Když v tom dovnitř vstoupí...
Liam
Když jsem ho spatřila, musela jsem si oddychnout. No... asi moc nahlas,protože se zasmál. "Ahoj. Jsi ráda,že mě vidíš? Co jsem slyšel, tak asi jo."
"Nikdy jsem nemyslela, že tě tak moc ráda uvidím. Vážně jsem si hodně oddychla."
"Páni, máš to tu opravdu hezky zařízený. Klobouk dolů. " uznale pokýval hlavou.
"Jo děkuju. Dala jsem si záležet. Vždy, když se doma něco dělo, jsem si vzala motorku a jela sem. I když jsem neměla tolik peněz a jen jsem měla obyčejný věci i auto, opravovala jsem tady. To jsem začínala."
"Ou... páni. Co vše ještě umíš? Nebo takhle co ještě neumíš? "
Chvilku jsem přemýšlela a odpověděla "když mě někdo naštve, neumím se udržet a občas to dopadne zajímavě. "
Jen se pousměje. "Gemm, myslíš, že bych sem občas mohl přijít a třeba ti pomoct nebo se odreagovat u aut a motorek nebo si s tebou pokecat? Vždy jsem takové místo chtěl,ale bohužel nějak na to nebyl čas a místo. No u nás v garáži moc soukromí není." Během toho, co mluvil, na mě začal dělat psí oči a já myslela, že se rozteču.
"Tohle už nedělej nebo se rozteču a neberme teď ohled na to,že jsem mafiánka, protože ať se tvářím jakkoli, mám taky city a slabost. A jo, můžeš tady být a jezdit sem,jen tě požádán o to,aby to nikdo nevěděl a ať tě nikdo nesleduje po cestě sem. Samozřejmě tu můžeš být, jen když ti dám klíče a nebo tu budu. A poslední samozřejmě nic nezničit. Jinak souhlasím a jsem ráda, že tu budeš,alespoň pokecáme atd." S radostí jsem mu nabídla.
"Tak jo super díky. Můžeme se do toho pustit?"otáže se.
"Jo jasný ready go."řeknu a jdeme do práce.Po chvilce práce si Liam sundal mikinu a Oh Můj Bože!!Nemyslela jsem,že někdo může vypadat jako bůh, ale on splňoval všechna má kritéria k tomu, jak má vypadat bůh podle mého gusta.
Takhle jsme opravovali,blbli, tancovali a smáli se celou dobu, co jsme tam byli. A jelikož bylo po chvíli hodně času, museli jsme jet.
"Hele Li, už je skoro 10 hodin, měli bychom jet domů. Přece jen je pozdě a jak znám bratra už bude vyšilovat, co se stalo,kde jsme byli a co dělali jako vždy. " musela jsem mu bohužel oznámit.
"Jo jasně chápu, mohli bychom tady být zítra, co myslíš? "
"Určitě jo, jsem ráda, že si brácha vybral dobrý kamarády a že jsi v poho a mohu se s tebou úplně v pohodě bavit. Takže bychom se tady zítra sešli? Řekněme okolo 3:00PM (odpoledne)?"
"Jo tak dobře, tak zítra, tak jedem ve vile Ahoj! "
"Zatím"odpovím, nasedám do auta a jedu.
Cítím se jinak, mám z Liama jiný pocit než z ostatních kluků, ale je to dobrý pocit. A celkem se mi ten pocit líbí. Dlouho jsem takový nezažila, naposledy když jsem byla ta milá holčička.Jen co přijedu do vily, vidím vycházet Liama z garáže. Mávne na mě a usměje se. Já zaparkuju a vystoupím. Zamknu auto a přidám se k Limu na cestě do vily ."Ahoj, dlouho jsme se neviděli." Navážu konverzaci a zasměju se.
"Jo máš pravdu a jelikož už jsme skoro vevnitř a nechci, aby mě Harry vykastroval, protože by si myslel, že mu dělám do sestry,nebudu se s tebou vevnitř bavit tolik jako u tebe. Ale nesmím zapomenout říct, že jsem si dnešek užil,tak jak už dlouho ne a chtěl bych ti poděkovat za to,že jsem se s tebou cítil uvolněně a klidně. Takže Děkuju. "Dokončí Liam svůj monolog,na nic nečeká a obejme mě. Objetí samozřejmě opětuju. Rozpojíme obětí a vejdeme dovnitř.Chvilku se nic neděje a já právě zažívám něco,co jsem už nějakou chvíli nezažila...
ČTEŠ
Sister of Mafian (Liam Payne Cz)
FanfictionNikdo nezná obě její pravé já. Všichni si myslí,že je to pořád ta malá a milá holčička, která se bojí. Její mamka umřela při porodu a její blízká rodina jí to dává za vinu. Otec ji obviňuje ze všeho. Bratr se odstěhoval v jeho 15 za jeho gangem "Bad...