Cap.7-Entuziasm

214 10 0
                                    

~Perspectiva Oliviei~

Ziua următoare m-am trezit cu zâmbetul pe buze şi erau foarte rare zilele în care aşteptam cu nerăbdare să încep încă o zi de liceu....pfff pe cine încerc eu să păcălesc aici , niciodată nu mă bucuram că încep şcoala ,e plictisitoare şi îți ocupă majoritatea timpului şi să nu mai vorbim de teme...însă azi m-am surprins chiar şi pe mine cu această nerăbdare de a începe înca o zi de şcoală... Chiar şi aşa ,sunt sigură că nu e vorba despre şcoală şi faptul că începe să îmi placă ,ci cred că este vina idiotului ăla cu ochi albaştrii....Conson ,Canar ,Corall ...sau ceva de genul...

Mi-am făcut rutina zilnică şi mi-am luat o pereche de pantaloni lejeri negri cu nişte floricele roşii pe ei şi având în vedere că era foarte cald afară ,mi-am luat un maiou negru care îmi scotea bustul în evidență şi o jacheta albastră de blugi cu mâneci scurte pe deasupra,iar părul am ales să mi-l las desprins pe spate .

Mi-am luat geanta şi am coborât în bucătărie , unde eram sigură că o să îi găsesc pe părinții mei ,însă am găsit doar un bilet pe masă pe care scria :

"Bună dimineața ,scumpo . Noi a trebuit să ajungem mai rapid azi la serviciu şi de aceea ,ne pare rău că nu putem să te ducem la liceu ,însă ți-am lăsat pe dulap banii de taxi . Ai mâncare în frigider. Te pupăm . Cu drag : mama şi tata "

Sooper...având în vedere că liceu este doar la 30 de minute distanță de casa mea , cred că o să merg pe jos şi o să păstez şi banii.

După ce am terminat de mâncat m-am ridicat de la masă ,mi-am luat geanta de pe hol şi m-am îndreptat spre ieşire. Pentru a nu mă plictisi în drum spre liceu mi-am pus căştile în urechi şi am ascultat în continuu muzică .

Mi-am dat seama că am ajuns doar atunci când am auzit-o pe Tess spunând :

-Olivia ,mă bucur să te văd . 《spune ea ,apropiindu-se încet de mine》

Ceilalți 3 crai :Blake ,Priya şi Dante erau în spatele ei . Toți îmi ofereau zâmbete calde şi sincer chiar nu înțelegeam cum de sunt atât de drăguți ,având în vedere că abia ieri ne-am cunoscut .

I-am salutat şi pe ceilalți ,apoi am pornit grăbită spre clasă. Aveam ora de istorie cu Blake .

-Acum pot să aflu mai multe despre tine . 《glumi acesta 》

-Off eşti aşa înfricoşător când placi o persoană 《râse Tess ,iar ceilalți o acompaniau 》

-Nu-mi place de nimeni .《o contrazice Blake , care se înroşiseră deja de la comentariul lui Tess》

Doamne... cât de adorabil putea fi băiatul ăsta când se ruşina .

-Mnooo...absolut deloc 《spuse Dante ,accentuând ultimul cuvânt şi începând să râdă şi mai tare》

-Gata mă . Terminați şi hai să mergem pentru că începe ora.《spun eu zâmbindu-le celor patru》

În drum spre clasă m-am oprit la dulapul meu pentru a-mi lua cartea de istorie pe care o uitasem acolo ieri . Majoritatea fetelor începuseră să chițăie şi să facă ca nişte cățele în călduri ,aşa că m-am întors cu fața spre ele ca să văd ce se întâmplă. Iar pe holurile liceului păşea fix băiatul de care m-am ciocnit ieri.

"-Ahh ....e Conerrr.." strigă una dintre ele

Coner ....hmmm deci aşa îl cheamă....e băiatul care s-a izbit în mine ieri când am vrut să intru la cantină.

Fără să îmi dau seama ,am început să îl analizez din cap până în picioare ,iar când am ajuns la ochii săi albaştri am observat că şi el m-a analizat deoarece privirile ni s-au intersectat şi am stat aşa câteva minute ,iar el s-a oprit .

Jenată de întreaga situați mi-am aplecat privirea ,apoi m-am uitat la Priya care mă privea cu o sprânceană ridicată.

- Nu mai abera atât ,nu e ceea ce crezi .《i-am spus ,însă aceasta mă ghionti cu cotul şi îm face semn să mă uit în față》

Când m-am întors m-am izbit de un corp tare şi când m-am uutat în sus să vad de cine m-am izbit era chiar el...era Coner ,care era mult prea aproape de mine .

-Fata cea nouă ,hmmm ? 《întreabă pe un ton indescifrabil》Cum te numeşti ?

-Anonymous .《îi spun pe un ton calm şi mă uit la Priya care abia se abținea să nu râdă》

Limitele InocențeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum