Cap.5-Prieteni noi

232 13 6
                                    

~Perspectiva Oliviei~

Am încercat să mă calmez după incidentul neplăcut pe care l-am avut cu acel idiot şi apoi eu şi Tess ne-am îndreptat spre o masă care se afla într-un colț al cantinei ,unde mai erau încă trei persoane şi care presupun că erau Blake, Dante şi Priya.

-Hei,tu trebuie să fii Olivia. Mă bucur să te cunosc. Eu sunt Priya. 《spune aceasta foarte entuziasmată》

Priya era o fată cu păr şaten şi ochi căprui ,cu un ten ciocolatiu şi avea un zâmbet foarte frumos.

-Hei Olivia ,eu sunt Dante .

Dante era un baiat cu păr şaten , ochi verzi şi o privire neutră şi indiferentă.

-Mamă ,cât de frumoasă eşti. 《îmi spune cel de-al doilea băiat》Eu sunt Blake.《zise acesta râzând》

Cât despre Blake. Blake arăta...foarte bine. Avea părul şi ochii negrii. Şi mamăăăăă...avea un zâmbet atât de fermecător şi o privire ce-ți dădea fiori pe şina spinarii.

Toți păreau super de treabă şi foarte amuzanți la prima vedere.

-Ți-am păstrat loc lângă mine.《spune Blake ,indicând locul dintre el şi Priya》

-Mersi.《am zis în timp ce ocupam locul dintre cei doi》

Acesta decide să nu îmi răspundă ,ci îmi zâmbi foarte dulce.

-Deci,Olivia. Cum ți se pare Harbor Teacher Preparation Academy ?

-Momentan bine.În afară de un grup de fete care au început să vorbească imediat ce am intrat pe porțile liceului.

-Grup de fete ? Sper că nu te referi la majorete !《exclamă Priya》

-Da,fix despre ele ziceam.

-Nu le băga în seamă . Vorbeşti despre cele mai cunoscute şi cele mai uşoare fete din tot liceul.Iar dacă Kalia crede că eşti mai frumoasă decat ea ,atunci nu se va lăsa până nu te va umili în fața întregului liceu.

-Dar nu-i vina mea că m-am născut drăguță.《ridic o sprânceana şi încep să râd》

-În fine. Să sperăm că doar vorbeau şi că nu te crede o amenințare .

-De ce aş fi o amenințare ? 《întreb extrem de curioasă》

-Păi majoritatea fetelor sunt în limbă dupa Coner ,iar ei îi este frică să nu-l piardă.

-Coner ... 《spun confuză》

-Dar oricum ,Kalia este convinsă că Coner e doar al ei . Deşi îl vezi în fiecare zi cu câte o fată diferită , cu Kalia l-am văzut cel mai mult.Coner este băiatul pe care te-ai enervat mai devreme din caz că ai uitat.《spune Tess》

-E un idiot şi pare şi foarte îngâmfat.《spun eu amintindu-mi de clipa în care m-am întâlnit cu el》

-Nu-i chiar aşa...uneori le ia apărarea persoanelor de care Kalia şi restul majoretelor îşi bat joc...chiar dacă nu vorbeşte cu acele persoane .《îmi spuse Blake》

-Dar Coner.....e aşa perfect. Băiatul pe care şi l-ar dori orice fată să îl aibe ca şi iubit . 《spune Priya ,parcă pierzându-se prin gândurile ei 》

-Ba nu. 《mă grăbesc eu să o contrazic》Mie mi se pare un idiot şi plus de asta ,nu contează doar aspectul fizic ,ci şi personalitatea şi caracterul .

-Olivia. Coner e Coner....pe scurt ...e foarte drăguț.

Nu ştiam dacă glumeşte sau vorbeşte serios ,însă dupa câteva minute bune de uitat unul la celălalt am început cu toții să râdem. Atrăgând atenția tuturor persoanelor prezente în cantină. Dupa multe încercări de a se abține , până la urmă Priya a începu şi ea să râdă alături de noi ,amplificându-ne mai tare pofta de râs.

Când am terminat de râs şi ne-am calmat cu toții,mi-am luat rămas bun de la noii mei prieteni şi am pornit spre casă , însă de această dată pe jos , deoarece tata era încă la lucru şi maşina era la el,ceea ce însemna că nu mă putea lua mama.

Limitele InocențeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum