Türkler Zaman Makinesi İcat Etmiş Olsa Ne Olurdu?

194 10 2
                                    

-İcat edilen aracın yerli mi yoksa başka bir aracın benzeri mi olduğu tartışmaları ortaya çıkardı.
-Bir zaman makinesine alabileceği maksimum kapasiteden fazla insan bindirilmeye çalışılırdı.Zamanda yolculuk olsa bile yine sıkış tepiş gitmek zorunda kalırdık.
-Bazı uyanıklar, zaman makinesine atlayıp ay sonuna giderler ve maaşlarını çekip geri dönerlerdi.

-Aracı bazı zaman dilimlerinde ise, yakıt harcanmasın diye boşa alıp öyle kullanırdık.

-Ailesini toplayıp zaman makinesine atlayan insanlarımız, aracı 1950'lerin İstanbul'una çeker, orada boğaza karşı güzel bir mangal yapar, sonra ertesi gün iş var diye erkenden evine dönerdi.

-Araç az yaksın diye, Nükleer Enerjiyle çalışan Füzyon Ayrıştırıcı Reaktörü sökülüp yerine LPG tüpü takılırdı.
-Olası bir kavga ya da sürtüşmede kullanmak için; bagajda, tüpün yanında "Haydar" adı verilen bir sopa bulunurdu.
-Birçok kişide bu zaman makinesinden bulunacağından, geçmişe gidip Sayısal Loto gibi şans oyunlarını oynamanın bir anlamı kalmazdı.
-Köprü trafiğine yakalanmamak için zamanda yolculuk yapılıp 3 saat öncesine gidilir, o köprüden geçildikten sonra da 3 saat ileriye gidip, geri gelinirdi.
-Bayramlarda ise yaşlanmış versiyonlarımızı ya da akrabalarımızı ziyaret etmek için geleceğe giderdik.
-Ramazanda ise, iftara kadar dayanamayanlar zaman makinesine atlar iftar saatine giderlerdi.
-Zaman makinesi büyük ihtimalle bir yerlerde arıza yapar, vurdurarak çalıştırılmaya uğraşılırdı.
-Artık eskisi gibi nostalji muhabbetleri yapılmazdı. Çok sıkıldığımızda 90'lara geri döner, kendi küçüklüğümüzle taso ya da misket oynar, o yıllara özlemimizi giderirdik.  


Abov Dedirten BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin