Щом стигнахме аз отключих и Марк се затича към мен:
-Какоооо....
-Дяволче! Липсваше ми...
Наведох се и го цунках. Направих знак на Ерик да ме изчака и той започна да се занимава с Марк. Качих се в стаята си. Отворих буркана и взех 400лв.имах още,но тези щяха да снигнат. Отворих раницата и сложих мръсните дрехи в коша за пране. След това сложих няколко потника и къси гащи,суичер и дънки. Взех си белите Converse и козметичната чантичка и слязох. Майка ми с насълзени очи ме прегърна.
-Къде отиваш?
- У Ерик! Ще съм там докато така наречения ми баща не си оправи нервите!-казах аз и я целунах.
След това прегърнах Марк и тръгнахме.
-Ерик,ако съм ти в тежест кажи!?
-Ти луда ли си!? На мен ми е баси якото систър....
Засмяхме се.
У тях седнахме на по чаша кафе. После разопаковах малкото багаж. По едно време Ерик запали цигара. Аз стоях и след малко захапах една цигара,а той стоеше очудено.
-Каквооо?!-засмях се.
-Нищо.
Към 17:00 отидохме до супермаркета за храна. Влязохме и след 30мин.излязохме с 3 торби пълни с всякакви глупости.
Прибрахме се и пред входа ни чакаха Кен и Сит.
-Охоооо....
-Систър...*прегърнах я*
-Хайде влизайте!-подкани ни Ерик.
Влязохме и разтоварихме покупките,аз и Сит започнахме да готвим и след час вече вечеряхме. През това време разказах всичко на Сит.
-Ей...аре в "Underground"-a*каза Кен.
-Ок....Сит ела да се оправя.
Облякох едни къси панталонки и един топ и тръгнахме. Пред дискотеката видях....омг...защо точно той....това беше Люк!?!?!?СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ!!!!