Bab 8

716 19 5
                                    

"Sorry,coach saya memang tak boleh datang esok".kata ku kepada coach."tapi kamu nanti ada game,Tasya tak boleh gantikan kamu sebab dia sakit,ada retakan dekat tulang dia disebabkan oleh tempoh hari dia gantikan kamu lawan pemain boxing dari Indonesia".kata coach panjang lebar."arhhh,okey lah saya cuba selagi saya mampu".kata ku.

"Kamu sahaja lah harapan kami sekarang,".kata coach kepada ku."okey saya cuba bantu coach,tapi esok pemain boxing semua nya berkumpal kah".kata ku kepada coach."ya!,nanti coach buat kan jadual baru untuk kamu,but kali ni jadual kamu lebih padat lah.".kata coach kepada ku."okey,coach!".jawap ku."ermm tu sahaja coach nak info kepada kamu,jaga diri,jaga pemakanan,okey".kata coach kepada ku.

"Ermmm okey,".jawap ku."okey bye".kata coach lalu mematikan perbualan."ahhhh stress nya".lalu menyepak kerusi yang terletak di halaman tuh."ouchh,sakitnya".kata ku yang sedang terduduk sambil menahan kesakitan yang dialami bahagian kaki kanan ku."bak sini aku tengok".kata Rasyid yang tiba-tiba muncul.

"Tak pah lah aku boleh jaga diri aku sendiri".lalu menepis sentuhan Rasyid."jangan lah nak jual mahal".kata nya kepada aku."eh!,nak aku buktikan kah".kata ku lalu cuba berdiri dengan perlahan-lahan sambil diperhatikan oleh Rasyid."arhh kan aku dah kata".kata ku setelah berdiri,aku pun ingin berjalan."ouch!".Adu ku lalu terduduk balik.

"Orang nak tolong jual mahal tu lah balasan nya,meh sini aku tengok".kata nya sambil menyelak kain seluarku."eh kau nak buat apa dengan aku nie".kata ku yang sedikit cemas."ahhh patut lah,bengkak,siapa suruh kau tendang tu kerusi.".kata Rasyid kepada ku."aku stress lah,esok ada class boxing and the same time ibu nak buat open house,ahhhh stressss nyaaaaaa".ucap ku sambil berteriak.

"Hah!,tak yah lah nak emo,".kata nya kepada ku sambil cuba merawat kaki ku."maaf aku terluah dekat kau".kata ku kepada nya."tak pah, perkara kecil jak tu,".ucap nya kepada ku."anyway thanks arh kau backupp aku dari belakang dari amukan cikgu Liza".ucap ku kepada Rasyid."ermmm sama-sama".ucap nya."and tidak lupa juga aku nak minta maaf kepada kau sebab tumpah kan gam tikus kat kerusi kau".kata ku panjang lebar kepada nya.

"Ermm,welcome lagi pun tak peh!".ucap nya."baik nya hati kau kan,untung lah perempuan yang dapat kau,".kata ku kepada dia.

Hah,baik kau cakap,kau belum tahu aku siapa Liyana aka Anissa.Aku tak tunjuk belang ku sebab ni rumah kau,lagi pun aku respect kat ibu kau dan mama aku.Ermmm kau tengok lah nanti apa yang aku akan balas kepada kau atas semua perbuatan yang kau telah lakukan kepada aku.Bisik dalam hati Rasyid.

Hahahaha,nampak nya buaya dah tundukkan landak yang berduri menjadi landak yang lembut hati.
So wait for bab seterusnya tau.......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PMC ( Projek Memikat Cikgu )Where stories live. Discover now