Cap.2-Mit sau adevăr ?

261 16 0
                                    

~Perspectiva Oliviei~

Intru în casă şi apoi mă îndrept spre bucătărie ,unde mă aştepta mama supărată.

-Este ora 22:30 . 《îmi spune ea supărată》

-Am văzut şi eu cât este ora ,nu era necesar să îmi spui .《spun pe acelaşi ton ca ea 》

-Olivia ,unde ai fost până la ora asta şi de ce ai plecat fără să ne anunți ???《întreabă mama pe un ton răstit》

Pff mă tratează de parcă aş fi un copil de doi ani care nu ştie să aibe grijă singur de el.

-Am 17 ani ... nu mai sunt un copil ca să îmi spui mereu ce să fac ,pe bune acum.

- Chiar dacă ai 17 ani, asta nu înseamnă că nu mai eşti un copil . Atâta timp cât stai sub acelaşi acoperiş cu noi vei face ce iți vom spune .

-De ce ? Adică am dreptul să aleg singură ce vreau să fac cu viața mea .

-Olivia ,du-te imediat în camera ta. Eşti pedepsită pentru două săptămâni.

-Nu-i corect. 《țip enervată》

Însă de data asta chiar mi-a ajuns ,m-am săturat să fac mereu ce ziceau ei . Cât au fost tineri ei şi-au trăit viața aşa cum au vrut-o ,acum e rândul meu..

Sar peste vorbele mamei şi îmi încalț repede teneşi şi ies grăbită pe uşă.

-Olivia...《atât am mai auzit înainte să ies din casă》

* * * * *

De la atâta plimbat aiurea prin oraş începe să mi se facă sete şi aş fi dat orice pentru o gură de apă. Aşa că mă decid să merg la cea mai apropiată cafenea.Traversez în grabă strada şi deschid uşa de sticlă a cafenelei ce avea un nume foarte ciudat şi sinistru "Comes Death !" . Când intru începe deodată să sune un clopot de biserică ,anunțându-mi venirea . Cum am mai spus ...aceasta este cea mai ciudată cafenea pe care am văzut-o în viața mea.Mă aşez la cea mai apropiată masă şi aştept ca cineva să îmi ia comanda.

-Ce să-ți aduc ? 《 întreabă chelnerița cu un zâmbet imens pe buze》

-O ciocolată caldă ,te rog.

-Vine imediat.《atât mai spune şatena înainte să plece țanțoşă spre tejghea》

În timp ce aşteptam să îmi vină comanda ,am auzit întâmplător conversația celor doi băieți care stăteau la masa din fața mea. Ei se contraziceau în legătură cu nişte mituri ,unul spunea că sunt adevărate ,dar celălalt spunea total contrariu. Nu am înțeles prea multe din discuția lor ,însă unul dintre mituri mi-a ieşit în evidență , după spusele băiatului ,acesta suna aşa : " Dacă o persoană se aşează în genunchi pe una din stelele de pe Hollywood Walk of Fame la miezul nopții...acesta se va transforma în vampir...Ştiu,nici eu nu cred în acest superstițiu ,mi se pare o tâmpenie totală.

Acest mit m-a făcut să cad puțin pe gânduri ,oare chiar putea fi adevărat ? Însă am eşit din transă atunci când chelnerița s-a întors cu comanda mea.

-Ciocolata dumneavoastră ,domnişoară . 《spune cu acelaşi zâmbet larg》

-Mulțumesc .《îi răspund şi îi plătesc banii pe ciocolată》

Având în vedere că se făcuse foarte târziu ,îmi beau repede ciocolata caldă ,după care ies din cafenea. Cum mergeam eu aşa pe stradă mi-am adus aminte de discuția celor doi băieți. Fiind curioasă din fire şi era şi miezul nopții ,m-am îndreptat grăbită spre Hollywood Walk of Fame şi când am ajuns acolo m-am aşezat pe una dintre stele şi am aşteptat să văd ce se întâmplă ,dar exact cum mă aşteptam .. erau doar simple superstiții şi eram convinsă de acest lucru .

Limitele InocențeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum