4. časť

324 37 6
                                    

Mlčky som otočila stranu a pozorne som čítala. Počula som ako Kaji bije srdce. Bilo veľmi rýchlo. :
Mami.. Som vychudnutá. Moja ruka je taká tenká. Ako palička. Mami. Bojím sa hlavne o Petra. Stále kašle a pľuje krv. Mami bojím sa že neprežije ani túto noc. Je tu chladno. Steny mosta sú veľmi studené. Snažíme sa zohrievať vlastným teplom. Mami radšej by som sa vymenila s tebou. Prečo nezabili mňa ale teba? Ty by si aspoň uživila rodinu. Ja môžem len mlčky pozerať. Peťko už nikdy neurobí 1. Sväté prijímanie. Povedali mu, že na prijímanie môžu ísť iba slušní ľudia. Mami ako mi chýba naša vaňa. Už päť dní som sa nekúpala. Cítim spotené telá. Je to nepríjemné.

S Kajou sme sa pozreli na seba.
,,Nemali by sme ho už čítať." povedala som s plačom.
,,Musíme ho dočítať!" povedala plačúca Kaja a začala si fúkať nos.
Zrazu sa zdvihla a utekala domov. Chcela som na ňu zakričať ale nemohla som vidať ani slovko. Prečo?
Vytiahla som svoj mobil. Ani neviem načo. Zrazu som ucítila vibrácie z mobilu. Niekto mi volá.

Neznáme čislo. Mám zdvihnúť? Zdvihla som. ,,Prosím?" opýtala som sa. Z druhej strany sa nikto neozval. Začalo tam niečo škrípať. Zľakla som sa a zrušila hovor. Zobrala som tašku a...

Pokračovanie nabudúce.
Páčil sa Vám tento diel?

Denník Jany ----- (COMPLETED)Where stories live. Discover now