hoofdstuk 3

11.3K 292 16
                                    

"En hoe vind je onze school tot nu toe?" vroeg Mason om de stilte te stoppen. "Gaat wel. Het is en het blijf wel school hé" "Ja dat klopt maar als het niet over de lessen ging maar over ja gewoon de school zelf. Dus de leerlingen en docenten en hoe het er uit ziet." "Moet je dit soms van de directeur vragen?" Zei lachend. "Misschien...." Zei Mason met een grijns op zijn gezicht geplakt. "Maar ja ik vind het een leuke school met voorral veel leuke leerlingen de leraren mogen van mij best wel oprotten." Zei ik poeslief. "Wat ben je toch weer lief." Zei Mason en staarde een tijdje naar me. "Mason? " vroeg ik maar kreeg geen antwoord. "Mason !? " Riep ik nu iets harder. "Jo badeend is het staren leuk?" Schreeuwde ik nu half. "Hé? wat ? Wat is er? " Zei hij schuddend met zijn hoofd. " Badeend je moet wel opletten op de weg sul." "Owhja we zitten in de auto." Zei Mason terwijl zijn gezicht langzaam roder werd van de schaamte. "schaam je je nou voor mij?" Vroeg ik lachend. "N-nee wat denk jij ik mij schamen voor jou? pfff." " Wat bedoel je daar nou weer mee." Kaatste ik terug. " Nee niks laat maar ik zit even in mijn gedachten. Het spijt me. Maar we zijn er dus je kunt uittappen." Ik deed wat hij zei en stapte uit. Toen ik de deur open deed stond meneertje er weer.

" Laat me u helpen Mevrouw Smith. " Zei hij met een bekakt stemetje. " Nou dank u meneer Badeend." Zei ik bekakt en lachte me bijna dood. Zijn gezicht keek mij vragend aan omdat ik zo hard aan het lachen was. " Hoe noemde je mij?" Zei hij en deed een stap dichter naar mij toe waardoor ik een stap naar achter doe. " Ik vraag nogmaals hoe noemde je mij?" Terwijl hij dat zei deed hij weer een stap navragen terwijl ik weer naar achter ging. " D-Dat hoorde je heus wel of b-ben je doof?" Zei ik stotterend. " nee ik heb het niet gehoord zeg nog is." Hij deed weer een stap naar mij toe en lippen vormde een grote grijns toen hij zag dat ik niet verder kon want de auto zat in de weg. Vervloekte auto waarom sta je verse weer op dit moment hier. " Ik noemde je badeend nu goed?" Zei ik zo snel mogelijk hopend dat hij mij niet verstod. " En jij durft mij zo te noemen?" Vroeg hij nep verbaasd." Ja dat hoorde je toch. Moeten we ook nog naar een gehoor specialist toe om naar je oren te kijken? want volgens mij heb jij wat aan je oren." "Nee ik heb niks aan mijn oren. Volgens mij weet jij niet wat je te wachten staat als je mij uitscheld." "Oh ben je nu zielig omdat je door een meisje badeend bent genoemd? Wat ben je toch zielig." Zei ik met een baby stemmetje en met mijn hand kneep ik in zijn wangetje. "Dus jij wilt de gevolgen weten?" "Ja eigenlijk wel ja want tot nu toe gaat het wel goed." Grapte ik. " Is de badboy bang?" "Oh nu ga je het krijgen ook." Ik schrok van zijn woorden en bedacht snel wat hij zou kunnen doen. Ik zit klem tussen een auto en hem. Kut ik zit gewoon vast en kan niet weg. Wat zou hij doen? "M-Mason wat ga je doen?" Vroeg ik en je hoorde een trilling in mijn stem. "Rustig ik ga niets bij je doen wat andere badboys wel zouden doen hoor , zo ben ik niet weet je nog? Maar dit doe ik wel bij stoute meisjes." Hij pakte mijn polsen bij elkaar en hield ze met een hand vast en begon me te kietelen. " M-Mason S-stop. dit i-is ni - niet grappig" Probeerde ik zo goed mogelijk te zeggen maar dat lukte niet door het lachen. " Mij bevalt het wel hoor." Zei Mason kalm. " Voor mij anders niet" Zei ik. Hij hield op met kietelen. " Heb je je lesje geleerd?" "Ja ik zal je geen badeend meer noemen alleen als je gemeen doet." "Goed zo. Zullen we maar naar de stad of wil je de hele dag bij de auto zitten?" "Nee we gaan wel naar de stad toe." Ik glimlachte en liep alvast. "Zo heb je haast ofso?" "Hoelang is het lopen vanaf hier?" Vroeg ik zijn vraag negerend. " Ongeveer een kwartier denk ik." "Dan moeten we opschieten want mij voeten kunnen het niet zo lang volhouden op zulke haken. Ze zijn nu al zowat dood." "Kom" Zei Mason. Ik keek hem vragend aan en stond stil wat blijkbaar de bedoeling was. Hij deed zijn arm onder de mijne door om de rug en zijn andere arm bij mijn knie holte en tilde me op. "Oh mijn redder in nood." Zei ik overdreven en deed mijn hand op mijn voorhoofd. We zaten allebei in een deuk. Tot we in de stad aankwamen gingen we nog wat eten en drinken.

"Waar wil je als eerst heen?" vroeg ik aan Mason toen we klaar waren met eten. "Shoppen!!" " Ook voor het eerst dat jongens willen shoppen" Zei ik proberend mijn lach in te houden. " Wil jij niet shoppen dan? Ik dacht dat meiden altijd alleen maar wilde shoppen om er "beter" uit te zijn." Zij bij met een bekakt stemmetje op "beter". "Nee ben jij gek. Niet ieder meisje wilt alleen maar shoppen. Ik vind een paar winkels genoeg." "Oke dan gaan we naar een paar winkels en dan heb ik een verassing voor jou." Zei Mason en schonk me een knipoog. Ik voelde al het bloed al naar mijn wangen stromen. "word je nu verlegen omdat ik je een knipoog gaf." Zei Mason en deed zijn wenkbrauwen omhoog. "Misschien je hebt geen bewijs." Protesteerde ik nog. "Ik heb wel degelijk bewijs kijk naar je gezicht." Hij graaide in mijn tas en pakte een spiegeltje. "Hoe wist je dat daar een spiegeltje in zat en mag jij zomaar aan mijn tas komen." Zei ik zo boos mogelijk maar lukte totaal niet want ik werd nog roder. "Laten we verder lopen des te eerder ik van shoppen af ben." "Je probeert er gewoon onderuit te komen jongedame." Zei Mason. "Ja nu goed. Laten we maar gaan shoppen. Als jij zo graag wilt shoppen gaan we shoppen." Een grote grijns vormde op mijn gezicht. Mason keek een beetje bang wetend wat er ging gebeuren. Als hij wilt shoppen ga ik shoppen als een echt meisje shoppen. Hoe alle jongens denken over meiden wat betreft shoppen.Hij krijgt het zwaar vandaag. Ik moest hard lachen van mijn gedachtes. "Wat lach je nou." "Nee niks hoor." Ik moest nog harder lachen.

Toen we meer dan 10 winkels door waren was ik al bek af. "Ben je nu al moe prinsesje?" "Oké ik geef toe ik ben geen shop meisje ik koop het liever online." "Dat wist ik al." zei Mason lachend. "Waarom heb je me dit laten doen dan?" Zei ik met een chagrijnige blik." Nou 1: ik wil je zinloze actie zien kijken hoe lang je het vol zou houden wat best lang was na mijn verwachtingen. 2: Je half kapot zien gaan van moeheid en 3: Om dit te doen." Hij stilde me op in zijn armen en we liepen zo de stad door. "Zo heb je je namelijk niet verzetten aangezien je bijna knock out bent." zijn mond vormde tot een grote grijns. "Je hebt me en als je het niet erg vind dan......" Toen ik dat zei legde ik mijn hoofd op zijn schouder en deed mijn ogen dicht. "Welterusten " Zei ik plagerig. "Slaap lekker ik maak je wel wakker als we er zijn!" Zei hij blij. Toen ik alle woorden goed gehoord had en in me had opgenomen deed ik snel mijn ogen open en keek hem vragend aan. "Waar gaan we heen dan?" "Rustig maar het is een leuke plek." Met die woorden ontspande ik me weer en deed mijn hoofd weer tegen zijn schouder aan mijn ogen gingen ook weer dicht.

-----------------------------------------------------------

Hey mensen ,
Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden.
Nogmaals er kunnen spelfouten zijn let daar alsjeblieft niet zo veel op.
Ik probeer ook zo snel mogelijk nieuwe hoofdstukken te plaatsen maar soms heb ik niet genoeg tijd om te schrijven. En met de hoofdstukken die ik schrijf probeer ik probeer ik ook nog zo veel mogelijk woorden het liefst boven de duizend.

love you.

Met vriendelijke groetjes van zoeloe_shadow

In love with the badboys? ( Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu