Ce se intampla mai exact aici? Ce cautau parintii lui Adam cu Rose? Toate aceste intrebari ma inundau fara macar sa primesc un colac de salvare.
-Buna fiule. incepu sa vorbeasca tatal lui Adam, Reth White, il cunosteam atat pe el cat si pe sotia lui Sofia White din pozele lui Adam din casa de vacanta.
-Ce se intampla?intreba Adam facand cei cativa pasi pentru a ajunge in dreptul parintilor lui. Eu stateam nemiscata urmarind intreaga scena amutind, poate ca ar fi trebuit sa ies si sa ii las sa vorbeasca singuri, ca o familie ce sunt, dar avand in vedere ca era si Rose de fata nici o forta nu avea sa ma scoata din acel birou.
-Am venit sa te vedem.interveni doamna White imbratisandu-si fiul.-Si desigur, adauga domnul Reth White, sa facem afaceri.
Inima imi tresarea cu fiecare cuvant pe care il auzeam, imi era teama de ce rezultate puteau reiesi din toata aceasta situatie, imi indrept privirea catre Rose care si ea la randul ei ma privea pe mine, la prima vedere mi se paru la fel de agreabila cum mi se paruse si prima data cand am intalnit-o, dar acum ceva se schimbase, nu era foarte vizibil dar totusi era sesizabil. Imi era frica sa aflu ce ascundeau acei ochi albastri pe care ii avea Rose, imi era frica de orice putea sa ne ameninte fericirea mea si a lui Adam.
-Ce fel de afaceri? intreba Adam privindu-si tatal derutat.
-Afaceri care vor aduce beneficii si prietenii vechi! spuse Reth White privind-o pe Rose zambind.
-Mai bine discutam la un restaurant, interveni mama lui Adam, cu totii! adauga apoi luand-o de brat pe Rose si zambindu-i.
Eu eram pierduta in spatiu, totul in jurul meu parea ireal, imposibil, cum era posibil ca cei ce au indepartat-o pe Rose de Adam acum incercau sa i-o bage pe gat? Pentru afaceri? Era absurd, erau cei mai bogati oameni si totusi?
Doamna White se intoarse cu Rose la brat catre usa ramanand blocata pentru cateva secunde in momentul in care ma vazu pentru prima data , de fapt inafara de Rose nimeni nu imi sesiza prezenta in birou, iar acum intreaga familie White ma priveau intrebatori.
-Buna dimineata! spun incercand sa imi mentin vocea constanta, dar pe cine pacaleam eu oare? Eram incordata nestiind ce altceva as putea sa spun.
-Buna domnisoara, ne cunoastem? intreba doamna White privindu-ma cand pe mine cand pe Adam.
-Ea este iu....incepu Adam sa vorbeasca dar l-am intrerupt exact la timp.
-Asistenta domnului White! Maria Clarck. intervin inainte ca Adam sa spuna adevarul, nu astfel voiam ca ei sa ma cunoasca ca fiind iubita lui, mai ales cand era si Rose si nu stiam exact ce planuri au ei impreuna.
-Nu stiam ca nu mai este Julie, spuse doamna White apoi se intoarse catre Adam adaugand, de ce ti-ai schimat asistenta? intreba curioasa facandu-l si pe domnul White sa ma priveasca din cap pana in picioare fara pic de rusine.
-Prenatal. a spus simplu Adam privindu-si mama.
De mult voiam sa aflu ce se intamplase cu vechea asistenta, dar in momentul de fata chiar nu ma mai interesa, aveam probleme mult mai mari de care nu stiam cum sa scap.
-Te invidiez fiule, o sa vezi doua femei asa frumoase in fiecare zi! adauga domnul White uitandu-se cand la mine cand la Rose.
-Poftim? intreb fara macar sa imi dau seama de ceea ce am scos pe gura iar acum toti ma priveau, domnul Reth White ma privea amuzat pe cand doamna Sofia parea de-a dreptul deranjata de iesirea mea necontrolata.
-Cum adica? intreba Adam atragand acum el toate privirile si ii multumeam nespus pentru acest lucru.
-Pai voiam sa vorbim in timp ce mancam dar vad ca esti nerabdator fiule,spuse Reth amuzat. Am hotarat se ne asociem din nou cu Tom, adica tatal lui Rose. Iar Rose se va muta la noi in firma fiind reprezentantul tatalui ei.
CITEȘTI
Focul aprins
Storie d'amoreSi daca se ating fac scantei,dar nu iau foc! Maria proaspat angajata la White Corporation il intalneste pe Adam White,directorul companiei, un barbat puternic, imposibil de frumos obisnuit sa detina controlul in absolut orice, dar oare Maria poate...