Ty zm*de...
"Co tady děláš?! Nejsi tu vítaný. Nemáš tu co dělat!!" vykřiknu na něj. A je to pravda. Je to jedna část z mé stinné minulosti, o které moc lidí neví."Já chci tebe. Zpátky! Nikdo jako ty se totiž jen tak nedá nahradit." a slizsky se usměje. Ten smích nesnáším.
"Já se k tobě nevrátím v žádném případe. Dělala bych ti akorát děv*u a to já nebudu, tak hluboko neklesnu!"
"No jasně a co bylo těch 5 měsíců, když jsi byla u mě? To jsi mi děv*u nedělala?!" opět se rozesměje. Kluci vůbec nechápou, a tak se i tváří. Chudáci...
"Jo možná ti to připadalo, jako bych ti dělala děvku a to jsem jen celou dobu hrála a víš proč? Protože jsem se díky tobě dostala k pár důležitým lidem a teď mi nemůžeš nic udělat!"
"Ty děv*o jedna!!! Já věděl, že něco chystáš, ale jak jsem to nepoznal?!" zatahá si za vlasy.
"To bude tím, že jsi se moc staral o sebe. A nebo tím, že jsem ti zatemnila mým vzhledem mozek natolik, že jsi potom na vše zapomněl. A jen tak mimochodem, jak říkáš, že jsi nejlepší, tak to teda nejsi. Jsi ještě horší, než jsem si myslela, ale nějak jsem to přežít musel. Posloužil jsi dobře. Vlastně bych ti měla poděkovat. Díky tobě se mám teď sakra dobře. Mám skvělé bratry a beru je jako rodinu. Skvělé kamarádky, které si na nic nehrajou a jsem zamilovaná, co víc si přát?" pousměju se nad vzpomínkou všeho, co jsem prožila s těma bláznama za sebou a kvůli kterým bych i vraždila.
"Co víc si přát, třeba rodiče, kteří by tu s tebou byly za každé situace, a kteří by tě měli rádi, a které ty nemáš. Oh.. Jak smutné." opět se zasměje.
"Jo já jsem s tím smířená, ale co tví rodiče. Kdyby jsi jen viděl, jak jsem je pomalu zabíjela. Jak prosili, abych toho nechala. Říkali, že by jsi nic takovýho nikdy neudělal. Když jsem poslouchala ty lži, co jsi jim nakecal. To jak jim tekla krev po krku, když jsem je řezala. Taky když jsem měla tvou mladší sestru v řetězech. Ou... takovej chudáček. Musím říct byla to hysterka." zákeřně jsem vyprávěla lži. Jen ať trpí. Chudák neví co má říkat. Ummm... možná mi je ho až líto. Ne v žádném případě, za to co mi udělal ne.
Najednou se usměje.
"A co uděláš teď?" najednou se vedle něho zjeví bodyguard s Liamem, kterého drží
Mám značnou přesilu, takže buď on nebo ty." dábelsky se zasměje.
V tu chvíli Liam vykřikne "Ne nechoď. Ať mě zabije, ale tobě nesmí nic udělat, to bych si neodpustil." ale to už mu dávají ránu. Vidím, jak trpí a jak krvácí. Strašně to bolí, vidět někoho, koho milujete, jak trpí a jak ho to bolí. Hned jsem rozhodnutá.
"Dobře půjdu, ale musíš ho pustit."
"Tak jsem pojď bez zbraní a odjedeme spolu pryč."
"Ne! Nejdřív ho pusť. Až bude u kluků přijdu dobrovolně. Klidně si na mě namiřte zbraně, ale jeho nechte být. Je součástí rodiny."
"Součástí rodiny nebo ho miluješ, to už se asi nikdy nedozví. Kluci pusťte ho." a tak tedy pouští Liama. Ten jde ke mě.
"Proč jsi to udělala, to jsi neměla. Byla to chyba!" hned vykřikne.
Já ho obejmu a šeptám mu do ucha"Ne není to chyba. Tohle bych udělala vždy. Ano je pravda, že jsem se do tebe zamilovala, jako do nikdy nikoho a klidně bych se kvůli tobě nechala mučit. A teď běž za klukama a odveď je ven, tam nasedněte do auta a jeďte. Zaparkujte u mě skladu číslo 2. Tam kde nejsou auta, ten kterej je zatím prázdněj, jak jsme ho spolu vybírali. Klíče jsou ve sklenici u růží, co tam jsou vysázené. Zajeďte dovnitř a tak prohlídněte auta, jestli nejste načipovaný od toho haj*la. A ty se taky zkontroluj, abys neměl štěnici. Neboj mě nic nebude mám taktiku a ochranu. Neotáčejte se prostě jeďte a nemyslete na mě já to vše mám zařízený. Postarejte se o holky. Pezz je těhotná, atk na tu obzvlášť pozor, ale Zayn to neví takže pšššt. A na jedno nezapomeň. A to. Miluju Tě. A teď běžte."
"Já tebe taky miluju, už dlouho. Tak prosím kvůli mě, ať jsi v pořádku. Vše si naplánujeme a budeme spolu žít. A nenech mě dlouho čekat Lásko." Já ho políbím a pošlu ke klukům.
"Kluci odjeďte a poslouchejte Liama, ví toho z vás nejvíc a miluju vás, takže zatím Ahoj. A neodmlouvat." a to už je Liam odkope a jen slyším zvuk motorů aut.
---------------------------------------------------------Po nějaké době další díl. Jsem ráda, že dáváte hvězdičky a chtěla bych abyste napsali svůj názor na tento příběh. Další díl bude s věnováním, takže pište kdo chce. Zase příště
Ahoj xoy-Naty☺
ČTEŠ
Sister of Mafian (Liam Payne Cz)
FanfictionNikdo nezná obě její pravé já. Všichni si myslí,že je to pořád ta malá a milá holčička, která se bojí. Její mamka umřela při porodu a její blízká rodina jí to dává za vinu. Otec ji obviňuje ze všeho. Bratr se odstěhoval v jeho 15 za jeho gangem "Bad...