Playing the game

109 4 0
                                    

Waarom kan ik nou niet gewoon zeggen Lasse ik hou ook van jou.. Ben ik bang voor de gevolgen die had misschien zal hebben als ik hem wil als mijn vriend? Zal ik de uitdaging aan kunnen gaan en gewoon elke avond een berichtje sturen naar de jongen van wie ik hou? Ik kijk Lasse nog even snel in zijn ogen en kijk dan weg. Selena dit is nu de tijd om het tegen hem te kunnen vertellen! "Lasse, ik vindt jou ook heel erg leuk. Maar ik ben veel weg en ben niet het meisje die na je voetballen thuis zit op de bank gezellig een boekje te lezen. Ik reis heel de wereld af als het gaat om mijn werk." Hij knikt. "Ik vind het niet erg als het daar om gaat. Ik wil gewoon kunnen zeggen dat is mijn vriendin en ik ben trots op der." Ik knik. "Misschien kunnen we dan eerst een date." Hij knikt. "Ik breng je zo eerst even weg dan en dan kan je gaan klaarmaken. We gaan vanavond iets leuks doen." Ik ben heel even overdonderd door wat hij net zei. Maar veel tijd heb ik hier ook weer niet. "Wanneer moet je weer naar een ander land vliegen?" hij kijkt me aan. "over 6 uurtjes moet ik naar Denemarken toe. En daarna heb ik 2 weken vakantie." Hij knikt. "Dan ga ik met je mee want ik heb nu 2 weken vakantie. En dan kunnen we wat leuks gaan doen in Denemarken en vanuit daar kunnen we naar een ander land gaan." Ik knik. "Dat lijkt me heel erg leuk. En trouwens we kunnen ook gewoon een film kiezen en die kijken op me hotelkamer. Want ik moet er vroeg uit en naar het vliegveld." Hij knikt. "Dan ga ik alleen morgen nog naar de training en dan ga ik ook naar Denemarken." Ik knik. "Maar voor nu heb ik je voor mezelf." Hij knikt. "Deze vakantie zal je echt heel erg leuk vinden. Niet als enige dat je misschien maar ik weet het wel zeker dat je mijn vriendin word. Maar ik kan nu ook met een excuus lang me familie in Denemarken als jij aan het werk bent ofzo." Ik knik. "En over dat vriendin zijn wil ik nog even over praten. Meneer Schöne." Hij lacht en knikt en geeft me een kusje op me voorhoofd.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sorry!!!!!!

Maar ik heb het zo druk met school dat ik dit serieus tijdens me les schrijf. Ik doe zo erg me best voor jullie echt waar. Maar dit boek gaat gewoon door. En zal lasse of Nicolai het vriendje worden van Selena?????



Love me like you doWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu