נקודת המבט של זארה.
לאחר שסוף סוף סיימתי לפרוק את המזוודה,
ירדתי במדרגות והתיישבתי בין ריידל לרוקי על הספה."תמות!" ריילנד צעק לאחר שהרג את רוקי. "ריילנד!" רוקי התבכיין וזרק את השלט על הרצפה.
חייכתי לעצמי ורוקי התבונן בי עם חיוך טיפה מטריד "אז זארה, בת כמה את ואת רגישה לדיגדוגים?" רוקי שאל עם חיוך שהפך מטריד מרגע לרגע.
"אני בת 14" אמרתי, נעמדתי והתרחקתי ממנו. הוא נעמד גם כן "אז את רגישה לדגדוגים?" הוא שאל שוב והתקרב לכיווני
"לא" שיקרתי ופרצתי בריצה לכיוון הדלת אל החצר. הסתכלתי אחורה וראיתי שרוקי עוקב אחרי. לפתע מעדתי ונפלתי.
רוקי כרע ברך והתחיל לדגדג אותי מה שגרם לי לצרוח ולצחוק. "דייייייי!!" צעקתי תוך כדי צחוק "תפסיק!!" הוספתי והתחיל להיגמר לי האוויר.
"מי המלך?" הוא שאל ולא התייחס למה שאמרתי "אני מלכה!" צעקתי בקול הכי חזק שיכולתי מה שגרם לו לדגדג חזק יותר.
דמעות התחילו לרדת במורד הלחיים שלי כי הוא דיגדג כל כך חזק "טוב אז ריידל מלכה!" צעקתי כשראיתי את כולם בוההים בנו וצוחקים
"אווווו תודה!" היא אמרה בחיוך. "לא! תגידי רוקי המלך!" הוא דרש וצחק בשקט "כן! לא, אבא אמר לי לא לשקר!" צעקתי בוכה וצוחקת.
לפתע רוקי הייה על הרצפה וריידל דגדגה אותו, הודתי לה ועזרתי לה לדגדג אותו "דיי!" רוקי חצי צעק חצי צחק.
לאחר כמה דקות כולנו היינו על הרצפה ודגדגנו אחד את השני מה שנגמר כשרוקי ורוס נפלו לבריכה.
כשהם יצאו ראיתי שרוקי לחש משהו לרוס שפשוט הנהן בחיוך, הם התקרבו לכיווני וחיבקו אותי לפני שהספקתי לברוח.
"סעמקק איתכם" התלוננתי מה שגרם לשניהם לצחוק. "יופי! עכשיו אני צריכה לעלות להחליף בגדים" הוספתי ונראה שזה רק גרם להם לצחוק חזק יותר.
לפני ששמתי לב רוס הרים אותי וסחב אותי במעלה המדרגות, הוא עצר כשהגענו לפתח החדר שלי "תודה" אמרתי בחיוך כשהוא הוריד אותי "תמיד כאן בשבילך" הוא השיב וירד חזרה לסלון.
החלפתי לפיג'מה מכיוון שכבר היה מאוחר. שמעתי דפיקה על הדלת פתחתי אותה והופתעתי לראות שוב את רוס.
"אני כאן כדי להוריד אותך למטה, מיס זארה" הוא אמר צחקתי בשקט וקפצתי לו על הגב. הוא ירד במדרגות והושיב אותי על כיסא, וריידל התחילה לשים צלחות על השולחן.
כולם התישבו ריידל שמה אוכל בצלחות שלנו. רוס ישב מימיני ורייקר משמאלי.
יום ראשון מושלם... אני אוהבת להיות כאן. תשכחו מה שאמרתי מקודם.
הפרק יתארך מבטיחה ♡ ♡
YOU ARE READING
הזדמנות שנייה?
ChickLitסיפור אהבה? זארה בת 15 עוברת לגור עם חברים של אבא שלה בעקבות זה שאמא שלה עזבה את הבית והשאירה את אבא שלה לטפל בג'ייסון ברגע שזארה חושבת שסוף סוף אמא שלה יצאה לה מהחיים והכל הסתדר היא מבינה שהיא טעתה.