ש ש // מלחמת צבע

50 8 0
                                    

שבועיים לאחר מכן.

נקודת המבט של זארה.

השבועיים האחרונים היו מדהימים. היה לנו כל כך כיף! שיחקנו כדורגל בחצר, ועשינו מסיבות בריכה מסיבות בכללי וכאלה...

מארק עזב אלוהים יודע לאן. סטורמי עברה לגור עם ההורים שלה בקולורדו. הם התפצלו אבל לא התגרשו, עדיין. ואין לנו מושג אם הם יחזרו או לא.

הסתכלתי על עצמי במראה ונאנחתי. אני לא אחת מהבנות האלה שחושבות שהן שמנות למרות שהן ממש רזות. אבל אני באמת שמנה.

טוב.. אני שמנמנה ו אני לא מתעמלת. אני גם לא אחת מהבנות שרוצות להיות דוגמניות או שחקניות או משהו.. אני תמיד רציתי להיות בימאית.

''זארה! את מוכנה?" שמעתי את רייקר צועק מלמטה. ''שנייה אני באה!'' אמרתי, סידרתי את השיער ועשיתי את דרכי למטה.

''לאן הולכים?'' שאלתי את רייקר שחיכה לי ליד הדלת. ''אנחנו הולכים לצבוע את הבית החדש. דיברנו עם ההורים והם אמרו שאם את רוצה את יכולה לעבור איתנו. דרך אגב כולם כבר במכונית אז תמהרי,'' הוא אמר מה שגרם לי לחייך.

עקבתי אחריו למכונית והתישבתי בשורה האמצעית בצד שמאל ליד רוקי ואל לידו. רייקר נהג עם ריידל לידו ורוס וריילנד היו מאחורה.

''אז את עוברת לגור איתנו?'' ריידל שאלה והסתובבה עם הפנים אליי כל השאר -חוץ מרייקר שהתרכז בכביש- הסתכלו עליי גם כן.

''ברור שכן,'' עניתי עם חיוך ענק, כולם צרחו ומחאו כפיים -מסיבה לא מובנת- מה שגרם לצחוק קצת.

לא רציתי לגור עם סטורמי בקולורדו, עדיף לגור עם שישה מבוגרים שמתנהגים כמו ילדים.בדיוק כמוני.

לאחר כמה דקות של נסיעה הגענו לבית אפילו יותר גדול מהקודם. ''פאק'' לחשתי לעצמי כשיצאתי מהמכונית.

''חכי שתראי את הבית מבפנים'' ריידל אמרה כשרייקר פתח את הדלת הקדמית.

הבית הזה... נראה מושלם.

''החלטנו להשאיר את הקירות במסדרון ובסלון לבנים. המטבח יהיה בסוג של חום בהיר,'' רייקר הודיע לנו.

''אני אצבע את המטבח,'' אל אמר אוסף חבית צבע. ''גם אני,'' רוקי אמר והלך לעזור לאל.

''טוב אז, אתם תתחילו למטה איפה שהחדרים של רוס זארה וריילנד נמצאים,'' רייקר אמר והצביע לנו לאן ללכת.

היה שם עוד סלון קטן יחסית ומסדרון ארוך.

''אני ורייקר נתחיל לצבוע למעלה איפה שהחדרים שלנו של אל ושל רוקי נמצאים בזמן שאתם תצבעו אצלכם'' ריידל אמרה.

הנהנו והתחלנו ללכת בכיוון החדרים שלנו. ''אוקיי איזה צבע המקלחת ו השירותים יהיו?'' ריילנד שאל כשעמדנו בפתח לשירותים.

''כחול בהיר?'' שאלתי והם הסכימו. שלושתינו חולקים את השירותים האלו וכל השאר למעלה? כנראה שכן.

השירותים ענקיים. באמצע יש קיר ומקלחת ושירותים בכל צד. ככה ששניים יכולים להתקלח או.....-הבנתם למה אני מתכוונת- בו זמנית והצד השני לא יכול לראות אותך.

''או שאפשר לצבוע את הצד הזה בכחול בהיר ואת הצד השני בצבע אחר,'' ריילנד הציע.
''וורוד!'' צעקתי מאושרת עם ידיים באוויר.

''בסדר,'' הם הסכימו. ''יש!'' צעקתי שוב מה שגרם להם לצחוק קצת.

הבנים עלו למעלה וכשהם חזרו הם באו כל אחד עם שתי פחיות צבע 2וורוד ו2כחול בהיר.

הם חזרו למטה ומסרו לי את הצבע הוורוד ריילנד שוב עלה למעלה וכשחזר היו בידיו פלטות ומברשות הוא עביר לי כמה והוא ורוס לקחו כמה והתחלנו לצבוע. הכיור המקלחת והשרותים היו מכוסים ניילון כדי שהם לא יכלו להתלכלך בצבע.

⭐⭐⭐⭐

''אני עולה למעלה לראות איך כל השאר מסתדרים,'' ריילנד אמר ועלה למעלה.

לפתע הרגשתי שתי ידיים קרות על הלחיים שלי. צרחתי בשקט כשהבנתי שזה היה רוס ושצבע כנראה מרוח לי על כל הפרצוף.

''רוס!'' צעקתי והסתובבתי עם הפנים אליו, הוא חייך אלי וצחק. לקחתי את המברשת שלי ומרחתי צבע על הפנים שלו.

צרחתי עד שהוא זרק עלי עוד צבע. לפני ששמנו לב התחלנו מלחמת צבע החלקתי ונפלתי על הרצפה ורוס היה מעלי.

הפנים שלו היו מלאות בצבע וורוד וכחול וכנראה שגם שלי.

חייכתי אליו והוא חייך חזרה.

הזדמנות שנייה?Where stories live. Discover now