Bu hikayemi çok beğenerek başladım.Sizler tarafından begenilmesini de çok isterim.Umarım herkesin zevkine hitab eden bir hikaye olur.
İy okumalar:))Genç kız...
Sessizliğin getirdiği sıkıntıyla açtı pencereyi.Gecenin karanlığın da parlayan yıldızlara bakarak çekti havayı icine.Dışarısı çok sessiz ve sakindi.Saat neredeyse gecenin ücüydü ama hala uyku tutmamıştı.Üzerinde ki hırkasına iyice sarılıp dışarı izliyordu.
Yolun karşı tarafın da ki evin kapanan kapısıyla dikkati oraya kaydı.Ama yolda hiç kimseyi gôrmemişti.Dikkatle oraya bakarken kapı tekrar açıldı ve biri çıktı evden dışarı.Genç kız ona bakarken yola doğru gelen genc erkek bir an başını yukarı kaldırdığın da genç kız korkuyla geri çekildi.Merak duygusuyla tekrar yavaşca eğilip baktığın da karanlıkta yol kenarın da bulunan bir ağacın arkasına geçip oturan kişiyi izledi.Kim olduğunu ve ne yaptığını iyice merak etmeye başlamıştı.Ağacın arkasın da karanlıkta kim olduğu belli olmuyordu.O sıra da oturduğu yerde yere yığıldığını görünce vakit kaybetmeden odadan yavaş adımlarla çıktı.Babasının uyanmaması icin sessizce merdivenlerden inip mutfaktan bir su şişesi alıp ayakkabılarını giydi ve dışarı çıktı.Bu saatte dışarıda olmaması gerekiyordu ama o kişinin kendisine ihtiyacı vardı.Ona yardım etmeliydi.Etrafına bakınarak o yône doğru gitti.Ağacın arkasına geçtiğin de yere yatmış genç bir erkeğin olduğunu gôrdü.Korkuyla eğilip nabzına baktığın da buz gibi tenini hissetti.Hala yaşadığına şükrederken genç erkeği başının altından tutup doğrultmaya çalıştı.
-Hadi aç gôzlerini.
Sessiz çıkan sesi tedirginliğini de belli ediyordu.Ambulansı aramayı düşündü ama sarhos olupta bayılmış olabilirdi.
Ne yapacağını bilemez gencin üşüdüğünü düşünüp ceketini çıkardı ve üzerine örttüğü sırada gôzlerini açmaya başladığını görünce geri çekildi.Genc erkek yattığı yerden yavaşca doğrulurken yüzüne sokak lambasının ışığı çarpıyordu.
Genç kız o zaman farketti yeşil gôzlerinin altlarının morluğunu.
Genç erkek şaşkınca oturduğu yerden genç kıza bakarken ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Sessizliği bozan genç kız olmuştu.
-İyi misin?
Duyduğu ses ruhuna işlerken fark etti karşısın da ki güzelliği.
Ama şu an ki durumu bunu da unutturmuştu.Genç kızın merakla ona bakışını fark edince evet anlamın da başını salladı.
Genc kız yanın da ki su şişesini alıp gence uzattı.
-İstermisin?
Genc aniden ayağ kalkınca genç kız da ayağ kalktı.
Kendisine şaşkınca bakan genç kıza son kez bakarak arkasını dônüp gitti.
Genç kız şaşkınlık için de arkasın dan ona bakarken sinirlenmişti.
En azından bir teşekkür hak ettiğini düşünmüştü.
Şaşkınlığını üzerinden atarak evin yolunu tuttu.Sıcak yatağın da biraz önce ki yaşadıklarını düşünürken içten içe kendine kızıyordu.Gecenin bir vakti evden çıkıp hiç tanımadığı birine yardım etmiş ama karşılığın da arkasını dônüp giden birini gôrmüştü.
Karşılıksız yardım etmişti ama hiç konuşmamıştı da.
Gôzleri çok çökmüş görünüyordu.
Bitkin ve sersem bir hali vardı genç kız aklına gelen şeyle bir an tırstı.
Acaba uyuşturucumu kullanıyordu öyleyse kendisine birşey yapabilirdi.
Düşündükçe saatin geçtiğini gôrdü ve en sonun da uykusu gelmişti.Genç erkek...
Evden çıktığın da çok sersemdi.Arkadaşının eviydi burası ondan aldığı tozu çekmişti içine.Sonra hersey birbirine karışmış gibiydi.Hava almak isteyerek çıktı dışarı etrafa bakınırken ışığı açık olan bir evin penceresin de gôrdüğü yüz bile bulanıktı.Gördüğü bir ağacın arkasına geçip oturduğun da başı ağrıyordu.Ağırlaşan vücuduyla bir an dengesini kaybedip kapadı gòzlerini.
Derinden gelen bir ses kendine getirirken hissettiği sıcaklık uyanmasına sebep olmuştu.
Gôzlerini aralarken karşılaştığı yüz şimdi daha belirgindi.
Korkuyla kendisine bakan genç kızı görünce doğruldu ve dikkatle kızı inceledi.
Karanlıkta bile parlayan yüzü huzur vermişti o an.Kulaklarına ulaşan kızın pürüzsüz sesi unutulmaz gibiydi.
Sersemliği üzerinden giderken aniden ayağ kalktı ve genç kıza son kez bakarak onu arkasın da bırakıp gitti.Biraz önce ki kızın üzerin de yarattığı etkiyi unutmaya çalışarak titreyerek sarıldı üzerin de ki cekete.O sıra da fark etmişti ceketin kendisinin olmadığını.
O kız vermiş olmalıydı yarın ilk iş ceketi geri vermek olacaktı.
Sokakta sessizce yürüyerek varmıştı eve.
Cebinde ki anahtarı çıkarıp açtı kapıyı içerisi karanlıktı.
Herkes bu saatte yatıyor olmalıydı.
Sessizce merdivenlerden üst kata çıktı odasına girecekken kapısı aralık olan kardeşinin odasına girdi.
Derin uykuda olan kardeşinin üzerini güzelce örtüp odadan çıktı.
Odasına girdiğin de direk banyoya girip bir duş aldı.
Duştan sonra üzerini giyinip yatağına attı kendini.
Kapanmak üzere olan gözlerinin ônüne geldi o güzel yüz.Yüzün de oluşan tebessümle yumdu gôzlerini ilk kez.Herşeye rağmen ilk kez içten bir gülümseyişti.