На сутринта след като се събудихве към 8:30ч.започнахме да се приготвяме кафе и закуска,защото техните щяха да идват да обсъдим всичко по делото,което Люк е завел. Точно след като всичко беше готово и масата беше сложена на вратата се позвъни и с Ерик започнахме луда надпревара до вратата.
-Здравейте!-казахме и двамата.
-Хах...здравейте деца!*усмихна се майка му,докато баща му само кимна*
Изведнъж някой ме прегърна..
-Изии....как си дребосъче!?
-Добре...Како Луси ти вече при бате ли живееш....гаджета ли сте???
-Хей,принцеске! Много въпроси задаваш. Тичай в кухнята има от любимите ти палачинки и какао!
Намеси се Ерик.
Аз се усмихнах и всички се запътихме към кухнята.
-Олее...колко хубаво ухае!!!!*възкликна Лина(майката на Ерик)
-Кажи ми,че само ти си готвила,защото ако нашия Ерик е пипал нещо в кухнята трябва да бъдем предпазливи!*засмя се Джон(баща му).
-Хахахх.....
-Таткооо.....*спогледаха се*
После седнахме на масата и започнахме важната част от разговора. Разказахме всичко и Джон каза,че ще помисли и ще се постарае всичко да е в наша полза. Това до някъде ни успокои,но аз все още мислих какво ново ще измисли Люк до делото. Родителите му поседяха още малко и си тръгнаха.Харесва ли ви??? Моля оставете мненията си....