hoofdstuk 6

9.7K 277 14
                                    

(POV Olivia)


Toen ik thuis kwam zei ik mijn moeder nog even gedacht en ging al naar boven want ik was echt bek af. Ze wou haar mond open doen maar deed hem toch weer dicht omdat ik gewoon door liep. Wou ze iets belangrijks vertellen? Het zal wel anders hoor ik dat morgen wel ik ben nu veel te moe. Ik pakte mijn telefoon nog even om te kijken of ik nog berichtjes had of iets dergelijks. Daarna kleden ik mij zelf om naar bed toe te gaan. Al snel was ik lekker in dromenland.


( Zondag)

Ik word wakker en ik kijk op mijn wekker. Ik schrik op omdat het al 2 uur is. "Wtf heb ik zo lang geslapen?" Ik loop naar beneden kijken of iedereen al wakker was misschien lagen hun ook nog te pitten en was ik niet de enige. Ik kwam beneden en er was niemand te bekennen. "Waar is iedereen?" Terwijl ik me dat afvroeg zag ik een briefje in de keuken liggen. Hey schat, ik en je vader zijn op zaken reis voor 2 weken dus jij en Daan zijn 2 weken alleen. We wilde wel afscheid nemen maar je lag zo lekker te slapen dus hebben we je maar niet wakker gemaakt. We houden van je lieverd. Daan heeft ons naar het vliegveld gebracht hij is tegen half 4 weer thuis. we houden van je. Tot over 2 week. -xxx- Je ouders. Een paar tranen verlaatte mijn ooghoeken. Ze zijn weg voor 2 weken. wat nou als er iets mis is of gaat. Dan heb ik ze nodig en zijn ze er niet. Rustig Olivia beheers jezelf het is maar 2 weken het komt wel goed. je hebt Daan en Mason nog.

Ik ging naar boven om me om te kleden het was al kwart over 2 dus hoog tijd. ik kleed me aan. Ik hen een korte short aan en een schattige roze jurkje aan ik bedoel ik ben toch thuis de enige die me zo kan zien vandaag is Daan. Het is een snel kleedje wat maakt het ook uit. ik ging achter de tv zitten uit pure verveling. Zou ik een film kijken? waarom ook niet? als ik de film net heb aan gezet gaat de bel. Met een zucht stond ik op. Het zou vast wel Daan zijn misschien is hij vroeger thuis. dan had hij toch kunnen appen?

"Daan kan je de volgende keer de sleu-" Verder kom ik niet met men zin want ik besef nu pas dat dat Daan helemaal niet is. "Wat doe jij nou weer hier?" Zeg ik schagereinig. "Wow met het verkeerde been uit bed gestapt zeker?" "Nathan flikker gewoon op ik heb geen zin in jou." 'Wie heeft er nou geen zin in mij? Dat kan ik mij niet voor stellen hoor" Zegt hij met grote ego. "Ego" Kuch ik. "wat zij je ?" Zei hij. Hij keek me dreigend aan dat ik dat beter niet nog is moet zeggen. Maar ik ben eigenwijs dus........ ik laat niet zien dat ik bang ben. "Je hoorde we wat ik zei of ben je nu ook al doof geworden? " "Durf dat nog eens te zeggen. "Zei hij met een boze / geretireerde stem. "Ik dacht dat je alleen maar een groot ego had maar blijkbaar ben je ook doof!" Zei ik uitdagend. ergens doet mij dit wel goed. Ik heb nu afleiding en ik krijg meer zelfvertrouwen. "Ik heb je gewaarschuwd!" Zegt hij boos. Ik schrik van zijn woorden en voel een rilling over mijn rug gaan. wat zou die gaan doen ik heb hem net beledigd. Hij pakt mijn polsen vast en duwt me naar achter met zijn voet doet hij de deur dicht. Ik ben nog steeds verstijft van zijn woorden.

Hij duwt me tegen de dichtstbijzijnde muur aan. Ik zit klem. Klem tussen de muur en Nathan Waarom heb ik dit gedaan? "Wat is er nou? Heeft het stoeren meisje haar tong verloren?" Zegt hij alsof ik een klein meisje ben. "Zou ik je helpen zoeken?" Zegt hij met een grote grijns. Hij komt steeds dichter bij met zijn hoofd. Net voordat hij zijn lippen op de mijn wilt planten geef ik hem een klap en ren naar mijn kamer toe. Ik hoor voetstappen achter mij aan die waarschijnlijk 10 keer zo snel gaan als mij. ik zet snel een stoel voor mijn duur zodat hij hem niet open kan maken. ik ga snel op mijn bed zitten en wacht af tot er iets bij de deur gebeurd. Al snel probeert iemand de deur open te doen. Als het hem niet lukt hoor je een harde bonk tegen de deur.

Van schrik val ik van mijn bed en ik slaak een gilletje. "Olivia ik weet dat je daar bent doe nu godvedomme de deur open of ik breek hem door!"Schreeuwt Nathan aan de andere kant. Ik heb een planetje ik mijn hooft en ik grijns. ik loop naar de deur toe en haal hem van het slot af " Het verbaast me dat je het nu ook echt doet ook aangezien je weet wat ik kan gaan doen met je." Hoor ik Nathan al Iets meer gekalmeerd zeggen. Als ik dat klikje hoor van het slot dat die open is ren snel naar mijn badkamer toe en doe die vlug op slot. "Olivia houd is op met deze spelletjes. Ik krijg je toch wel te pakken hoe dan ook. Geef het nou maar op. Dit is tijd verspilling." Ik luister niet ik neem de andere deur die naar Daan zijn kamer gaat vanuit daar kan ik zien ontsnappen. Ik kan hem in mijn kamer opsluiten. Dat is best slim hopend dat hij niks door heeft. Ik ga de kamer uit maar denk er niet bij na dat je in mijn kamer ook de deur kan horen. "Kut" Vervloek ik mezelf en ik zet het op het rennen.

Achter hoor ik de voetstappen weer maar dit keer sneller. Ik voel 2 sterke arm om mij heen geslagen. Ik slaak een klein gilletje. Ik word over zijn schouder gegooid en naar een kamer gebracht waarschijnlijk de mijne. Ik voel dat hij bij mijn kont zit waar ik een blij zakje heb in mijn jurkje. "Blijf godverdomme van mijn kont af je hebt het recht niet om het aan te raken sul! Deb je niks beters te doen dan mijn leven rumoeren. Zoek zelf een leven !" Zeg ik woedend en sla op zijn rug. Als ik een deur hoor open gaan en een slot hoor dicht gaan besef ik dat ik de sleutel in mijn kont zak ha van de kamers. "Fuck" Mompel ik boos in me zelf. Helaas heeft hij dat gehoord. "Dat komt nog wel schatje eerst moet ik je nog een lesje leren. misschien heeft dat er iets mee te maken aangezien je het wilt." Zegt hij en ik weet nu gewoon dat hij een grote grijns op zijn gezicht heeft. "wat een mooi jurkje heb je aan ja.... Hij is ook lekker kort." Zegt hij en lacht. Ik schrik hij heeft natuurlijk goed uitzicht. Ik beweeg wild heen en weer hopend dat hij mij niet meer kan houden en me laat vallen. Maar nee hij verstevigd zijn grip alleen maar en ik word zowat gewurgd. Ik voel dat hij me neer zet maar niet op de grond. Ik lig op bed hij hangt boven me. Hij zit aan mijn jurkje te friemelen terwijl ik hem bang aankijk. Wat gaat hij doen. Alsjeblieft iemand help mij. Maakt niet uit wie. Precies wanneer ik mijn ouders nodig heb zijn ze er niet. een traan verlaat mijn ooghoek. Hij heeft alleen maar een grote grijns op zijn gezicht die ik niet vertrouw. Hij gaat naar mijn rug en trekt de rits langzaam naar beneden. "Geniet er maar van je kan er niks anders aan doen Je komt nu niet weg. Ik heb je zo vaak gewaarschuwd maar je ging steeds door. Dit keer kan Mason je niet redden." Zegt hij met een grote grijns.


..........................................................................................................................................................................

Hey mensjes,

Ik heb bijna de 200 lezers ik wil graag een 200 special.

Als jullie dat ook willen comment dan maar iets als je het wil.

Zeg dan ook maar wat voor Special jullie willen.

Bijvoorbeeld een extra lang hoofdstuk of een andere POV laat het me weten baye.

Ik houd zoveel van jullie.

In de vakantie probeer ik zoveel mogenlijk hoofdstukken te schrijven zodat er meer en sneller hoofdstukken online kunnen staan.

Af en toe kunnen de verhalen kort zijn zodat ik dan geen goede inspiratie heb.

Maar als ik juist veel inspiratie heb komt er juist een langere hoofdstuk hij elke 50 / 100 lezers er bij doe ik een special. Jullie kunnen in de comments zetten wat voor special het moet zijn.

Love you!

-xx- Zoeloe_shadow.




In love with the badboys? ( Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu