- Widziałam wczoraj pięć wilków w zaułku gdy wracałam do domu. -powiedziałam do niej , widać że ona była jakaś niespokojna.
-Naprawdę?-zapytała. Ale wiedziałam o tym że wcale nie była zaskoczona. Może ona też je widziała?Ni to jest niedożeczne. Przecież by mi o tym powiedziała. -Może lepiej nic o tym nikomu nie mów ,bo uznają cię za psychopate.-dodała po chwili. Ona najwyraźniej bardzo chciała tego abym nie pisnęła o tym ani słowa.
-Wiem-powiedziałam spuszczając głowę.-Kto by mi uwierzył.-powiedziałam rzartobliwie i podniosłam kąciki ust.
-Ja bym ci uwierzyła .-powiedziała i się uśmiechnęła.
-Ale ty jesteś moją przyjaciółką ,to się nie liczy.-powiedziałam , jeszcze bardziej się uśmiechając . Szłyśmy po parku , gadając i śmiejąc się ,już zapominałam o wczorajszym wieczorze.
***
Gadałyśmy z jakieś dobra trzy godziny siedząc na ławce w parku.-Musze już iść.-powiedziałam smutno ,nie chce teraz iść do domu ,gdy wreszcie znalazła dla mnie czas .
-Chodź zaprowadze cię.-powiedziała. Po niecałych piętnastu minutach już byliśmy koło mojego domu. Porzegnałam się z przyjaciółką i weszłam do swojego domu.
-Maja to ty?!-krzyknęła moja mama z kuchni.
-Tak!-odkrzyknęłam.
-Czemu tak późno?-zapytała ,gdy także byłam z nią w kuchni.
-Poszłam pochodzić z Anią.-powiedziałam .
Już nic więcej jak narazie nie rozmawiałyśmy bo poszłam do swojego pokoju. Wzięłam swój plecak , wzięłam książki i zeszyty na jutro i zaczęłam odrabiać lekcje. W czasie włączyłam jeszcze piosenke , bo nie lubie jak w pokoju jest kompletna cisza niekiedy , a muzykę po prostu kocham.
Po chwili zauważyłam jaką dziurę w podłodze ,ona zaczęła się rozszerzać , aż w końcu była ona ogromna. Zaczęła ona mnie wciągać ,więc złapałam się za krzesło , ale ona zaczęła mnie cpraz bardziej wciągać ,aż wpadłam do niej.___________________________
Hej , jak wam się podoba?
Wciśnijcie gwiazdkę jak wam się spodobało i skomentujcie pozdrawiam :) i przepraszam że on jest krótki ♥
CZYTASZ
Zamieniona (ZAWIESZONE)
RandomMiała jak wszyscy normalne życie ,lecz pewnego dnia staje się żecz o której by nawet nie pomyślała . Będzie czymś ,co myślała że takie coś jest tylko w filmach i książkach ,ale jednak ona tym czymś była...