Po večeři si sedneme s čaji do obýváku a začneme si povídat, Liam je veselý, ale to nevěděl, co za chvilku přijde.
Nicole si na chvilku odběhla a po nějaké době se vrátila i s krabicí,na které bylo velkým písmem napsáno LIAM.
Jen co to Li zaregistroval začal vrtět hlavou: "Ne to ne! Nemůžete jí to ukázat. To bude trapný. Prosím ne!" Koukal na všechny štěněčím pohledem. Ostatní se na něj jen podívají a už mi podávají věci z krabice. Je tam několik fotoalb a videí a také obrázky od Liama.Celý večer koukáme na Liamovi věci a říkají mi podrobnosti. Ty videa jsou také dobrý, hodně se zasmějeme. Liam chudák červená, nebo prosí,aby už přestali, stejnak ho neuposlechli a ukazovali dál a dál.
Okolo 2 A.M. jsme s Liamem odešli spát. Pořád se cítil trapně. Chudáček.
Další den, 5P.M.
Už jsme se naobědvali a teď se procházíme v parku, jen já a Liam ,protože se ostatní chtěli vrátit, jelikož jim byla zima.
Najednou se Liam zastaví a postaví se přede mě. "Gemm, chtěl bych se tě na něco zeptat. "
"Ano, pokračuj. " odpovídám
"Šla bys se mnou dnes na večeři? "
"Myslíš jako na rande? " v duchu se potutelně se usmívám. Pokud ano budu šťastná, už mi ty chvíle s Liim dost chybí.
"Ano,ber to jako rande. "Nervózně se na mě podívá.
"Samozřejmě, že půjdu " usměju se. Šťastně se na mě podívá a obejme mě.
"Už půjdeme domů je zima, co říkáš? Zeptá se mě.
"Jo už je mi zima ."přikývnu a vycházíme.
8P.M.
Jsem připravena jít na rande s Liamem. Moc se těším.
Sejdu dolů že schodů a jdu do předsíně, kde už na mě čeká Liam.
Ještě se rozložíme se všemi ostatními a odjíždíme.
---------------------------------------------------------Ahoj,zdravím všechny.
Vím, že poslední díly jsou celkem dost nudný, ale bohužel jsou tyto nudný kapitoly potřeba,protože už chystám něco napínavějšího. Příště bude rande a pak se něco stane.
Doufám, že se těšíte.
Zatím Ahojky
-xoxNaty :)
ČTEŠ
Sister of Mafian (Liam Payne Cz)
FanfictionNikdo nezná obě její pravé já. Všichni si myslí,že je to pořád ta malá a milá holčička, která se bojí. Její mamka umřela při porodu a její blízká rodina jí to dává za vinu. Otec ji obviňuje ze všeho. Bratr se odstěhoval v jeho 15 za jeho gangem "Bad...