A lépcsőház nagyon széles volt és nagyon hosszú. Mielőtt szívrohamot kaptam volna hogy ennyit kell felgyalogolnunk Jack megnyomta a lift gombját. Nem is tudtam hányadikra tartunk. Beléptünk a liftbe amiben csak egy tükör és jó néhány gomb volt. Megnéztem az utolsó számot. 65. Ó te jóég ez a ház nagyon magas. Em a 7-es és a 11-es gombot nyomta meg.
-A hetediken mi lakunk. Ti a tizenegyediken egy kétszobás jó nagy lakosztályban. Az egyik halványlila a másik zöld. Szerintem egyértelmű melyik kié lesz-mosolygott Jack.
-És a cuccaink?-kérdeztem
-Á ne félj! Szartól a repülőig minden van ott. Van egy külön konyha is a hűtő tele! A kenyér és a sütik meg majd a mi dolgunk lesz. Van ott sampon tusfürdő és még néhány ruha is. Meg pénz. Azt majd inkább Selvilára bízom.-válaszolta Em. Selvilával egymásra mosolyogtunk hiszen ez jól hangzik. Kaja ruhák és egy fiúval laksz! A korombeli lányok itt ájultak volna el. Kicsit engem is érdekelt hogy milyen de jelenleg jobb dolgom is van mint erről gondolkodni. Főleg hogy Selvila szinte ugyanúgy néz ki mint én. Kicsit bizarr lenne. Lehet hogy van köztünk némi rokoni kapcsolat. Jack átnyújtott nekünk egy-egy kulcsot hogy mind a kettőnknek legyen. Eközben ők megérkeztek a hetedikre. Em megölelt minket és sok sikert kívánt. Mi meg Selvilával tovább mentünk a tizenegyedikre. Kiléptünk a liftből és kinyitottam az új házunk ajtaját. Milyen tágas és milyen levegős! Csodálatos. Ahogy beléptünk egy folyosón találtuk magukat ami az előszobába vezetett. Közben ott volt egy ajtó ami a hatalmas és elegáns fürdőszobába nyílt. Az előszobában volt TV és a konyhával volt egybe. Ott már csak két ajtó volt. A szobáinké. Benyitottam az egyikbe. Zöld volt. Átadtam a helyem Selvilának aki rögtön be is ment. Én a másikhoz léptem. Tényleg halványlila volt. És hatalmas. Na jó nem annyira de tágas az biztos. És az ágy. Egy franciaágy. És egy erkély. És a kilátás! Varázslatos. A konyhából csörömpölés hallatszott. Megnéztem mi az. Selvila eltört egy poharat.
-Csak müzlit szerettem volna enni de....mindegy nyomi vagyok.-azzal a lendülettel besöpörte az üvegszilánkokat a szőnyeg alá. Hmm...fényes jövő elé nézek!
-Jó vigyázz magadra. Ne csinálj felfordulást! Én elmegyek zuhanyozni. És ne less.-szóltam rá szigorúan. Ő csak mosolygott. Bementem a fürdőbe és magamra zártam az ajtót. Rájöttem hogy már régóta kellett pisilnem. Közben levettem szürke pólómat és a koszos farmerem. A felsőmet teljesen átizzadtam. Képzelem milyen büdös lehettem. Bementem a zuhanyzóba ahol két törölköző várt. Az egyiket félre raktam Selvilának. Lezuhanyoztam és megmostam a hajam. Közben rájöttem hogy nem hoztam be tiszta ruhát. megszárítottam a hajam becsavartam magamat a törölközőmbe és halkan kiosontam a szobámba nehogy Selvila meglásson így. A szobában kinyitottam a szekrényt és egy csomó színes hívogató ruha fogadott. Először is kerestem egy jó kis zoknit bugyit és melltartót. Aztán nekifogtam a ruhák átnézéséhez. Közben besötétedett. Fel kellett kapcsolnom a villanyt. Végül egy fekete farmer egy kék top és egy szürke kardigán mellett döntöttem. Mindent szépen visszahajtogattam és kimentem Selvilához. Tévézett. Leültem mellé és együtt néztük a híradót. 8 ember meghalt 7-et megkéseltek 3 öngyilkos lett..avagy a szokásos. Vacsiztunk és én mentem aludni. Majd leragadt a szemem.
-Hát akkor jó éjt!-mondtam Selvilának.-Majd reggel!-köszöntem el tőle.
-Jó éjt neked is!-válaszolt.-Szeretlek-valami ilyesmit suttogott. Én ezen meglepődve visszamentem a szobámba és lefeküdtem aludni.
JE LEEST
Elveszettek
FantasyCsak feküdtem az erdőben. Nem tudom hogyan történt csak azt tudom hogy gyorsan. Pislogtam és elaludtam. Viszont máshol ébredtem. Nagyon máshol.