Terug blik:
"Ik vraag het je nog een keer. Wat moet je van me?" "Ik wil jou schatje." fluisterde hij in mijn oor en ik voelde zachte lippen op de mijne hij kuste me ruw en dwingend. Ik probeerde om weg te komen maar dat waren allemaal nutteloze acties want hij kuste me alleen maar ruwer. Hoe meer ik tegen werkte hoe erger het werd. Hoe ben ik in deze situatie gekomen hoe kom ik er weer uit en wie the f*ck is die gek voor me, ik herken zijn stem maar ik kan mijn vinger er niet op zetten.*Einde terug blik*
Als hij me na een tijdje weer los laat begin ik boos te worden. Boos omdat ik niet weet wie het is en ik kan ook geen flikker doen. "Zeg gewoon wie je bent en wees geen mietje en die dat f*cking licht aan!" Begin in langzamer hand te schreeuwen. "Rustig ik sta voor je je hoeft niet zo te schreeuwen. " "wie the f*ck ben je vertel gewoon klootzak!" "Durf mij nog 1 keer klootzak te noemen! Je weet niet tegen wie jij het nu hebt" ik word dichter tegen de muur gedrukt. Wat is nu een slim antwoord gewoon zwijgen of eigenwijs zijn er zien wat er gebeurt? Ik ga voor de tweede optie. "Klop klootzak in weer inderdaad niet tegen wie ik het heb aangezien donker is en je niet antwoord op mijn vragen!" Tijdens het zeggen voel ik woede in me opkomen. Ik begin van me af te slaan en duw hem met al mijn kracht naar achter en tot mijn verbazing lukt het ook nog. Ik vind snel het lichtknopje en doe het licht aan. Ik wou dat ik dat beter niet had gedaan. "Wtf wat denk jij wel niet ik had het kunnen verwachten van jullie soort. Jullie zijn niet te vertrouwen en zijn sowieso gestoort. Wat dacht je hier mee te bereiken dat ik je wilde. Helaas moet ik je droom dan verpesten er zijn genoeg sletten die om je smeken lebber die maar af!" Schreeuw ik hard en loop de deur uit. Achtet mij hoor ik nog geschreeuw. "Ik krijg jou nog wel! Je bent nog niet van mij af!" Hoor ik Taylor schreeuwen. Alle badboys zijn het zelfde. Ze willen perse het meisje die hun niet willen om te bewijzen dat hun het stoerste zijn. Aplausje voor jezelf badboys maar mij krijg je niet. En nu maar hopen dat mijn gedachtes ook echt waar zijn.
Ik loop snel naar de les want de bel was gegaan. Kut Melissa en Celine stonden op mij te wachten wat zullen ze nu wel niet van mij vinden. Dat ik ze laat zitten? Ik leg ze alles wel uit als ze vandaag komen. We hebben immers nog maar twee uur school .
1 vraag galmt nog steeds in mijn hoofd. Komen alle badboys nu achter mij aan omdat ik met 1 van hun omga als gewoon een vriend? Ik bedoel eerst Nathan nu Taylor gaan we het rijtje af ofso van erg naar minder erg. Maar ik geloof niet dat Nick iets gaan doen. Hij loopt alleen maar achter hun aan dus hij doet vast niks. Toch?
"Hey melis ga je ook mee naar mijn huis vandaag mijn broer is er niet dus we kunnen een meiden party houden. Celine komt ook dus maak je geen zorgen." Zeg ik over enthousiast. "Ja is goed moet ik nog wat mee nemen? Zoals snacks of iets dergelijks?" " Nee hoeft niet alles heb ik al in huis." " Dus ik kan nu gewoon gelijk mee?" " Ja Celine komt iets later vanwege haar ouders je weet zelf wel wat er is." " overbezorgd" zeggen ik en Melissa tegelijk. We beginnen allebei te lachen. "Kan ik bij jou achterop?" "Ja tuu-" verder komt ze niet met haar zin want ze is ineens verstijfd van angst. "Melis wat is er waarom maak je je zin niet af?" Ze wijst bang dat ik mij om moet draaien. " melis waarom doe je ineens zo raar?"
"Oowh nu begrijp ik het." Als ik me omdraai schrik ik ook maar laat het niet zien. " Ik kan jullie ook wel brengen. Je weer dat je me alles kan vragen toch prinses? " hij geeft een nadruk op 'alles' ik weet wel wat hij daar mee bedoeld. " 1 ik wil joun hulp niet. 2 noem me geen prinses en 3 ik wil niet met jou in 1 ruimte zitten. " " Sins waarneer ben je zo eigenwijs en opgefokt? " " laat ons gewoon met rust klootzak!"
Met die zin draai ik me om en pak Melissa's haar hand en trek haar mee. Weg van Nathan ik hoef hem of een enkele jongen nog te zien zelf Mason niet. Misschien speeld hij wel alsof hij zo lief is maar is hij als elk andere badboy. Egoïstisch arrogant en een grote klootzak. Ze mogen van mijn part naar de kern van de aarde toe en daar blijven voor de rest van hun leven. "Dat had ik niet gezegt als ik jou was pas maar op!" Hoor ik Nathan schreeuwen."ze zijn ook allemaal het zelfde." Mompel ik maar nog wel nog hard genoeg dat Melissa het kon horen. " Hoe bedoel je ze zijn allemaal het zelfde? " vraagt Melissa met een vragende blik op mij gericht. "Ik leg het je wel uit als we bij mijn huis zijn goed?" "Okey. Spring je achterop dan kan het feestje beginnen." Zegt Melissa blij alsof dat van net niet was gebeurt. " Melis?" " hmm?" Krijg ik als antwoord. "Heb jij ooit problemen gehad met de badboys hier." Vraag ik zo voorzichtig als mogelijk. Je hoort haar slikken."Ja met Taylor. Ik heb me helaas overgegeven. Daarom help ik jou want jij kan dit aan dat weet ik." Zegt ze vast beraden. "Maar wat was er nou in de pauze gebeurt waardoor je niet kwam?" "Taylor" zeg ik vol afschuw. "waf is er gebeurt?" Ik leg haar alles uit wat er gebeurt was. Toen ik klaar was met mijn verhaal waren we bij mij huis en deed Melissa haar alm over mijn schouder als troost en een hooptje hoop. Ik knik naar haar we lopen naar binne.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Hey mensjes,
Alweer een nieuw hoofdstuk online.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat er weer een is.
Het is geen goed hoofdstuk maar ja.-xxx- zoeloe_shadow
JE LEEST
In love with the badboys? ( Voltooid)
Romanceje komt naar een nieuwe school midden in het jaar. Hoe ongemakkelijk en schaamtelijk moet dat wel niet zijn. Nou een 16 jarig meisje Olivia overkomt het dus en als dat al niet erg genoeg is zitten de badboys al achter haar aan. Wat zou er nu gebeur...