( POV Olivia )
Met een zucht stap ik uit bed. "Waarom moe school altijd zo vroeg zijn?" Mompel ik in mezelf. Snel trek ik mijn kleding aan en ren naar beneden. Ik pak een appel en eet die zo snel mogelijk op."Heb je haast?" Grinnikt Daan. Met een sprongetje van schrik draai ik me om. "Jonge ik schrok me een ongeluk ik hoorde je niet aankomen." "Moet ik je een lift geven naar school?" "Ja als je dat wilt maar waarom heb jij zulke kleding aan? Ga je niet naar school want dit is iets te netjes vind je niet?" Grinnik ik. "Ik ga inderdaad niet naar school. Omdat onze ouders er niet zijn moet iemand hier geld verdienen en aangezien ik de oudste ben ben ik dat dus." Ik knik als bevestiging en pak mijn spullen alvast.
*op school*
"Hey meid hoe gaat het?" Ik draai me om en zie Melissa staan met een big smile. "Met mij prima maar volgens mij gaat het met jou beter." "Ja klopt Jack heeft mij gezoend!" Schreeuwt ze over enthousiast. Ik doe een hand voor haar mond om te voorkomen dat de mensen ons raar gaan aan kijken. Als ze weer rustig is haal ik mijn hand weer weg. "Wanneer en hoe?" vraag ik terwijl we alvast naar onze klas lopen. "Nou toen ik thuis kwam belde Jack mij om even af te spreken want hij moest iets kwijt. Hij kwam naar mijn huis en toen vertelde hij dat hij al heel lag een oogje op mij had. Ik viel bijna flouw door wat hij zei. Er kwam nog net uit mijn mond dat ik hem ook al lang leuk vond. Toen kuste hij mij dus." Ik gaf Melissa een knuffel en feliciteerde haar. De bel ging en we gingen de klas in."Wanner spreek je weer met hem af dan?" "Weet ik niet. Maar hoe gaat het met jou en... je weet wel."
"Ik heb hem gelukkig nog niet gezien vandaag en gister heb ik hem ontlopen. En voor de zekerheid heb ik Mason ook ontlopen in verband met de vragen die ik waarschijnlijk ga krijgen." "Maar nu krijg je alleen maar meer vragen en misschien als je dit verteld dan blijft hij wel rustig en is er niks aan de hand." "Nou ik denk het wel toen ik samen met Mason en de rest van de badboys er waren keek hij niet al te blij toen ik alle aandacht kreeg en vooral niet van Nathan." "Dussss....... Mason heeft een oogje op jou en is jaloers dat jij misschien gaat kiezen voor een van de andere badboys." Melissa had inmiddels een nog grotere smile gekregen toen ik over Mason vertelde. " Nou nu denk ik maar even niet meer aan jongens en mogen ze van mij op rotten naar een andere planeet. Ik ben helemaal klaar met jongens op dit moment. Te veel aandacht. Op mijn vorige school had ik dit dus niet." "Dat komt omdat je hier nieuw bent en een van de knapste van de school. Dat zie je aan de jongens die je af en toe kwijlend aankijken ook als je probeert niet op te vallen doen ze het nog." Zegt Melissa. "Nou gewoon niet hé." zeg ik en grinnik. We liepen samen naar de les."Hey ik zie je zo in de kantine oké? ik ga even naar mijn kluis toe." Melissa knikt als bevestiging.
Ik liep rustig naar mijn kluis toe en deed mijn overtollige boeken in mijn kluis. Ik wilde weg lopen toen er plots een hand voor mijn ogen zat en de andere om mijn mond zodat ik niet kon praten. Ik werd naar achteren gesleurd en ik hoorde een deur open gaan en later dat een slot dicht ging. Mijn ademhaling versnelde en een trilling van angst ging door mijn lichaam heen. Ik was verstijfd van angst. Toen de handen van mijn gezicht werden afgehaald was het donker in de kamer waar ik was. Een ding weet ik zeker dit is het ik zit in het schoonmakers hok waar het dus pikke donker is. Ik schrok toen ik opeens iemand hoorde grinniken en niet leuk grinniken nee eng grinniken. Wie was hij en wat moet hij van mij en waarom hier? Op school. Ik voelde twee handen om mijn middel die me naar een muur sleurde. Ik slaakte een zacht gilletje toen ik tegen de muur was geduwd wat de andere persoon nog een grinnikte op leverde."WTF! Wat moet je van me en waarom nu op school kon je niks beters verzinnen?" Ik probeerde me uit zijn greep te verlossen maar het werkte niet zijn grip werd alleen maar sterker. Hij pakte met een hand mijn polsen en zette die boven mijn hoofd. Fijn wat moet ik nu gillen helpt niet want dan gaan ze alleen maar denken dat ik geesten zie ofso. En misschien zou hij dan wel iets ergs gaan doen en Daan is er nu niet om me te helpen zoals de vorige keer. Ik kwam weer terug op aarde en realiseerde dat hij nog niet op mijn vraag had beantwoord.
"Ik vraag het je nog een keer. Wat moet je van me?" "Ik wil jou schatje." fluisterde hij in mijn oor en ik voelde zachte lippen op de mijne hij kuste me ruw en dwingend. Ik probeerde om weg te komen maar dat waren allemaal nutteloze acties want hij kuste me alleen maar ruwer. Hoe meer ik tegen werkte hoe erger het werd. Hoe ben ik in deze situatie gekomen hoe kom ik er weer uit en wie the f*ck is die gek voor me, ik herken zijn stem maar ik kan mijn vinger er niet op zetten.
(N/A Weten jullie wie het zou kunnen zijn?)
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Hey mensen,
weer een nieuw hoofdstukje sorry dat hij best kort is. Ik had niet zoveel tijd vandaag en was totaal vergeten dat ik vandaag nog een nieuw hoofdstuk wou plaatsen dus ben ik nu nog even aan het schrijven geweest. Ik had niet zo veel ideeën wat ik zou kunnen doen maar toen ik eenmaal bezig was kwam er wel iets uit. Het is niet veel sorry daarvoor maar ik hoop dat jullie dit hoofdstuk ook leuk vinden. Niet elk hoofdstuk kan heel goed zijn in een boek er zijn altijd wel een paar hoofdstukken slecht dat ik zowat in elk boek.
Ik hou van jullie lezertjes. Blijf vooral veel boeken lezen en dan niet alleen de bijna maar er zijn ook heel veel andere leuke boeken. Ik bedoel ik heb er in mijn bibliotheek wel iets van 30 staan die ik uit heb en er staan nog 5 die ik nog moet lezen. Veel lees plezier en tot het volgende hoofdstuk!
-xxx- zoeloe_shadow -xxx-
JE LEEST
In love with the badboys? ( Voltooid)
Romanceje komt naar een nieuwe school midden in het jaar. Hoe ongemakkelijk en schaamtelijk moet dat wel niet zijn. Nou een 16 jarig meisje Olivia overkomt het dus en als dat al niet erg genoeg is zitten de badboys al achter haar aan. Wat zou er nu gebeur...