6. časť

319 35 14
                                    

... od Kaji. Jej som už zdvihla, zaujímalo ma, kam vtedy išla. ,, Kaja! Bože môj kde si? Prečo si ma tam nechala samú?" pýtala som sa vetu za vetou. ,, Pomôž mi prosím! " rýchlo vyhŕkla a hovor sa prerušil.

Kde je Kaja? Čo robí? Je v poriadku? Ublížil jej niekto? Tieto vety mi stále behajú po rozume. Musela som sa zdvôveriť mojej mame. Musela som, aj keď to bolo naše "tajomstvo". ,, Musíme hneď zavolať Kajinej mame!" ustráchane skríkla mama.

Za pár minút už u nás sedela Kajina mama. Volali na políciu ale ja som si ich vôbec nevšímala. Prestala som myslieť na Kaju a otvorila som knihu. Na ďalšej strane bolo:
Mami. Nemôžem zaspať. Všade počujem hluk áut, ktoré jazdia nad mojou hlavou.Mami? Dávaš na nás pozor? Mám pocit akoby si sedela vedľa mňa. Si pri mne? Peter je celý krvavý. Otec ho berie do nemocnice. Ostala som tu sama. Mami počujem kroky. Ostaň pri mne. Vidím obrys. Približuje sa ku mne. Má niečo v ruke. Mami, možno sa o chvíľu stretneme. Už je pri mne. Zavrela som oči. Str.....

So slzami v očiach som otočila ďalšiu stranu. Niekto mi zaklopal na dvere. Rýchlo som odložila knihu. Bol to policajt. ,,Ahoj... Ty musíš byť Katka, však? " nesmelo sa opýtal muž v modrom obleku. ,,Áno. Ide o Kaju?" povedala som a utrela si slzy kvapkajúce z mojej tváre.

Pýtal sa veľa otázok. Po hodine vypytovania ju išli hľadať. Musela som ísť spať. Nemohla som ju ísť hľadať, vraj som ešte primladá.

Zobudila som sa a pozrela na hodiny. Boli tri hodiny. Pozrela som sa na svoj mobil. 3 zmeškané hovory od....

Tu je ďalšia časť.
Dúfam že sa Vám príbeh páčil.

Denník Jany ----- (COMPLETED)Where stories live. Discover now