Mami... dúfam že si bola pri mne... je mi ľúto že si to videla. Ten dement ma znásilnil. Bolelo to. Mami, myslela som si že sa stretneme, že ma zabije nožom čo držal v ruke. Už som bola pripravená na koniec mojej púte. Na jednej strane by som nechcela opustiť Petra a otca. Na druhej strane by som chcela odísť z toho utrpenia a znovu sa stretnúť s tebou. Už dlhšiu dobu plánujem, že to zavesím na klinec, opustím tento svet plný negatívnych vecí a ľudí. Budeš šťastná ak ma uvidíš? Dovolíš mi ublížiť si?
Zrazu sa otvorili dvere, no nikto tam nestál. Zhodila sa moja červená váza s kvetmi, ktorá ležala na parapete. Srdce mi začalo búchať. Snažila som sa zaspať, povedala som si že to je iba nočná mora. Štípla som sa do ruky, no zistila som že to sen nie je.
Zobudila som sa až o 12 hodine. Nechápem, ako som dokázala zaspať. Črepiny už neboli na zemi. Váza bola na obvyklom mieste. Mama sa ma pýtala ,, Katka, čo si to robila nad ránom? Čo si zhodila?" no ja som jej nedokázala odpovedať. Zavolala som Kaji. Zdvihla mi!
,,Ahoj Katka. Už som doma. Policajti ma našli. Ďakujem za záchranu. Uniesol ma akýsi muž. Mal veľké fúzy a briadku. Stále sa vypytoval na denník. Nechápem čo s ním má."
Ďalšia časť je tu!
Toto malo patriť ešte k predchádzajúcej časti ale vymazalo sa mi to a nevšimla som si to, až teraz tak prepáčte.