Cap.9-Întârziate

192 9 2
                                    

~Olivia's POV~

-Ce a fost aia ? Mamă ce maxim i-ai dat cu "Anonymous" .《zise Priya printre hohote de râs》

-Mda...cum zici tu...《spun eu , părând neinteresată 》

-Ohhh încetează . Abia te abții să nu râzi . Doamne ,deci a făcut o față demnă de Oscar când i-ai răspuns . Sigur nu se aştepta la un asemenea răspuns. E unul dintre cei mai doriți băieți din întreg liceul . Sigur se aştepta să te vadă pe jos de emoție că ai vorbit cu el,aşa cum fac restul fetelor şi în niciun caz că o să fii sarcastică .《 îmi spune prietena mea ,încercând să se oprească din râs》

-Ohh ...fii serioasă . Daca el crede că o să fiu una din miile lui de jucării ..atunci se înşeală rău de tot şi tu la fel.

Şi chiar nu aveam de gând să fiu una din marionetele lui pe care le aruncă imediat ce se plictiseşte. Poate e drăguț,dar nu perfect. Iar caracterul lui de playboy lasă de dorit... Şi oricum ,eu nu sunt ca restul fetelor ,nu sunt panaramă si nici măcar nu îl cunosc aşa de bine ,deci de ce m-aş topi de emoție că a vorbit cu mine ? Chiar nu mă interesează persoana lui şi nici măcar nu şi-a cerut încă scuze pentru faza de la cantină şi sunt sigură că nu o să o facă. Şi am uitat să menționez faptul că acum sunt un vampir şi că dacă o să încerce vre-o ceva o să iasă urât ,dar nu cred că va fi nevoie de aşa ceva . A fost o simplă conversație şi nu mi-a dat nimic de înțeles ,ci doar faptul că voia să îmi afle numele ,deoarece sunt nouă în acest liceu.

-Stai calmă . Mi-am dat seama că nu eşti ca ele şi chestia asta se vede de la o poştă. 《spune Priya în timp ce îmi zâmbeşte》

-Păi acum că am lămurit asta,ce zici să mergem ? S-a sunat şi sigur Tess şi Blake s-au plictisit de când ne aşteaptă.

-Fuck. Am uitat că i-am rugat să ne aştepte. Tess sigur o să ne omoare .《spune aceasta speriată 》

Auzind cuvintele prietenei mele ,nu mă mai pot abține şi izbucnesc într-un râs foarte sonor ,care a făcut câteva persoane de pe coridor să se întoarcă şi să se uite la mine întrebători.

-Nu mai râde ! 《spune Priya ,de data aceasta nervoasă》Tu nu o cunoşti pe Tess. Urăşte să aştepte şi crede-mă ,ar fi în stare să ne bată pentru că am făcut-o să aştepte atât .

-Offf...încetează ,Tess pare dură ,dar nu cred că ar face aşa ceva şi plus de asta ,Blake e cu ea şi sigur nu a lăsat-o să se plictisească , pare un tip foarte comic şi de treabă . Oricum hai să merg pentru că s-a sunat şi chiar nu vreau să întârzii din prima săptămână.

-Bine,haide.

După asta ,am pornit împreună cu Priya spre sala de clasă . Când ne-a văzut ,Tess,a venit cu o viteză uimitoare spre noi şi dacă privirea ar ucide ,sigur am fi deja moarte.

-Ce a durat atât ?《întreabă aceasta nervoasă》

-Coner s-a întâmplat. 《spune Priya râzând》

Auzind ce a zis ,mă întorc cu fața spre ea şi dacă nu ar fi venit Blake sigur i-aş fi zis vre-o două chestii nu prea ortodoxe .

-Off..nebuna asta mai avea puțin şi mă lua la bătaie pe mine în locul vostru.《spune Blake ,făcând referire la Tess》 O să mi-o plătiți că m-ați lăsat singur cu nebuna ...

Învoluntar am început toate trei să râdem în hohote ,dar după scurt timp Tess se opreşte brusc ,se întoarce spre mine şi zice:

-O să fiți nevoite să îmi povestiți ce s-a întâmplat de m-ați făcut să aştept atât şi ce legătură are asta cu Coner ,dar acum chiar trebuie să întrăm pentru că s-a sunat şi o să vină profa.

-Ok.《spunem eu ,Priya şi Blake în acelaşi timp》

Am ajuns abia după ce toată lumea se aşezase deja ,iar singurele locuri libere erau cele din spate şi locul lui Blake şi anume... cel de lângă Paul ,colegul său de bancă. Fetele s-au aşezat împreună ,iar eu m-am pus în una din băncile libere care se aflau în clasă.

-Vrei să stau cu tine ? 《întreabă Blake》

-Nu-i nevoie ,mă descurc.《spun zâmbind》

Apoi mi-am scos din ghiozdan manualele şi caietele pentru ora ce urma să înceapă.

În clasă intră o profesoară tânară ,scundă de înălțime şi cu părul blond. De la prima vedere pare genul acela de profesoară care te face să vii cu plăcere la orele sale şi din câte am înțeles ea este noua profesoară de istorie ,deoarece cealaltă profesoară a ieşit la pensie.
Ni s-a prezentat şi aşa am aflat că o cheamă Sofia Hall.După ce a deschis catalogul şi a făcut prezența ne-a spus că azi vor asista la orele noastre cinci băieți din a XI-a ,deoarece trebuie să îi ajute în legătură cu un proiect. Aşa că a început să ne zică numele băieților care vor veni ,dar niciun nume nu m-a interesat...până la el.

Limitele InocențeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum