Dit is het laatste hoofdstuk van dit boek ik hoop dat jullie dit boek leuk vonden.
(POV Olivia )
"NEE GA NIET WEG. LAAT ME NIET ALLEEN!!" Schreeuw ik. "MAM LAAT ME NIET ALLEEN! " "Olivia!" Ik doe mijn ogen open en zie Daan naast mijn bed staan. "Wat is er gebeurd ? Waarom schreeuwde je?" Vroeg hij bezorgd en kwam op mijn bed zitten. "Ik had een nachtmerrie ik zag mam en pap weg gaan." Een paar snikken verlieten mijn mond. Daan deed zijn om mij heen. "Probeer nog maar wat te gaan slapen. Ik zal hier blijven. " Daan kroop naast mij op bed en legde een hand om mijn middel en zijn andere hand lag op mijn bovenbeen. "Slaap lekker sister." Fluisterd Daan in mijn oor. Ik doe mijn ogen dicht en val na een paar minuten in slaap.
"Olivia? Word je wakker?" hoor ik Daan zeggen. "Why?" vraag ik nog slapend. "Omdat het kerst is en onze vrienden komen zo." Met een snel tempo stap ik mijn bed uit en pak snel handdoeken om te gaan douchen. Ik hoor de bel beneden al gaan en probeer alles nog sneller te doen. Ik doe niet al te veel make-up op en ren naar beneden iedereen zit al op de bank en staart mij aan als ik beneden kom. "Wat is er is iets niet goed?" Vraag ik onzeker. "Nee alles is goed." zegt Daan snel. Hier klopt iets niet. Waar is Nathan eigenlijk ik heb hem nog niet zien zitten."Hey prinses fijne kerst." Hoor ik de mooiste stem die er maar bestaat zeggen. Ik draai me om en kijk in de hemels blauwe ogen van Nathan. Hij trekt mij in een knuffel en geeft mij een kus op de mond. " Ik houd van je prinses." " Ik meer van jou." Ik steek uitdagend mijn tong naar hem uit. " Word je tong niet koud buiten je mond? Hij mag wel bij mij langs komen." Plaagt Nathan mij en geeft nogmaals een kus op mijn mond wat langzamerhand uitloopt tot een zoen. "kuch- génant - kuch" Hoor ik iemand achter ons zeggen. Ik laat Nathan los en kijk beschaamd naar de grond.Iedereen ligt inmiddels in een op de grond van het lachen. Nathan pakt mij bij de heupen en trekt mij tegen zich aan. "Laat ze maar lachen. Ze zijn gewoon jaloers." Fluistert Nathan in mijn oor en we beginnen allebei zachtjes te grinniken.
( voor kerst avond )
" Hey prinses zin in kerst?" " Ja vooral omdat jij er bent." Ik geef hem een kus op zijn wang. "Is dat het enige at ik krijg?" Vraagt hij en zet een zielig pruillipje op. " Wacht maar tot vanavond. Ik loopt grijnzen weg en laat Nathan verbaast achter. Ik loop naar de rest rest toe. "Heb je hem weer afgelebberd?" Vraagt Melissa aan mij. " WAT?! Melissa hoe durf je dat te zeggen?" Zeg ik nep beledigt. Ze geeft mij ene zacht duwtje en ik doe alsof het heel erg hard was. Ik val van de bank en begin te schreeuwen. " Melissa waarom duwde je mij van de bank?"Melissa zag dat ik dit expres deed en keek mij vuil aan en had een gezichtsuidruking van dat-durf-je-niet-te-doen. Ik keek haar nog is grijnzend aan een toen hoorde ik al voetstappen naar de kamer komen. "Wat is hier gebeurt?" Hoor ik Daan zeggen. " Milissa duwde mij van de bank." Zei ik alsof ik een klein kind was. Nathan kwam naar mij toe en had het spelletje volgens mij al door. " Waar heb je pijn?" Vraagt hij lief. " Hier" Zei ik en wees naar mijn lip. "Kusje op?" vraagt hij peos lief. Ik knik lipjes en hij komt al dichterbij met zijn hoofd.een paar centimeter voor dat mijn lippen het zijne raken stopt hij. " Wacht maar tot vanavond?" Zegt hij en loopt weg. Ik draai mij verbaast om naar Melissa die in een deuk zit. " Planetje mislukt." krijgt ze nog net door het lachen heen. "Lach mij niet uit." Ik leg een hand op mijn hard en doe alsof het pijn doet voor het dramatisch effect.
( Kerst avond )
"Komen jullie?" Roept Daan door het huis heen. We lopen met zijn allen naar de woonkamer en gaan bij de kerstboom zitten die mooi is opgetuigd. " Wie pakt het eerste cadeautje?" Melissa springt zowat in de lucht. Ze pakt een cadeautje en geeft die aan Celine. Celine maakt hem snel open en ziet dat er een ketting in zit die je met zijn 3 en aan elkaar kunt doen dat het 1 geheel word. Melissa laat de hare zien die ze al om haar nek had. En zo gaan we nog een stuk lang door met de cadeautjes. Natuurlijk ben ik de gene die als laatste is gekozen. Ik kreeg heel veel leuke meiden spulletjes zoals make-up en sieraden. "En het laatste cadeautje is voor de beauty hier." Zegt Nathan en pakt een cadeautje en gaat naast mij zitten op de bank. Hij trekt mij op zijn schoot en geeft mij het cadeautje. Ik maak hem open en er zit een prachtig doosje in met allemaal schelpjes. "Wauw" breng ik ng uit voordat ik hem open maak. Mijn ogen worden groot als ik zie wat er in zit. "OMG Nathan wat lief." Zeg ik en geef hem een knuffel. "Moet ik het bij je om doen?" Ik heef het kettinkje en hij doet het om. Het is een kettingtje met een hartje en daarin zit een gat. Ik heb werkelijk geen idee waarom er een gat in zit. "Waarom zit er een gat in?" Vraag ik. " Omdat er nog een slot in moet om te laten zien dat je van mij bent." Vraagt hij mij nou verkering? OMG Nathan vraagt MIJ verkering. Dit is een droom die uitkomt! Hij pakt het slotje uit een apart doosje en doet het door het gaatje van het hartje in. Ik geef hem een knuffel en een lange kus.
Ik heb het perfecte leven waar ik vroeger alleen maar van kon dromen en hopen dat ik dat ook ooit zal hebben en nu heb is eindelijk mijn droom uitgekomen.
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Dit was het laatste hoofdstuk al weer omg ik kan niet geloven dat het boek dat ik geschreven heb eindelijk af is! Dat is voor mij een droom die uitkwam.
Jullie weten natuurlijk al over mijn nieuwe boek. Kidnappend by...? . Ik weet niet wanneer die word gepubliceerd maar ik hoop zen. Ik denk ergens in de vakantie want dan heb ik ook genoeg tijd om mooie hoofdstukken te schrijve.
Ik maak nog een dankwoord en dan is het boek echt af. en voltooid. Ik ben zo blij dat ik gewoon voor dat ik klaar was met het boek al 1k lezers had hopen dat 2k ook nog snel komt.
-xxx- zoeloe_shadow.
JE LEEST
In love with the badboys? ( Voltooid)
Romanceje komt naar een nieuwe school midden in het jaar. Hoe ongemakkelijk en schaamtelijk moet dat wel niet zijn. Nou een 16 jarig meisje Olivia overkomt het dus en als dat al niet erg genoeg is zitten de badboys al achter haar aan. Wat zou er nu gebeur...