hoofdstuk 7

8K 268 8
                                    



Terug blik:

'Ik voel dat hij me neer zet maar niet op de grond. Ik lig op bed hij hangt boven me. Hij zit aan mijn jurkje te friemelen terwijl ik hem bang aankijk. Wat gaat hij doen. Alsjeblieft iemand help mij. Maakt niet uit wie. Precies wanneer ik mijn ouders nodig heb zijn ze er niet. een traan verlaat mijn ooghoek. Hij heeft alleen maar een grote grijns op zijn gezicht die ik niet vertrouw. Hij gaat naar mijn rug en trekt de rits langzaam naar beneden. "Geniet er maar van je kan er niks anders aan doen Je komt nu niet weg. Ik heb je zo vaak gewaarschuwd maar je ging steeds door. Dit keer kan Mason je niet redden." Zegt hij met een grote grijns.'

(POV Olivia)

"Alsjeblief houd op." Smeek ik je hoofd dat ik elk moment kan gaan huilen. Zijn grijns word groter. Hij haalt zijn handen weg van mijn rug en zet ze naast meneer dan hij daarop kan leunen en kijkt me aan."Waarom zou ik. Je moest een lesje leren en ze zeggen je leert meer door het te doen. Toch?" Zegt hij. Waarom doet hij mij dit toch aan? Doe iets andere. Zet me voorschot voor de hele school. Wat dan ook maar niet dit. Hij komt weer met zijn gezicht dichter naar mijn hoofd. Ik piep en knijp mijn ogen zo stevig mogelijk dicht en probeer er voor te zorgen dat ik niet meer onder hem lig. Maar hij lijkt het te merken en pakt mijn polsen en pint ze boven mijn hooft. Kut wat moet ik nu doen?

Op dat moment hoor ik dat mijn duur open word geramd. Was er iemand thuis? Ik heb dat helemaal niet gehoord. Ik heb nog steeds mijn ogen dicht er ontsnapt een traan uit mijn ooghoek als ik bedenk wat Nathan allemaal kan doen. ik hoor een harde klap en ik voel dat er geen gewicht meer op mij ligt en dat ik zo gezegd 'vrij' ben. Ik hoor dat er nog een paar flinke klappen worden uitgedeeld. Dan hoor ik iemand van de trap af rennen en hoor dat iemand zegt: "Ik krijg je nog wel je bent niet van mij af!" Inmiddels ben ik helemaal in elkaar gekropen als een klein bolletje. Dan voel ik dat er een hand op mijn zij word gelegd ik slaak een gil. Ik weet nog steeds niet wie hier nu wel of niet is. Wie was dat eigenlijk die binnen kwam? Heb ik de deur wel dicht gedaan? Dat kan ik me niet herinneren en ook niet dat er iemand binnen kwam. Langzaam probeer ik mijn ogen open te doen. Ik ben bang om te zien wie het is Misschien is het wel Nathan. Ik kijk naar degene. Het is Daan Gelukkig! "Daan!!!!!" schreeuw ik hard ik ga recht op zitten en stort me in de armen van Daan en huil het uit. "Rustig maar ik ben er. Ik laat je nooit meer alleen thuis."

Ik knuffel hem nog harden hij krijgt bijna geen lucht. "Kom we gaan naar beneden dan krijg je wat te drinken en wat te eten." Hij tilt mij in bruidstijd op en loopt de trap af ik kruip helemaal tegen hem aan en houd zijn shirt vast. Dit voelt vertrouwd. Inmiddels ben ik gestopt met huilen daan is de hele tijd bij mij gebleven en me getroost. Hij vroeg ook wat er was gebeurt Ik vertelde natuurlijk alles. Ik zag dat hij echt woedend werd. "Hij is nog lang niet van me af dan verzeker ik hem. Als hij niet met zijn poten van mijn kleine zusje kan afblijven is hij van mij!" Ik leg geruststellend een hand op zijn arm. "rustig morgen krijgt hij ook niet zijn makkelijkste dag. " "Je gaat niet naar hem toe." Zegt Daan woedend. "Okey ik ontloop hem wel ik blijf wel zo dicht mogelijk bij Mason of Melissa en Celine daar heb ik laats in de kantine gegeten ze zijn echt super aardig. Het zijn wel geurtjes maar wel heel aardig." Zeg ik al iets vrolijker. "Maar ik ga slapen. Mag ik bij jou op de kamer slapen? " "Ja tuurlijk mag dat ik heb toch een 2 persoons bed dat past wel." Zegt hij en lacht. Ik lach ook en loop alvast de trap op ik kleed me om en ga in zijn bed liggen. "Slaap lekker tot morgen." Zeg ik en geen minuut later slaap ik


∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Hey lieve lezertjes,

Ik heb de 200 lezers gehaald!

het was een beetje laat om nu nog een special te maken aangezien ik er nu al 222 lezers heb, dus ik dacht ik begin nu al vast met de special en upload die als ik bij de 250 lezers ben.

Zoals ik al heb gezegd ga ik in de vakantie extra veel hoofdstukken schrijven, misschien komen er dan ook meer online per week.

Ik snap hoe irritant het is om te wachten als je net in het verhaal zit dus probeer ik zo snel als mogelijk up te louden.

Baye skatjes!

ps: Ik wilde ook nog mijn naam gaan veranderen zeg even als je daar m

-xxx- zoeloe_shadow




In love with the badboys? ( Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu