ש ל ו ש - ע ש ר ה // להתרחק

56 5 1
                                    

נקודת המבט של זארה.

לאחר שעתיים טובות בהן חשבתי על חיי החלטתי לעזוב. המקום הזה גרם לי להבין שדברים קורים מסיבה מסוימת. ואף פעם לא חשבתי על זה ככה.

"זהירות!" שמעתי קול צועק לעברי, ולפני ששמתי לב הייתי על הרצפה, וראשי כאב.

"פאק! אני כל כך מצטער!" מישהו התנצל אבל הראות שלי הייתה מטושטשת כך שלא יכולתי לזהות את מי שעמד לידי.

כמה שניות עברו והראיה שלי חזרה להיות ברורה. ונער חתיך למדי עם שיערו המבולגן עמד מולי.

"אני...אמ.... זה בסדר," אמרתי והוא הושיט את ידו מלפני. הוא עזר לי לקום וחייך אליי.

"אני ג'יי דרך אגב," הוא אמר בחיוך. "זארה," עניתי בזמן שהוא לחץ את ידי. "ג'יי! מה לוקח לך כל כך הרבה זמן?" עוד נער חתיך צעק. כשמאחוריו עוד שני נערים גם כן חתיכים.

ואוו, נראה לי שאני יאהב את המקום הזה.

"חברים, זאת זארה. זארה אלו דילן, אלכס וג'ייק," ג'יי הציג את הבנים שעמדו לצידו. "היי כוסית," דילן אמר בקריצה.

גלגלתי את עיניי, כבר חושבת על תירוצים להתחמק מהם.

"אחי, סתום ת'פה," ג'יי אמר וחבט בדילן מה שגרם לי לצחוק. "אז, מה את עושה פה לבד?" אלכס שאל בסקרנות.

"מתרחקת מכמה דברים," עניתי מרימה את כתפי ומשחררת אותם חזרה. "רוצה להסתובב קצת?" ג'יי שאל בחיוך בעוד ששאר הבנים מהנהנים בראשיהם.

"בכיף," עניתי בחיוך והנהנתי לעבר הבנים. הם חייכו ודילן קרץ לעברי מה שגרם לי לצחוק. שיחקנו כדורגל וכמובן שלא הייתי משהו בזה.

ועכשיו היינו בחנות הגלידה ואכלנו פרוזן יוגורט למרות שקפוא בחוץ.

"קחי, נראה שאת צריכה את זה יותר ממני," ג'יי אמר ונתן לי את הג'קט שלו, חייכתי והודתי לו.

את האמת הבנים היו פחות נוראים משציפיתי, טוב הם היו ממש חמודים.

"נראה לי אני אלך הביתה," אמרתי לאחר שהשוונו גילאים. אפילו לא העזתי להזכיר את רוס ואת כל השאר. הם לא יודעים כלום על העבר שלי או על המשפחה שלי, ואני מעדיפה שזה ישאר כך.

נפרדתי מהבנים בחיבוק והלכתי הביתה השעה הייתה כבר 6 בצהריים.

פתחתי את הדלת ונכנסתי הביתה. "הו, הנה את," סטורמי אמרה כשיצאה מהמטבח חהתקדמה לכיווני. "מצטערת שאיחרתי," התנצלתי, מפחדת מהתגובה שלה.

"זה בסדר," היא אמרה והתיישבה על הספה. "את לא כועסת?" שאלתי מופתעת. "לא, למה שאכעס? את אמרת לי לאן את הולכת, אני לא כועסת," היא השיבה בחיוך.

"אבל אני כל רוצה לדעת של מי הג'קט הזה," היא אמרה מצביעה עליו מה שגרם לי לצחוק.

התיישבתי לידה וסיפרתי לה על ג'יי והבנים.

הזדמנות שנייה?Where stories live. Discover now