06- "Bojím se,že..."

2.1K 82 1
                                    

Po měsíci

Už jsem u kluků měsíc a vypadá to, že ještě další měsíc budu, protože ještě není dodělaná moje vila.Klukům to nevadí, ba naopak zrovna když jsem říkala, že asi se budu stěhovat, tak mě přemlouvali ať ještě zůstanu. Jak to přes měsíc vypadalo? Většinou jídlo vařil Harry, já jsem prala oblečení a zbytek kluků uklízelo dům. Jak kluci tak i já jsme měli všichni svoje zakázky, které jsme zařizovali. S Liamem jsem trávila hodně času, většinou u mě ve skladu u aut, motorek, zbraní a posilovně. Hodně jsme si padli do noty a o všem si povídali: o dětství,rodině, práci apod. S ostatníma klukama jsem se taky hodně bavila a jsme jako jedna velká rodina, jako by byli kluci moji bráchové. Hodně mi na nich záleží a kdybych měla kvůli nim i umřít tak klidně. Nejvíc se svěřuji asi Liamovi. On o mě ví snad vše.

Ovšem poslední 3 dny se snažím Liamovi vyhýbat, jelikož jsem zjistila něco, co nebylo tak úplně v plánu. Začala jsem totiž k Liamovi cítit něco mnohem víc než jen přátelství. Správně, je to láska. A proto se snažím mu vyhýbat, aby se mé city už víc neprohlubovaly. Už tak je to dost problém a neplánované. Už jen kvůli tomu, že nevím jestli ke mě cítí to samé, pokud by to necítil, byl by to docela problém.

Teďkon sedím na posteli s notebookem na klíně a navrhuji si auto, koukám potřebné věci do mé vily a vše ostatní co chci jako třeba oblečení a také objednávám. najednou někdo zaklepe.

"Dále!" křiknu dostatečně nahlas, aby mě slyšel. Do dveří vstoupí Harry a neutrálním výrazem. Dobře alespoň jsem nic neprovedla.

"Ahoj, chtěl bych se tě na něco zeptat."-Harry

"Ahoj, jo dobře sedej a povídej co máš na srdci."-Já

"No poslední tři dny se nebavíš s Liamem a on je z toho přešlej, protože neví co udělal, nebo co se stalo a to jste spolu trávili čas skoro pořád."- Harry

"Ne nic. On nic neudělal. To je jen a jen můj osobní problém. vy za to nějak nemůžete. A Liam taky ne teda z větší části." povím mu smutně a povzdechnu si.

"Ségra co se stalo!? dělej vyklop to, nebo použiju dobré zbraně a to moje ruce na to, abych tě pořádně zlechtal." ďábelsky se na mě usměje a připraví si ruce.

"Ne to je dobrý, já ti to řeknu, ale nesmíš vyvádět a on se to nesmí dozvědět. Slib, že mu nic neřekneš." prosím se psíma očima.

"Dobře nic mu neřeknu, ale už mluv. Nevím co mám čekat."

"No... Víš já se bojím, že jsem se do něj zamilovala." Potichu zašeptám.

"Ještě jedno já jsem tě neslyšel. mluvíš strašně potichu." tváří se hodně nechápavě.

"já jsem se do Liame zamilovala, chápeš? zjistila jsem to před třemi dny, proto se mu tolik vyhýbám, aby se moje city ještě víc neprohloubily. A když to zjistí a nebude to tak cítit, tak je naše skvělé přátelství úplně v prdeli. Už chápeš proč?" postupem zvyšuju hlas. Harry na mě kouká s vykulenýma očima a otevřenou pusou, Já se nezmůžu na nic jen na, to, že mi tečou slzy po tvářích. Brácha nic neříká, ale obejme mě.

Najednou slyším blízko kroky a : "Vážně to tak cítíš?..."

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Po nějaké době opět další díl a opět ho nechávám volně otevřený. No uvidíme jak to dopadne. mám vás moc ráda a zase u další části Ahoj- xoxNaty :)





Sister of Mafian (Liam Payne Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat