*Jealousy is one hell of a feeling ;;
CAPITOLUL 22 "J E A L O U S Y"
Emma's POV
Nu-mi pot imagina furia lui Cedric, atunci când m-a văzut luându-i brațul lui Damien şi oferindu-i un sărut prietenesc pe obraz. Nu e sănătos ceea ce fac, îl ispitesc pe Damien pentru a-l face pe Cedric gelos, chiar dacă sunt conştientă de sentimentele băiatului de lângă mine. Cu astea fiind spuse, am aruncat o ultimă privire în direcția lui Cedric, care avansa către maşina lui Damien cu paşi mari şi rapizi, şi l-am grăbit să pornească motorul şi să plecăm mai repede.
În drumul spre şcoală, nu am putut să nu mă gândesc la Cedric.
"Deci, cum ai dormit?" Mă întrebă. "Când vorbeam aseară, mi-ai spus că nu puteai să adormi." Părea chiar îngrijorat.
Îmi plăcea asta la el, că-i păsa de mine şi era foarte atent la fiecare reacție şi cuvânt pe care-l rosteam.
"Până la urmă am adormit." I-am spus.
"Weekendul ăsta..."
"Ce e weekendul ăsta?" Am întrebat.
"Îți spun când ajungem.." Spuse emoționat.
Stresată de ce voia Damien să-mi spună, şi prea adâncă în propriile mele gânduri, nici n-am realizat când a virat la dreapta şi când am ajuns la şcoală.
Am coborât alături de el şi am îmbrățişat-o pe Rachel, care mă aştepta pentru că aveam un curs împreuna. După chipul ei zâmbăreț, îmi dădeam seama că înca n-a primit vestea de la fratele meu.
"Bună, Emma!" Exclamă și îi făcu cu mâna lui Damien. "Haide, să mergem. Am multe să-ți povestesc."
"Poate să mai aştepte?" L-am întrebat cu Damien cu privire la ceea ce stabilisem să-mi spună imediat cum ajungem.
"Presupun." Aprobă din cap.
Am fost trasă de braț de Rachel. Ne apropiam de sala de curs, când se uită serios la mine:
"Ty este cel mai dulce iubit din lume." îmi spuse. "Dar nu înțeleg ce se întâmplă cu el în ultima vreme, nu petrecem mult timp împreuna şi îmi spune mereu că e ocupat. Când îl întreb, îşi cere scuze şi-mi spune cą mă iubeşte dar că lucreaza la ceva important. Iar eu vreau să-l cred, dar poate...." îşi muşcă buza. "Îmi ascunde ceva. Poți să afli pentru mine despre ce e vorba, Emma? Îmi este foarte dor de el."
Draga mea, Rachel. Mi s-a rupt sufletul când am auzit prin ceea ce trece. I-am spus că voi face tot ce pot, deşi, ştiam deja cum o să sfârşească relația lor. Tyler este evident îndragostit de altcineva, în timp ce, chiar acum, Rachel plânge după prezența lui, care obişnuia să-i fie mereu în apropiere. Dar cum va reacționa când află, de fapt şi de drept, ce se întâmplă şi de ce s-a schimbat?
Nu-mi plăcea deloc să fiu implicată în asta, însă Tyler este fratele meu, iar eu trebuie să fac tot posibilul să-l ajut. În cazul ăsta, să-l apostrofez fiindca îi spune lui Rachel diferite lucruri dulci, pe care el nu le simte cu adevărat.
Discuția a continuat şi şi-a dezvăluit toate sentimentele sale profunde pentru Tyler, iar eu începeam să ma
Ă simt din ce în ce mai prost pentru că nu îi puteam dezvălui intențiile fratelui meu.Cursul de istorie a fost plictisitor, ca intotdeauna. Mi-am adunat cărțile şi am ajuns la dulap, când doua brațe cunoscute, pe care le ador, s-au înconjurat posesiv în jurul mijlocului meu. îi puteam simți respirația lui Cedric pe gât, trezind mii şi mii de fiori pe pielea mea. Presăra săruturi scurte şi umede, iar eu am rămas nemişcată, savuram din plin fiecare atingere a sa.
"Dacă se mai întâmplă asta vreodată," spuse, muşcându-mă încet şi seducător de gât, "mă voi asigura că nu mai ieşi din casă, fără acordul meu." Cu ultimul cuvânt rostit, m-a întors cu fața spre el şi m-a lipit de suprafața de metal a dulapului din spatele meu.
Mâinile sale erau în jurul capului meu, ținându-mă captivă între trupul său şi dulap. Din priviri, l-am provocat să continue. Imi doream să o facă. M-a sărutat cu patimă, limba sa făcându-şi imediat loc în gura mea, iar mainile sale îmi explorau libere corpul. A ajuns la fesele mele pe care le-a strâns puțin, făcându-mă să gem înfundat în gura sa.
Ne-am retras din sărut atunci când o persoană şi-a dres vocea, fix lângă noi. Domnul Wood.
Am crezut că avea să fie nervos, supărat şi dezamăgit pentru că eu îl meditam pe Cedric, iar acum lucrurile au luat o întorsătură drastică de situație. Însă, surprinzator, zâmbea. Un zambet fericit şi, chiar sincer...
"Ne scuzați..-" am început să-i spun dar am fost întreruptă de el.
"în biroul meu, acum." Rosti dur.
Eu şi Cedric l-am urmat până în biroul său. Cedric m-a luat de mână, chiar dacă eu am încercat să mi-o retrag. Credeam ca domnul Wood nu vrea ca noi să facem asta, în ciuda zâmbetului de mai devreme.
"Despre ce e vorba?" A vorbit şi Cedric, pe un ton distant. S-a aşezat pe scaun, şi fix când am vrut să mă aşez lângă el, m-a tras în poala lui. Perfect.
"Lasă-ma." Am şoptit dur.
A râs și m-a strâns și mai tare de mijloc.
"Emma Torres. Te-am pus să-l meditezi pe acest student, fiindcă, nu avea chef de învățătură...și, s-a ajuns la asta?" Întrebă.
Nu-i puteam descifra tonul.
"Domnule Wood, îmi cer scuze, nu am vrut să..-" am fost întrerupta din nou.
"Bătrâne, nu-ți mai irosi timpul pe asta. Deja ți-ai atins scopul." Îi spuse Cedric iar domnul Wood a început, deodată, să râdă.
"Ce vrei să spui?" L-am întrebat pe Cedric, schimbând priviri cu amândoi.
"Of, Emma." Mi se adresă domnul Wood. Te-am pus să-l meditezi fiindcă Cedric îmi este ca un fiu, iar o fată ca tine, una la o mie, cuminte, frumoasă şi deşteaptă ca tine în preajma lui....am crezut că-l vei trezi la realitate. Şi am avut dreptate. Cedric a inceput să-şi îndrepte situația, datorită ție. Şi nu datorită meditațiilor, ci prezenței tale. Eşti o binecuvântare pentru acest puşti, să ştii." Îmi explică, iar fața mea avea o expresie de șoc.
Domnul Wood voia ca eu să fiu cu Cedric? A crezut că eu îl voi schimba? Am reuşit? Eram prea confuză şi aveam nevoie de răspunsuri. Urgent.
--------/-------
Aștept păreri:)Needitat
CITEȘTI
Our Fate //pauza
RomanceEmma a fost mereu copilul model, ireproșabil și indubitabil de cuminte și silitoare; și-a urmat părinții în tot ce ține de educația sa. Pe de altă parte, Cedric este băiatul rebel, nepăsător, cu o atitudine glacială. Deși toate aceste lucruri o isp...