Em és Jack

355 28 0
                                    

Az épület belül is rózsaszín volt. A baba kék kis asztalokon szebbnél szebb torták sorakoztak. Nagyon reméltem hogy hamar végzünk itt és eszünk valami nagyon finomat. Hirtelen egy szőke magas lány szaladt el előttem és egy tortát dobott az asztalra cseppet sem nőiesen és közben azt kiabálta magas hangon hogy: "Forró! Forró!". Selvila lassan odasétált a lányhoz aki már elkezdte a tortát díszíteni különböző fehér cukormázzal. Megigézve néztem gyorsan mozgó könnyed kezét. Selvila megérintette a lány vállát aki eldobta a cukormázas zacskót és felkiáltott.

-Selvila!! Megőrültél? Szívrohamot is kaphattam volna miattad! - Idegesen kisöpörte hosszú szőke haját az arcából.-És most nézd meg hogy milyen lett ez a torta!

-Finom!-mondta Selvila erős szarkazmussal. Mosolygott. - Na de Em!-legalább már a lány nevét is tudom- Hidd el nem azért jöttem hogy elrontsam a tortád és ezzel együtt a napodat is.  Valakit be szeretnék mutatni neked. - Em felé tolt engem.-Ő itt Ginny. Ginny ő itt Emma de csak hívd Emnek.-Em felém nyújtotta csokikrémes kezét. Megköszörültem a torkomat. A lány gyorsan a kötényébe törölte a kezét és újra felém nyújtotta. Most már elfogadtam és megráztam a kezét. Egy könnyed mosolyt küldött felém.  Túl gyorsan akart megfordulni ezért véletlen fellökött néhány vas edényt ami nagy csörömpölést okozott. A hátsó ajtón egy színes bőrű fiú szaladt ki hozzánk kezében egy nyers kiflikkel teli tálcával. Aggódó hangon kérdezte Emtől.

-Minden rendben van Marcipánom?-Gyorsan letette a tálcát a pultra és Emhez szaladt aki elkezdte felszedegetni az edényeket a földről. Mikor mindketten végeztek felénk fordultak és a fiú bemutatkozott. Jack a neve és Em a barátnője. A Pékségüket pedig Jamnek hívják. (az a bolt neve) Em egy fehér bőrkanapéhoz vezetett minket és egy szendvicses tálcát nyújtott felénk. Én elfogadtam és hamar benyomtam a zöldséges szenyók felét. Isteni volt. Selvila megvetően nézett engem mivel bizonyára úgy ettem mint egy disznó. Elmagyarázta hogy miért jöttünk ide. Emet és Jacket is magunkkal vinni valahova amit nem mondott el. Négyen végül kiléptünk a boltból és elindultunk vissza a város közepe felé.


ElveszettekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora