נקודת המבט של זארה.
אל שכב ליד ריידל, רוס ורוקי לידי לשאר הבנים על הרצפה. זה כיף להיות מוקפת בבנים, חתיכים, בלי חולצה לידי.
צחקתי על המחשבות של עצמי והם בההו בי בחוסר הבנה. ריידל התחילה את הסרט שהיה סוג של אימה רומנטית או משו.
ברור שנבהלתי אז משכתי את השמיכה כמעט עד מעל הראש. לפתע הרגשתי יד על הירך שלי. הסתכלתי שמאלה וראיתי את רוס מחייך אלי.
חייכתי בחזרה ועזבתי את השמיכה כדי שאוכל לאחוז ביד שלו. הוא שילב בין האצבעות שלנו וליטף את היד שלי עם האגודל.
הסמקתי וחייכתי חיוך רחב.
⭐⭐⭐⭐⭐
עכשיו אנחנו בדרך לבית החדש, לצבוע את הקירות שוב.
אנחנו הולכים לצבוע את החדרים כל אחד את החדר שלו בצבע האהוב עליו.
של רייקר יהיה כחול.
של ריידל יהיה וורוד.
של אלינגטון יהיה ירוק בהיר.
של רוקי יהיה ירוק כהה.
של ריילנד יהיה אדום.
של רוס יהיה צהוב.
ושלי וורוד גם כן.הגענו, יצאנו מהאוטו ונכנסנו הביתה.
''אני הולך לצבוע את החדר שלי,'' אל אמר ולקח את חבית הצבע שלו. ''אני יעזור לך,'' ריידל אמרה מכיוון שהיא ורייקר כבר צבעו את החדר שלה אתמול.
''אני הולכת לצבוע את שלי,'' אמרתי ולקחתי את הצבע שלי. -שהיה ממש אבל ממש כבד-
רוס לקח את הצבע מהידיים שלי ואמר, ''אני יעזור לך.''הלכתי בעקבותיו במורד המדרגות עד למסדרון החדר של ריילנד היה בסוף ושל רוס מול שלי.
''יש לי רעיון יותר טוב,'' אמרתי כשאני ורוס הסתכלנו על החדר הריק.
''והוא?'' רוס שאל וחיכה שאסביר לו על מה חשבתי. ''צריך עוד צבעים, ופשוט נשפוך אותם על הקירות.'' הסברתי עם חיוך והלכתי במסדרון, במעלה המדרגות.
אני יודעת שרוס עוקב אחרי. לקחנו כמה קערות ומילאנו אותם בצבעים שונים. ירדנו חזרה, שמנו את הקערות בחדר שלי ורוד שאל, ''איך נעשה את זה?"
''זה קל... פשוט.. אמ.. כמו שעשינו במלחמת צבע,'' אמרתי והדגמתי לו מה הוא היה אמור לעשות. השתמשתי בצבע וורוד שניתז לכל עבר ונראה מדהים.
⭐⭐⭐⭐⭐
''אני אוהבת את זה,'' אצרתי בחיוך כשהסתכלתי על ה'יצירה הגמורה'.
''אני רוצה את החדר שלי עם מלא משפטים וכאלה בכל מקום!'' רוס התלהב כשהגענו לחדר שלו.
''אתה מתכוון משפטים כמו 'זארה מושלמת' וכאלה?'' שאלתי וחיקיתי את הקול שלו. ''כע וגם דברים כמו 'רוס הוא חיה סקסית','' הוא אמר מה שגרם לי לצחוק.
''פשוט תרגישי חופשי... אפשר לכתוב דברים או לצייר דברים. פשוט תעשי מה שמרגיש לך לנכון,'' רוס אמר ואני חייכתי והנהנתי כתשובה.
לקחתי צבע והתחלתי לצייר שני אנשים. הראשון על סקייטבורד והשנייה על רולרבליידס. שני האנשים האלו אמורים להיות רוס ואני.
הם החזיקו ידיים וציירתי את השיער שלהם עף ברוח.
''ואו, זה נראה מדהים!'' רוס התלהב כשהוא הסתכל על הציור שלי. הסתובבתי אליו וחייכתי. הסתכלתי על הציורים שלו והוא צייר גיטרות ותווים וכאלה.
⭐⭐⭐⭐⭐
שלוש שעות אחר כך החדר שלו היה מלא בציורים ומשפטים. החדר שלו היה יותר יפה מכל חדר שאי פעם ראיתי.
''נראה יותר טוב מהחדר שלי,'' אמרתי והנהנתי. ''תודה בייב,'' רוס אמר ועטף את היד שלו סביב המותן שלי.
צחקתי בשקט והסמקתי, ''בבקשה,'' אמרתי וסובבתי את הראש כדי שאוכל להסתכל על בניינים החומות המבריקות שלו.
הוא התכופף טיפה ונישק אותי, נשיקה רכה על השפתיים.
''בוא נעלה למעלה,'' אמרתי אחזתי ביד שלו וגררתי אותו במדרגות. עזבתי את היד שלו כשנחנסנו לחדר של רייקר.
''זה החדר האחרון שנשאר לנו לצבוע,'' אל אמר בעייפות ופיהק.
צחקתי ועזרתי להם לצבוע.
''אתם רוצים לראות את החדרים שלי ושל רוס?" אמרתי עם חיוך לאחר שסיימנו לצבוע את החדר של רייקר.
כולם הנהנו עם חיוך כשעשינו את דרכנו למטה.
הלכנו לחדר שלי קודם לכולם חייכו ואמרו לנו שעשינו עבודה מעולה ושיצא ממש יפה.
''ועכשיו, אתם הולכים לראות את החדר הכי אדיר בכל הבית,'' רוס אמר בהתלהבות ופתח את הדלת לחדר שלו.
כולם התפעלו והתלהבו מהחדר שלו. רוס נתן לי כיף וחיבק אותי.
''ואו זה מושלם, אתם ציירתם את כל זה לבד?" ריידל שאלה המומה. הנהנו בגאווה והם המשיכו להחמיא לנו על העבודה.
''אנחנו הולכים לטיל מחר אז בוא הביתה, נלך לישון מוקדם כדי שלא ניהיה עייפים,'' עיקר אמר.
יצאנו מהבית ורייקר נעל את הדלת מאחורינו בזמן שנשאר נכנסו לאוטו.
YOU ARE READING
הזדמנות שנייה?
ChickLitסיפור אהבה? זארה בת 15 עוברת לגור עם חברים של אבא שלה בעקבות זה שאמא שלה עזבה את הבית והשאירה את אבא שלה לטפל בג'ייסון ברגע שזארה חושבת שסוף סוף אמא שלה יצאה לה מהחיים והכל הסתדר היא מבינה שהיא טעתה.