На сутринта бях събудена от телефона ми,който не спираше да звъни. Вдигнах:
-Абе,човек! Издирвам те от цял час,защо не вдигаш??-каза Сит.
-Стига си викала....кажи какво е толкова важно.?
-Разкажи ми всичкооо!!!-заяви тя.
-Офффф божеее ти си луда..... чакай ме след половин час в Quatrroto..
-ок...
Затворих и тъкмо мислех да си полежа още малко,когато брат ми влезе и започна да скача на леглото ми.
-Изчезнии....мамоооо кажи му да напусне скапаната стаяя!!-развиках се аз.
-Офф...какоо,защо си толкова лошаа ???
-Дяволче напусни моля те....
Брат ми излезе и аз реших да си взема топъл душ. Влязох и свалих дрехите си,докато чаках да потече топлата вода. После влязох под душа и оставих водата да се стича по тялото ми. След 15 мин.бях готова. Изсуших си косата,обух си едни тъмно сини дънки и една тениска отгоре с черна риза,гримирах се и си обух Nike-овете и излязох. Точно след 30мин.със Синтия вече бяхме в кафето и аз и разказах всичко.
-Амм....Луси искаш ли да чуеш мнението ми?
-Дам ....
-Това е уникално,но мисля,че Ерик се опитва да си те върне...
-Стига глупости,а и времето ще си покаже....
-Не са глупости погледни само как се пали,когато някой нещо ти каже....
-Оффф Синтиоо.....
Засмяхме се.
После получих обаждане от Ерик.
*по телефона*
-Кп?
-На кафе съм ти?!
-Навън съм....искаш ли да се видим?
-Амии ок....
Уговорихме се и тръгнахме натам.Сори,че е къса,но нямам много време.....