Ömür genç adamın güçlü ellerinden kolunu kurtardığın da dikkatini odada ki arkadaşına vermeye çalışarak defneye baktı.
Defne ôfke saçılan ifadesiyle kapıda kendilerine bakan ômür ve berkayı fark etmemişti bile.
Daha fazla bura da kalamayacağını düşünüp hızlı adımlarla çıktı odadan.
Ômür defnenin arkasından şaşkınlıkla bakarken bir an ônce ona yetişmek için genç adama bakmadan ayrıldı oradan.
Berkay genç kızın gidişini izlerken kıvancın sesini duyunca dikkatini toplayıp odaya girdi.Kapıyı kapattığın da odada sadece ikisi vardı.Kıvanç masasın da yayılarak otururken umursamaz bir tavrı vardı.Berkay anlamaya çalışarak baktı yakın arkadaşının yüzüne.
Arkadaşının durumunu anladığın da sinirle tebessüm etti.
-Kızdan ne istedin?
Kıvanç berkayın sorusuyla bakışlarını arkadaşına çevirdi.
- Hiç birşey.
Kıvancın alaycı sesi berkayı daha çok kızdırmıştı.
-Bana dosyasını ver.
-Berkay işime karışma.
-Ortak olduğumuzu unutma kıvanç.
Kıvanç masanın üzerin de duran genç kızın dosyasını berkaya uzattı.Berkay dosyayı eline alıp incelemeye başladı.
-Kızın işe girmemesi için hiç bir sorun yok.Nasıl olduda kızı çileden çıkarttın?
-Canım öyle yapmak istedi.
-Bize olan öfkeni başkasından çıkarma kıvanç.
Kıvan arkadaşının sözleriyle sesli bir kahkaha attı.
Berkay daha fazla tartışmamak için odadan sessizce çıkıp gitti.20 dakika ônce defne ve kıvanç...
Defne kendisine gôsterilen koltuğa oturduğunda heyecandan elleri titriyordu.Genç adamın telefona odaklanmış bakışları sonun da kendini bulduğun da daha çok heyecanlanmıştı.
Kıvanç genç kızın heyecanını fark etmişti.Elini genç kıza uzattığın da şaşkın bakışlarıyla karşılaştı.Defne genç adamın uzattığı eline bakarken bir an hatırlayarak dosyasını verdi.Kıvanç dosyayı masaya koyup genç kıza baktı.Kızın bu hali çok hoşuna gitmişti.
-Nelerden hoşlanırsın defne?
Defne duyduğu soruyla şaşırarak konuşmuştu.
-Ne gibi?
-Mesela nerelere gitmeyi seversin?
-Bu sorunun konumuzla bir alakası yok.
Genc kızın ciddi olmaya çalışması sinirini bozmustu nedenini kendi de bilmese.
-Seni işe almıcağımı anlamış olman gerek.
-O zaman soru sormanıza da gerek yok kıvanç bey.
Defne genç adamın sôylediği karşısın da yılmamak için aynı duruşunu sergiliyordu.
-Merak ediyorum da dün gece kiminle birlikteydin.
Bu son soru genç kızın çileden çıkmasına sebep olmuştu ayağ kalktığın da genc adamın alayla güldüğünü gôrdü.
-Sinirlenince seksi olduğunu söyleyen oldumu?
Defne işittiği sôzlerin etkisiyle daha fazla dayanamayıp sinirden masanın üzerin de ki tableti hızla alıp kıvanç'ın yüzüne fırlattı fakat kıvanç bu ani çıkıştan başını eğerek kurtuldu.
Genç adam sinirden beynine sıçrayan kanla oturdugu yerden hızla kalktı.
-Nerede olduğunu unutma.
-Sen kiminle konuştuğunun farkında değilsin ben buraya iş görüşmesine geldim.Seni eğlendirmeye değil.Benimle istediğin gibi konuşamazsın.
-Bana ait olan yerdeysen seninle istediğim gibi konuşurum.
- Senin saygıya değer bir karakterin yokken bu yığma bina senin olsa ne olcak.
-Senin gibi seviyesizlerle vakit kaybedemem çık buradan yoksa elimde kalıcaksın.
-Sen onu da beceremezsin.
-Çık odadan hemen.
Defne masanın üzerinde duran dosyayı sinirle alıp fırlattığın da dosya açılan kapıdan çıkmıştı.Defne ôfkeyle arkasına bile bakmadan çıkmıştı odadan.Kıvanç sakinleşmek için geri oturduğun da aklına kazımıştı bu sahneyi.Ömür...
-Sakinleş artık aradan kaç saat gecti hala söyleniyorsun.
-Elimde değil ômür.
-Nasıl olsa bir daha görüşmüceksin o adamla boşver.
Ömür çantasını alırken defne
de çantasını alarak ayağ kalkmıştı.İçtikleri kahveden sonra evlerine gitmeye karar verdiler.
-Ômür ben bir taksi çevirip giderim.
-Neden ben bırakayım.
-Gerek yok canım teşekkür ederim.
Defne durdurduğu taksiye binerken ômür de arabasına binmişti.Arabayı çalıştırıp yolda ilerlemeye başladı.Hava yavaş yavaş kararmaya başlıyordu.Eve geldiğin de babasıyla birlikte yediği yemekten sonra hemen yatmıştı.Uyku bir türlü tutmuyordu gôzlerini her kapadığın da yeşil gôzlerin anlam dolu bakışlarıyla karşılaşıyordu.Tüm geceyi genç adamı rüyasında görerek geçirceğini bilmeden uykuya dalmaya çalıştı.2 gün sonra...
Ömür defnenin uzun ısrarları üzerine akşam yemeği için defnelere gelmişti.Uzun ve keyifli gecen gecenin ardından defnenin ailesi ve defneyle vedalaşıp çıktı evden.Arabayla gelmek yerine yürümeyi tercih etmişti.Ama şimdi hava karanlık ve soğuktu defneleri tekrar rahatsız etmek istemediği için caddeye çıkıp taksi çevirmeyi bekledi.Bir süre bekleyişin ardından sıkılıp yürümeye başladı.Babasını aramaya karar verince hemen aradı ama bu saatte yorgunluktan uyuduğunu düşünüp aramayı durdurdu.Ev çokta uzakta değildi ceketine iyice sarılıp cadden bir sokağa girdi.Boş sokakta topuklularının sesi yankılanıyordu.Berkay...
Gece gördüğü rüyayı bütün gün unutamamıştı genç adam.Unutmak için tek bir çòzümü vardı eroin alışverişi yaptığı adama gidip aldığı eroinle oradan ayrıldı.Bir tek kendisinin durduğu eve gitmeye karar verdi.Bir yandan arabayı sürerken diğer yandan hava almak için camı açmıştı.Karşısına çıkan dönemeçten dôndüğü an gördüğü kişiyle aniden frene bastı.Saniselik bir farkla genç kıza çarpmaktan kurtulmuştu.Arabanın farları yüzüne çarpan genç kız gôzlerini kısarak bakıyordu kendisine.Ömür...
Attığı adımla birlikte burnunun dibinde biten arabanın fren sesiyle olduğu yerde kalmıştı.Kalbi hızla atarken öfkeden kan akışı hızlanmıştı.Gôzlerine batan ışıktan rahatsız olarak kıstı gôzlerini.Arabanın kapısı açıldığın her kimse kavga etmek için bekliyordu.Çünkü hata kendisin de değil şofôrdeydi.Her adım da yanına yaklaşan adamın yüzünü seçebildiğin de bir kez daha kalbi hızla atıyordu.
Genç adam endişeli bakışlarla yaklaşmıştı ömüre.
-İyi misiniz?
Genç kız ruhuna işleyen sesle baktı genç adamın yeşıl gözlerine.
-Evet iyiyim sadece daha dikkatli araba kullanmanız gerek.
-Bir an dalgınlığıma geldi lütfen izin verin telafi edeyim.
-Gerek yok bundan sonra dikkatli olmanızı öneririm.
Ömür çantasından gelen telefonunun sesiyle telefonunu çıkarıp arayanın babası olduğunu görünce hemen yanıtladı.
-Efendim baba.
-Kızım nerdesin merak ettim.
-Yoldayım baba geliyorum.
-Tamam kızım dikkat et.
Ömür telefonunu kapatıp çantasına koydu.Berkay pür dikkat genç kızın ne yaptığını izliyordu.Ômürün her hareketini zihnine kazıyordu.
-Size iyi geceler.
Berkay ômürün aniden gidişi üzerine hemen genç kıza yetişti.
-Bir dakika bakarmısın?
Genç kız berkayın sesini duyunca olduğu yerde durup ona baktı.
-Seni ben bırakayım.
-Hayır buna gerek yok.
-Ôzür amaçlı.
-Ôzürünüzü hata yapmamak için kullanın.
-Üzgünüm ama hatalarım çoktur.
-O zaman azaltmayı deneyin.
-Beceremiyorsam.
Ömür sohbetin verdiği rahatlıkla bir an çantasından kağıdını çıkarıp genç adama uzattı.Pişman olduğun da ise iş işten geçmişti.
Berkay genç kızın uzattığı kağıda bakarken seslice okudu ismini.
-Ömür Erdinç.
Genç kız adının böyle güzel bir seste can bulmasıyla kanı ısınmıştı.
-Demek pisikologsunuz.
-Gitmem gerek iyi geceler.
Genç kız yanından uzaklaşırken arkasından bakmakla yetindi sadece.Yanın da elini tutarak yürümeyi ne çok isterdi.Elinde ki karta tekrar bakıp tebessüm etti.
Arabasına binip evin yolunu tuttu.Eve girdiğin de ışıkları yakıp salona geçti.Kendini koltuğa attığın da sabırsızca cebinden paketi çıkardı.Sonra da eroini paketinden çıkarıp sehpanın üzerine döktü.Bağımlısı olduğu kokuyu içine çekerken aklında tek bir isim vardı.Genç kızın kokusunu çeker gibi çekti eroini.Nefesine karışan zehir kulağında yankılanan sesle anlam buluyor
du sanki duyduğu ses sadece Ômür Erdinçe aitti.