"Musíme probrat něco důležitého."začne Harry. Teda nemyslela jsem, že on chtít takhle něco probírat, vždy si dělá srandičky.
"Ale nejdřív vám musíme se Susann něco oznámit." koukne zamilovaně na Sus.
"Ano přesně tak. Já a Harry jsme oficiálně spolu." usměje se Susann.
A rozjela se gratulace.
Poté co jsme si všichni sedli opět Harry začal mluvit. "Chtěl bych se zeptat, jako to bude letos na Vánoce?"
Liam začal :"Jestli se do toho můžu vmísit. Gemm, byl bych rád, kdybys jela se mnou 21-24.12. k rodičům do Wolverhamptonu. Když jsem u nich před týdnem byl, říkali, abych Tě přivezl ukázat."
Já chvilku přemýšlím a vymýšlím plán:" No tak co kdybychom to udělali tak, že všichni by jeli 21-24-12. k rodinám nebo za příbuznýma a známýma a 25.12. bychom se tu všichni sešli a oslavili Vánoce spolu a potom i Silvestr a Nový rok?" navrhnu.
"To je dobrý plán." začnou všichni přikyvovat a souhlasit.
21.Prosince
Právě nastupuji k Liamovi do auta, abychom jeli do jeho rodného města. Včera večer jsme se se všemi rozloučili, abychom teď ráno v 5 A.M. mohli vyjet. Máme u nich být na snídani, takže pokud nebudou nikde kolony nebo bouračky, měli bychom jet cca 3 hodiny.
Harry a Sus jedou k jejím rodičům. Sus jim ho jede představit, a abych byly upřímná Harry je celkem hodně nervózní. Pořád za mnou chodil, protože nechtěl otravovat Sus a nechtěl před ní vypadat jako slaboch. No uvidíme jak to dopadne.
Pezz a Zee jeli k Zaynovým rodičům, protože se jejich rodiče dohodli, že se sejdou u nich v Briminghtonu.
Niall a Lenny jeli k Niallovi do Irska. 21.-22.12. u Nialla a 23.-24.12. u Lenn v Manchestru.
Louis a Eleanor to mají stejně jako Niall a Lenny až na ta města.
S Liamem jsme si pustili písničky a zpíváme si nebo si opět povídáme. Říkal, že má pro mě nějaký překvapení. Upřímě jsem celkem dost nervózní, protože to říkal s pokerfacem a nebylo nic poznat.
Já mám dárky nakoupený pro všechny, tak doufám, že se budou všem líbit. I Liamovým rodičům, protože u nich jsem nejvíce nervózní, nevím co mám čekat. Li mi celou dobu říkal, že vše bude v pořádku. Budu mu věřit.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ahoj :)
Hlásím se opět s dalším dílem. Jak jsem slíbila, našla jsem si čas a něco krátkého napsala.
Jak byl Harry vážný, tak nakonec to není tak hrozné @SusaneBlonde :).
Doufám, že se vám příběh i tento díl líbí. "Uvidíme" se opět u dalšího dílu. Ahojky
-xoxNaty :)
ČTEŠ
Sister of Mafian (Liam Payne Cz)
FanficNikdo nezná obě její pravé já. Všichni si myslí,že je to pořád ta malá a milá holčička, která se bojí. Její mamka umřela při porodu a její blízká rodina jí to dává za vinu. Otec ji obviňuje ze všeho. Bratr se odstěhoval v jeho 15 za jeho gangem "Bad...