10.Bölüm

74 5 0
                                    

"Demek ki doğru söylemişim."dedi.3 dakika sonra yukarıdaydık.Canım hiç dışarıya çıkmak istemedi.Bütün gün odada kaldım.Yani öğlene kadar.Saat 14:30 sularında herkes döndü.Bu akşam Türkiye'ye geri dönecektik.Zaten fazla eşya getirmemiştim bu yüzden toplayacak pek bir şeyim yoktu.Zaman çok çabuk geçti.Saat sekizde hepimiz bavullarımız hazır bir şekilde lobide bekliyorduk.Sonunda bizi havaalanına götürecek servis geldi.10 dakikada havaalanındaydık.Uçağın kalkmasına yaklaşık bir saat vardı.Etrafıma baktım.Yiyecek veya içecek alabileceğim bir sürü yer vardı.Bir soğuk içecek almaya karar verdim.Yanına da küçük bir çikolata aldım.Oturucak bir yer buldum ve yemeye başladım.Gözlerimi dinlendirdim.Bir saat geçmişti.Aceleyle toparlanıp gittim.Uçağa da yerleştikten sonra derin bir nefes aldım.Ablam benden önce binmişti.Tabii yine yerlerimiz farklıydı.Bütün yol boyunca uyudum.Tabii ki uçaktan indiğimizde hava kararmıştı.Çok da trafik vardı.Eve geldiğimizde saat 23:30'a geliyordu.Bavulumu bile açmadan doğru uyudum.Yürümeye bile hâlim kalmamıştı.Ertesi sabah okul vardı.Okula gittiğimde yine en erken gelenin ben olduğunu fark ettim.Arkamdan kim geldi dersiniz?Tabii ki Erden!"Son zamanlarda çok karşıma çıkmaya başladın."dedim ona."İlginç"diye mırıldandı.Her zamanki yerime,yani öğretmen masasının üstüne oturdum.Erden dışarı çıktı.Elâ her an gelebilir,diye düşündüm.Sınıftan çıkarken kapıda Elâ'yla çarpıştım.İşte bu dramdır."Dikkat et."cümlesini öyle bir söyledi ki dayanamayıp sarı uzun saçlarını elimle kavradım.O da benim dalgalı saçlarımı.Erden bizi o hâlde gördü ve "Elâ,Selin!"diye uyardı."Çocuk musunuz siz?!" "İlk o başlattı."dedi Elâ beni göstererek."Sen de öyle konuşmasaydın."dedim.Gerçekten kendimi ilkokul çocuğu gibi hissetmeye başlamıştım.Erden artık bizi gülerek izliyordu."Saçmalamayı kesin.Hemen barışıyorsunuz hadi bakalım." Ne diyordu bu çocuk?Dalga mı geçiyordu?"Çok komik." "Gerçekten.Uzun zamandır küssünüz.Ve bu çok çocukça."derken yüzündeki ifade ciddileşti.Bir anda Senanur sınıfa girip "Bence de."dedi.

GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin