"Ik begin." Zegt Taylor." "Truth or Dare aan..... Olivia." zegt hij met een grote grijns. Hij is wat van plan ik weet het zeker. "Truth." zegt Olivia en wacht op haar vraag. Je ziet dat Taylor's zijn gezicht een beetje teleurgesteld staat omdat Olivia Truth zei. Hij hoopte vast dat zij Dare zei om te zorgen dat ze hem gingen zoenen. Wat een sukkel is het ook, dat hij denkt dat Olivia zo iets gaat doen. Toch? aan zijn gezicht zie je dat er geen leuke vraag komt of in ieder geval een gênante vraag. "Komt er nog wat van of wachten we tot de wereld vergaat ofso." zegt Olivia. "Ben je met Mason naar bed geweest?" Vraagt Taylor. "Nee." Zegt Olivia naar de waarheid. "Truth or Dare aan Nathan." "Dare." Reageer hij gelijk. Olivia denkt even na en krijgt een glimlach op haar gezicht. Nathan zijn grijns kan nu niet groter aangezien Oliva hem heel erg lief aan kijkt. "Bel 1 van de meisjes uit onze klas en vraag of ze op een date wilt. Regel alles wat er bij moet zoals waar het is en hoe laat. En als je aan het einde van het gesprek bent zeg je I love you schatje." Lacht Olivia. "Wie moet ik bellen? Ik zou jou wel willen bellen voor een date." Zegt Nathan en doet zijn wenkbrauwen omhoog. "Nou dat dacht ik maar eens even niet he. Ten eerste heb je mijn nummer niet en ten tweede ik had dan niet opgenomen of nee gezegd." Alle jongens moeten nu lachen en schreeuwen 'oeeeeeehhh' "Zeg nou maar wie ik moet bellen." Zegt Nathan nu redelijk geïrriteerd. " Euuuuhhhmmm............. eens even denken." Olivia denkt na. " Chantal........ Ne te makkelijk die vraagt nu al om jouw aandacht. Eva? Nee ook niet dat is een meeloper van Chantal." Ze begint te grijnzen. Volgens mij gaan wij ons zo door lachen. Ze geeft hem een koekje van eigen deeg. "Ik weet het. Je vindt haar vast heel erg leuk." " Jenny!!!" Schreeuw ze. Iedereen begint hard te lachen terwijl probeert het te begrijpen. De grijns van Nathan zie je nu ook niet meer terug zelf geen beetje. "WOW! WAT? Wat zei je? Ik heb het vast verkeerd verstaan." "Jenny "zei Olivia nogmaals. "Mag ik dan je telefoon ik heb haar nummer niet." Olivia geeft haar telefoon. Je ziet dat hij wat typt en pakt zijn telefoon om een nummer over te typen.Als hij klaar is wat heel erg lang duurde gaf hi haar telefoon terug en belde Jenny. Hij zegt haar op de luidspreker.
( J= Jenny en N= Nathan)
J: Hallo?
N: Hey Jenny met mij.
J: Nathan waarom bel je mij? Vraagt ze verbaast.
N: Ja met Nathan. Ik wilde je wat vragen. Wil je misschien met mij op date? Het was even stil aan de andere kant.
J: Euhm is dit een grap ofso? Hou je me voor de gek?
N: Nee het is geen grap ik vraag je op date.
J: Ja lijkt me heel leuk wanneer, hoe laat en waar?
N: maandag, Na school dus het zesde uur sta je bij je kluisje wacht daar en dan maak ik een verassing.
J: Okey ik zie je daar. maandag.
N: Tot Maandag schatje I love you. Je hoorde aan de andere kant nog een giecheltje en er werd opgehangen.
"Nu blij nu zit ik opgescheept met Jenny. En bedankt." Zei Nathan sacherijnig. "Graag gedaan hoor volgens mij is er iemand heer sacherijnig" Zei Olivia met een grote glimlach. "Ja dat zie je toch." Snauwde Nathan. "Zal ik je eens opvrolijken?" Vroeg ze lief met een grijns op haar gezicht. Nathan herpakte zich snel door wat Olivia zei. Ze gaat hem toch niet zoenen hier voor mijn neus na wat er net boven is gebeurt? "Dan moet je wel komen he gekkie." Zei Olivia. Nathan stond op en kwam ging naar Olivia toe. Olivia stond ook op. Ik wil dit echt niet zien, maar het zou opvallen als ik precies nu weg zou lopen. Nathan's zijn grijns werd steeds groter. Olivia ging met haar hand naar zijn wang toe en streelde het. Ik draaide mijn hoofd weg dit wilde ik namelijk echt niet zien. Maar ik zag nog net dat Nathan Met zijn hooft dichter naar Olivia's hoofd ging. Opeens hoorde ik een harde klap. ik draaide snel mijn hoofd om om te kijken of er iets was met Olivia. Maar nee zij gaf juist die klap. Iedereen moest lachen behalve Nathan natuurlijk. Zijn wang werd langzaam rood. Je zag dat Olivia wel een beetje bang was van wat er net gebeurde
(POV Olivia)
"Hey jongens ik denk dat ik maar eens naar huis ga. Het wordt al een beetje laat." "Is goed ik breng je wel schatje." Zei Nathan terwijl hij een enge grijns op mijn gezicht. "Euhm nee dat hoeft niet ik wel wel een taxi." Zei ik zo lief mogelijk. Ik ga echt niet met iemand die ik net een bitch klap heb gegeven en nu een enge vieze grijns op zijn gezicht heeft naar huis laten brengen. En al helemaal niet met een badboy. "Ik breng je wel ik denk niet dat er taxi's komen rond deze tijd ze denken vast dat het een grap is ofso." Zei Mason. "Hoe bedoel je?" vroeg ik niet begrijpend waarom het een grap zou moeten zijn. "Dat hebben ik en de boys heel vaak gedaan en nog meer mensen uit deze buurt vandaar." Zei Mason alsof het de normaalste zaak van de wereld is. " Oké je mag me brengen maar wel snel alsjeblieft." "Ik kom tot uw dienst" Zei Mason met een bekakte stem en maakte een buiging zoals obers vaak wel doen. Hij pakte zijn jas en zijn auto sleutels en leidde mij naar de gang. "Maak het niet te wilt he!" Hoorde wij nog iemand roepen uit de kamer. Ik rolde met mijn ogen en liep samen met Mason naar de garage. We stapte in de auto en reden naar mijn huis. Mason zette mij af en ik zwaaide hem nog uit en bedankte hem voor het brengen. Onderweg hadden wij het nog over de jongens en hoe ik Nathan sprakeloos kreeg.
JE LEEST
In love with the badboys? ( Voltooid)
Romanceje komt naar een nieuwe school midden in het jaar. Hoe ongemakkelijk en schaamtelijk moet dat wel niet zijn. Nou een 16 jarig meisje Olivia overkomt het dus en als dat al niet erg genoeg is zitten de badboys al achter haar aan. Wat zou er nu gebeur...