dit liedje past mooi bij elk hoofdstuk. ( het beschrijft eigenlijk het verhaal een beetje )
"Pap hoelang moeten we nog in de auto?" zeurde ik. "Nog even geduld we zijn er bijna nog ongeveer een half uurtje" zei mijn vader. Toen we aankwamen zag ik een grote witte villa. "Is dit ons huis? OMG het is zo groot en mooi ik kan niet wachten tot ik binnen ben en mijn kamer kan zien!" Zei ik enthousiast. "Rustig zusje , ik krijg toch de grootste kamer" fluisterde mijn broer grijnzend. "Wacht maar af broertje" fluisterde ik met een grote glimlach naar hem. "Mam? mag ik als eerst een kamer kiezen want ik wil me alvast goed voorbereiden voor school en als ik snel een kamer heb dan gaat het makkelijker" zei ik zo lief mogelijk. Mijn broer keek me met een vuile blik aan en ik wacht braaf op mijn moeders antwoord. "tuurlijk mag dat lieverd ik ben blij dat je zo enthousiast bent over je nieuwe school!" zei mijn moeder vrolijk. Ik gaf een uitdagende blik aan men broer en lachte daarna heel lief.Ik pakte mijn koffers en ging snel alle kamers bij langs ik had een hoek kamer gekozen daar was heel veel ruimte. Tussen de kamer van mij en mijn broer was nog een badkamer. Ik pakte snel mijn koffers uit en legde al het kleding in mijn inloopkast. "OMG ik heb een eigen inloopkast" schreeuwde ik. Geen seconde later kwam mijn broer naar binnen. "Wat is er gebeurd? gaat alles goed? " vroeg hij bezorgd. "Ja rustig maar ik gilde omdat ik een eigen inloopkast heb!" Mijn broer keek geërgerd en ook wel opgelucht dat er niks aan de hand was" Flik dit nooit meer okey?" Vroeg mijn broer bezorgd."ik dacht dat er iets was overkomen ik schrok me bijna dood!" een lachtje ontglipte mijn mond. "Okey beloofd ik schreeuw alleen als er wat is" probeerde ik tussen het lachen te zeggen wat moeilijk ging. Mijn broer ging weer de kamer uit en toen barste ik pas echt uit van het lachen. Toen ik klaar was met mijn koffers uit te pakken ging ik naar mijn balkondeuren en opende ze. Ik liep naar buit. "Best een grote balkon zeg je kunt onze hele straat zien vanaf hier". Na ongeveer een kwartier naar buiten gekeken te hebben ging ik weer terug mijn kamer in. " Dit was altijd mijn droom en nu heb ik het gewoon mijn droom kamer " mompelde ik tegen mijzelf en liep mijn kamer uit naar beneden waar de rest van mijn gezin zat zelfs Daan." hebben jullie al zin in jullie nieuwe school?" vroeg mijn moeder. " Verassend gezegd best wel alleen om de nieuwe mensen te zien en nieuwe vrienden te maken al dat leer werk is stom" beantwoorde ik mijn moeders haar vraag. " En jij dan Daan?". Mijn broer deed zijn schouders omhoog en omlaag en zei "mwha " en kroop weer in mijn mobiel. " Lekker positief " zei ik en stootte tegen zijn schouder aan wat niet veel nut heeft aangezien hij niet een een millimeter is verschoven."Wat willen jullie eten ik heb namelijk geen zin om nog iets te gaan halen bij de winkel en hier klaar te maken " Zei mijn moeder. "PIZZA! schreeuwde ik en mijn broer tegelijk daarna barste ik uit van het lachen. " volgens mij willen zei pizza. " zei mijn vader. "Denk ik ook, Ik bestel wel wat." zei mijn moeder. Na dat we gegeten hadden en ik alles klaar had liggen voor school ging ik maar naar bed om morgen goed uitgerust te zijn oke het was al half 12 maar dan nog. Ik zette mijn wekker en sloot mijn ogen. "op naar de volgende dag" mompelde ik tegen mijzelf.
( volgende ochtend)
"WAKKKEEEER WORDEN SLAAP KOP!!!" schreeuwde iemand naast mijn bed. "Wat is er aan de hand is er brand ofso want anders heb je geen reden om zo te schreeuwen in mijn oor." Zei ik chagerijnig."Nee geen brand maar wel school over een kwartier" riep mijn broer naar mij. Ik stond gelijk op en ging snel de badkamer in met mijn kleren die ik gisteren had klaargelegd en deed ze aan men haar kamde ik snel en poetste mijn tanden en een beetje make-up op. "Zo dit kan er wel mee door." Zei ik tegen mijzelf. Ik liep snel de trap af pakte snel een appel van het aanrecht zei dag tegen mijn ouders en liep naar de auto waar mijn broer ondertussen al zat te wachten. "Go to school" zei mijn broer.
Ik hoop dat jullie mijn eerste deel leuk vinden en als je wilt en het leuk vind mag je natuurlijk ook stemmen.
Het kan zijn dat er een paar typ fouten in zitten.Groetjes van: zoeloe_shadow
JE LEEST
In love with the badboys? ( Voltooid)
Romanceje komt naar een nieuwe school midden in het jaar. Hoe ongemakkelijk en schaamtelijk moet dat wel niet zijn. Nou een 16 jarig meisje Olivia overkomt het dus en als dat al niet erg genoeg is zitten de badboys al achter haar aan. Wat zou er nu gebeur...