waarom is het leven zo moeilijk....

---------------------------
Ik heb dus zoiets leuks uitgevonden op mijn iPhone. Als ik nu tegen mijn iPhone praat typt die vanzelf. Maar slaap lekker en op terug te komen mijn vraag ik ga dus een winterboek maken over gewone mensen en de voetballers van Ajax. Lijkt het jou leuk idee om daar in mee te doen? Schrijf je dan in de comments welke rol en met welke speler je wilt. Ik weet uit mijn hoofd dat Daily, Nicolai, Viktor en Lazze al bezet zijn. Het hoeft niet per se uit de selectie van dit jaar. Het mag ook van een jaar terug of twee jaar terug. Fijn weekend iedereen en ik hoop dat jullie morgen allemaal reageren zodat ik morgen aan het boek kan beginnen en zondag het eerste hoofdstukken op kan.


Love me like you doWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu