Ezüst bőr

383 30 2
                                    

Kimentünk az előbbi sötét szobába ahol valaki már eloltotta a kandallót. A falat tapogatva és Selvila hangját követve könnyen kijutottunk az udvarra. Átvágtunk egy ösvényen amit eddig észre se vettem, de közben a szemem végig azon a gyönyörű fán pihent. Mintha az ágai maguktól mozogtak volna,pedig még egy kis lenge szél se fújt. Miközben a fát nézegettem eszembe jutott hogy haladnom is kéne. Selvila már szinte a kapunál járt. Gyorsan felzárkóztam hozzá. Hirtelen eszembe jutott egy nagyon fontos kérdés.

-Öhm..Selvila? Tuti van egy neve ennek a "betegségnek"  amiben én szenvedek. Elmondanád ha tudod?-kérdeztem halkan.

-A kezedre gondolsz? Ezüst bőr a neve. Csak néhány kivételes ember rendelkezhet vele. Sokan irigyek lesznek rád és bántani akarnak majd téged! De én megvédelek.-megint rám kacsintott. Én a szememet forgattam. Úgy látszik ez egy tipikus két arc lesz ami csak minket jellemez. Lassan beértünk a városba. Nagy volt az emberforgatag és a hangzavar is. Néhány ember sütőtökökkel labdázott aminek nagy sikere volt így nagy volt a dugó körülöttük.

-Nem is tudtam hogy a sütőtöknek most van a szezonja!-suttogtam Selvila fülébe. Eddig észre se vettem hogy ilyen magas. Lassan túlverekedtük magunkat a nagy emberforgatagon és a város külterületéhez értünk. Itt már csak néhány ember lézengett hébe-hóba. Selvila  egy pékség szerűséghez vezetett. Hangosan megkordult a gyomrom és most jöttem rá hogy milyen éhes is vagyok. Selvila rám nézett:

-Nem itt fogunk enni!

Azzal kinyitotta a babrózsaszín épület ajtaját és előre engedett. Ahogy beléptem rögtön megcsapott a friss bagettek és muffinok össze téveszthetetlen illata. 


ElveszettekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora