Chapter 01-Black Blondie

5K 139 8
                                    

,,199...200!!Konečně! To by pro dneek stačilo." Jako kadý den se nacházím ve skladiti na konci Londýna a posiluju. A kdo jsem? Ahoj, jsem Gemma Styles, je mi 21 a bydlím v centru Londýna. Narodila jsem se v Holmes Chapel.Má matka umřela při porodu a můj otec mě z toho viní. Trestá mě tak, e mě znásilňoval u od 13 a také mlátil. Nechávám si to líbit,aby nevěděl, kdo jsem, nebolí to, jeliko jsem zaila horí bolest. Bratr se odstěhoval, kdy mi bylo 13 a jemu 15 let. Jmenuje se Harry Styles a je mu 23. Odstěhoval se, aby mě ochránil od mafie, ve které, ne jsem se narodila,můj otec pracoval-potom skončil-a teď můj bratr pokračuje se svým gangem-Bad Dangerous.A kdo jsem vlastně já? Já jsem Black Blondie -nejobávanějí mafián ve světě. Vichni se mě bojí nebo ze mě mají respekt a nedovolí si na mě nic. U jednou jsem bratrovi a jeho gangu zachránila ivot. Proč se vůbec jmenuju Black Blondie? Asi proto e nosim černý "kostým" a mám blond vlasy. Teď mám konečně na 2 týdny klid,protoe otec odjel na nějaký jednání. A proč vůbec nebydlím sama? Protoe jetě nemám postaveno. Právě teď se mi staví dvoupatrová vila s obrovskou garáí na auta a také obrovskou posilovnou a úloitěm na zbraně,ale bude postavena a tak za 2-3 měsíce. To by bylo asi tak ve na úvod.
Teď, kdy mám docvičeno, jdu na počítač se podívat, co se kde děje. Crrrr... Začne mi zvonit hlásič, na kterém mám napíchlé telefony Bad Dangerous. U kluků sledují ve: kamery, telefony,auta,kdy mají mít nějaké kefty a podobně. Kouknu se tedy na hlásič, co se děje.Dnes ve 20:52 ve skladu za továrnou bot. Jak jsme se domluvili na dovoz drog -Alex Klenser. Na tom mi něco nehraje! ádný mafián si nedomlouvá čas končící jinak ne 0 nebo 5! Nikdy se nepíe, co přesně chtějí v SMS a nikdy se nepodepisujeme celým jménem. Jeliko mi něco nesedí, jdu si pročíst jeho tajné spisy z FBI,kam jsem se nabourala. A koukněme se: tajný agent FBI. No jasné, ja si říkala, e mi něco nesedí,jeliko je 20:00 musím vyrazit,abych tam byla dřív ne kluci z gangu a postarala se o FBI,protoe kdybych klukům napsala, prozradila bych se a to nechci.
Vzala jsem si různé zbraně, oblékla jsem se do "kostýmu" ,nasadila helmu,nasedla na motoru a vyrazila. Byla jsem tam pár minut před FBI. Kdy přijeli,nenápadně jsem po nich začala házet noe ze střechy a Alexe jsem zastřelila. Po pár minutách přijeli kluci, kteří se smáli nějakému jejich vtípku. První el Louis a hned co ale spatřil mě a okolo mrtvé členy, zarazil se.
Niall, který el hned za ním, do něj narazil:"Loui, co dělá proboha, proč nejde?" Loui nic neřekl, pouze na mě ukázal. Kdy mě vichni uviděli, přestali se smát a zkoumali s otevřenou pusou. Přili blí ke mě,ovem nechávali si pořad nějaký odstup. "Co se tady proboha stalo? Vdyť jsme s nima měli mít obchod!" rozkřikl se Harry. Já se jen znechuceně uklíbla a začala: " pánové, nechci vám tady dávat nějaké kázání, ale tady uráíte i ostatní mafiány. To jste a tak blbí, e jim naletíte na takovéhle nepovedené li? " "Coe??!!" rozkřikl se vichni najednou. la jsem k Alexovi a hrábla mu do saka,odkud jsem vybrala jeho odznak. "Kdyby jste se koukli na tu SMS, co jste dostali, nali by jste divný čas, napsané, co chce dodat a celý jeho podpis, co se u mafiánů nedělá. Tak jsem si ho proklepla a zjistila, e je tajný agent FBI,tady máte odznak." podala jsem jim ho. "Mohli jste skončit ve vězení minimálně 20 let a co vae přítelkyně vy blbci." zkoumali mě, jak kdybych byla duch. "Díky, zase!" poděkoval mi Liam a zbytek kluků. "Kdo vůbec jsi? U jsi nás podruhé zachránila a to se mezi mafiány moc nedělá." padla otázka od Nialla. "Mě zná maximálně Harry a to ne a tak dobře jak si myslí." Harry se zastavil a nechápavě se na mě podíval "já tě neznám!" " To si jen myslí. Hele co kdybychom se radi sebrali a jeli k vám, tam bych vám to řekla. Protoe u si myslim, e je čas?" Pochybovačně se na mě podívali : No já nevím?" prozradil Niall. "Nebojte se, i kdy s těma kamerama, co máte doma, bych se taky bála." zaklebím se. "No dobře..Počkat co?! Nae kamery? Ty ví, jaké máme?" "já o vás vím ve, pánové. Take se seberte a za 5minut před vaím domem. Nebo radi 10-ti s těma vaema autama." u jsem nevnímala, nasedla na motorku a jela k nim před vilu. Zaparkovala jsem, přelezla plot a vlezla dovnitř. Nalila jsem si Skotskou a usedla na sedačku. Po pár minutách přijeli i oni. "Ahoj!" pozdravím je. Jen se zasmějeme. "Tak kdo teda jsi?" naléhali na mě. Já se jim občas zasmála. No tak teda dobře pomyslím si. Vstanu,sundám si koenou bundu,take stojím před nima v korzetu a u teď na mě kluci koukají s vyvalenýma očima. "Myslela jsem e takhle na mě budete koukat,a kdy sundám masku z obličeje" zaènu se smát a oni zčervenají "OH!! Vy jste tak roztomilí, kdy se červenáte !" směju se jetě víc. "No tak up! Kdo jsi?!" jsou nedočkaví. Povzdechnu si a uívám si posledních pár minut, kdy nikdo neví, kdo vlastně jsem pod maskou. Nádech a výdech. Ráz...dva...tři! A maska je dole. Podívám se na ně. Hlavně na Harryho. "Gemmo!!"


Sister of Mafian (Liam Payne Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat