12.

64 5 0
                                    

Изгледахме филма и неусетно сме заспали на дивана. Към 01:00 се събудих от силен удар по прозореца.
-Ерик.....Ерик,ставай!
-Ммм.....какво ставаа?!?
-Някой хвърля камъни по прозореца.....
Той стана и надникна през щорите.
-Долу са 3 момчета..!!
-Моляя?!? Можеш ли да ги разпознаеш??
-Единият е онзи Люк! Сега ще го науча аз!!!
-Стой....недей....той те провокира....сега ще звъннна на полицията...
Взех телефона и звъннах на 112.
След 5 мин.патрулката беше вече долу. Ние слязохме и обяснихме какво става. Полицая отведе Люк и компанията му в РПУ-то,а ние се качихме горе. Ерик беше в краен предел на нерви. Взе телефона и звънна на баща си да види дали е направил нещо по въпроса с делото. След дълъг разговор затвори и дойде до мен,като обви ръце около кръста ми. Чувствах се в безопастност.
-Луси....така и неразбрах какво е станало между теб и него?
-Ами....запознахме се преди година и нещо. Първо бяхме приятели,след това гаджета. Всичко вървеше окей,но той започна да се забива с доста момичета пред мен и го зарязах. От тогава ме тормози!
Отпуснах глава на силните му гърди и се вслушах в сърцето му.
-Затова ли е всичко?
-Да....
-Затова ли толкова трудно преживяваше раздялата ни?
Аз само кимнах.
-Ти си най-прекрасното нещо в живота ми и не искам да те загубя....толкова си крехка,а всъщност толкова силна! Обичам те!!-обви с ръце лицето ми и ме целуна всякаш бях последната му глъдка въздух.
-Ерик....
-Кажи....
-Страх ме е отново да не ме изоставиш. Отново да не остана сама,защото този път заклевам се ще се самоубия. Моля те остани с мен... да знам има много по-красиви и яки момичета от мен,но .....
Недовърших,защато той сложи пръсти на устните ми.
-Шшттт....замълчи ... ти си единствена за мен. Ти си просто незаменима. Първият път те оставих,защото незнаех какво да правя. Просто усещах страх,че ще ме зарежеш и се държах като пълен кретен. Но втори път да те изгубя няма да го позволя.
Аз останах без думи. Просто незнаех какво да кажа.
-Обичам те!!!!
-И аз....

Следва продължение....☺

Животът на една тийнейджърка/обърквация^/Where stories live. Discover now