1. časť

781 54 10
                                    

,,Katarína!!!!"
kričala po mne mama. ,,A desiatu ti zoberie kto?"
,,Mamii veď som ti povedala že mi ju máš hodiť do tašky lebo nič nestíham!", odkričala som a rýchlo som sa vrátila po desiatu.

Ach, nevýhoda toho že bývate na 12 poschodí je práve to, že keď sa masakrálne ponáhľate, výťah je na nule a pokiaľ dôjde hore, tak aj zomriete.

Vonku ma už čakala Kaja (moja kamoška). Vybehla som z vchodu a Kaja na mňa hodila pohľad akokeby som jej hodila vajce na hlavu. ,,Kde sa flákaš?" , vypustila Kaja.
Ja som jej len povedala jedno slovo. ,,Výťah.."

Behali sme do školy pretože to nemáme veľmi blízko a tak sme sa sústredili len na beh a na nič iné. Zrazu som len počula rachot, zastala som a otočila sa. Na zemi ležala Kaja a z pravého oka jej vyhrkla slza. Podala som jej ruku a vreckovku a začala sa nesmierne smiať. Prišlo mi to veľmi vtipné že si v tej rýchlosti ani nevšimla nejakú starú knihu, ktorá ležala len tak na chodníku a potkla sa o ňu. Kaja sa začala smiať tiež. Spýtala som sa jej: ,,Si v pohode? Nič ťa nebolí?" Kaja len odhrkla: ,,Bolí ma lakeť" a ukázala mi krvavú ruku...,, Au to musíme ošetriť ale až v škole ,pretože teraz nemáme čas.."

Kaja zobrala tú starú knihu (kniha nebola veľmi hrubá a obal bol akoby vytvorený z kože...bolo to čudné) a ja som sa na ňu pozrela pohľadom že vážne? ,,Berieš starú knihu? Nevieme či niekomu len nevypadla a nepôjde ju hľadať..."
Ale aj tak ju zobrala a šli sme...

Toto je 1 časť príbehu...
Páčil sa Vám?
Chcete aj ďalšiu časť?

Denník Jany ----- (COMPLETED)Where stories live. Discover now