~Perspectiva Oliviei~Primul meu zbor cu avionul şi-a luat avânt în după-amiaza asta ,în jurul orei 16:30 . Eram atât de fascinată de călătorii şi dacă ar fi fost în alt context m-aş fi bucurat foarte mult de această oportunitate de a merge cu un avion ,însă de această dată nu mă pot bucura de călătorie...
Urma să mă mut în Los Angeles ,să merg la o şcoală nouă.Practic toată viața mea urma să se schimbe şi sincer ,nu eram pregătită să accept asta. Îmi plăcea vechea mea viață aşa cum era ea şi nu voiam să se schimbe,însă asta nu depindea de mine ,ci de părinții mei . Oricum ...acum este deja prea târziu ...mai aveam puțin şi aterizam.
Minutele au trecut foarte repede. Mă aflam deja în aeroport . Când am ieşit de acolo ne-am îndreptat către un taxi ,iar acesta ne-a dus până în fața noii noastre case.
Intru înăuntru şi observ o curte mare şi o grădină foarte frumoasă cu flori de toate nuanțele posibile. Apoi, deschizând uşa şi trecând prin sufrageria mare, cu pereţii de culoarea piersicii, în mijlocul căreia se afla un televizor mare cu plasmă şi o canapea maro deschis,iar în partea stângă se afla şemineul. Bucătăria este de culoare albă , iar mobila este în două nuanțe : maro şi alb , are un televizor mic şi o masă mare de sticlă. Baia este albastru cu alb şi are o mochetă albastră cu delfini imprimați pe ea. Camera mea este luminată de două ferestre largi şi are pereții coloraţi în verde. Patul şi biroul au aceeaşi culoare , iar pe jos este aşezată o mochetă albastră cu floricele violet. Dulapul din colţul camerei este de un turcoaz spre verde, iar înăuntrul său urma să îmi aşez eu toate hainele.
* * * * *
După mai bine de jumătate de oră de despachetat ...în sfârşit eram gata . Aşa că îmi iau la întâmplare o pereche de blugi şi un tricou şi dau buzna afară din casă şi pornesc grăbită pe străzile Los Angeles-ului . Aveam să stau aici mult timp de acum încolo aşa că trebuia să mă familiarizez puțin cu locul. Cu toate că nu mă simt ca acasă ,trebuie să recunosc că Los Angeles-ul este foarte frumos din toate punctele de vedere.
CITEȘTI
Limitele Inocenței
VampireAceasta este povestea a doi tineri adolescenți care se urau şi care până la urmă ajung să se placă unul pe celălalt,cu toate că niciunul nu e dispus să recunoască adevărul. Oare vor fi Olivia şi Coner destul de maturi și nu vor mai încerc...