14.

79 5 3
                                    

След като си тръгнаха аз реших да отида да напазарувам. Тъкмо да изляза и Ерик ме хвана за ръката:
-Опаа...накъде така без да ми дадеш целувка!?
-Отивам до магазина да напазарувам,защото днес изхабихме почти всичко и няма какво да сготвим бебе!!!
-Ок...амм...от кои пари взе??
-От мойте разбира се!
-Абе аз какво ти казахкогато става дума за пазар да ми искаш на мен!!*усмихна се и ме натика 50лв в джоба*
Тръгнах и повървях известно време докато стигна до кварталното супермаркетче. Влязох и взех една кошница на колелца. Както винаги без списък накъде. Добре,че го взех....
Набавих необходимите продукти и се запътих към касата. Наредих всичко на лентата и зачаках.
-Здравейте...това ли е всичко!?*попита ме касиерката*
-Да и две кутии жълта"Еva*
-28лв и 55стотинки!
Извадих и платих. Запътих се към"в къщи"и тъкмо да отключа,когато някой ме хвана за косата. Обърнах се и изпаднах в ужас.
-Кучко ..какво ти казах,че те обичам и да внимаваш ,защото ще си изпатиш!??!
-П-п-пусни ме....причиняваш ми болка!
-И ти ми причиняваш болка с оня твоя мухльо,но.....
Тогава телефона ми извъння. Нямаше как да вдигна. Започнах отново да го умолявам да ми остави или поне да ми пусне.
Телефона ми отново започна да звъни. Вече предполагах,че е Ерик.
-Моля те....пусни ме ....телефона ми звъни...може да е мама!
Тогава той се приближи,за да ме целуне,но аз го ударих и започнах да крещя. Той се вбеси и започна да ме удря.....паднах на земята и се свих максимално. Тогава от входа излезе някой. По гласа разбрах,че е Ерик. Люк побягна. Ерик се опита да го догони,но негодника се качи в някаква кола и потегли с мръсна газ.
Тогава Ерик дотича до мен.
-Луси...Луси,добре ли си миличка?!?!Стани хайде!
Повдигна ме с едната си ръка,а с другата взе торбите.
Качихве се и ме настани на дивана.
-Дай...аз ще ти помогна за якето и обувките.Легни тук,отивам до кухнята за аптечка.
-Нама нужда!*казах*
Той съблече якето ми и занесе всичко в кухнята. След 2мин дойде и започна да почиства разбитата ми устна....

Оставете мнение,за да знам дали ви харесва....и разбира се харесайте☺

🎉 You've finished reading Животът на една тийнейджърка/обърквация^/ 🎉
Животът на една тийнейджърка/обърквация^/Where stories live. Discover now