A Liam začíná mluvit:" Lidi jelikož jste moji blízcí, chtěli bychom vám něco oznámit..."
Doufám, že neřekne to co si myslím.
"Chci vám říct, že já a Cam spolu chodíme." On to vážně řekl. To si ze mě dělá srandu?! Vždyť se ještě nedozvěděl se mnou a už nám oznamuje, že chodí s jinou. Ja mu chci utrhnout hlavu.
Všichni na ně koukají s vykulenýma očima a otevřenou pusou. Do toho ještě ta blondýna promluví:" Vidíš já ti říkala, že budeme spolu a ty pořád, že ne." Já silou zatínám nehty do mé dlaně. Ještě provokativně zamrká umělýma řasama.
To už nevydržím a probudí se ve mé mé mafiánské já.
Prudce vstanu a jdu k nim. V tu chvíli rychle zareaguje Luke:" Gemm! Ne! Nedělej to! "
Já ho ovšem plně ignoruju a jdu k nim. Postavím se před Liama:" Jak vidím strašně rychle zapomínáš, kdo ti zachránil život několikrát, komu jsi říkal, že ho miluješ, s kým jsi chodil a co jsi slíbil. Alespoň si se se mnou mohl rozejít a ne mě s ní podvádět. Jo a abych nezapomněla, máš se stavit za tvoji mamkou, moc se jí po tobě stýská, jsem zvědavá co bude říkat na to,až tě uvidí s Camile. A až z tebe vysaje peníze a nebude tě chtit,nebo tě bude podvádět a ty na tom budeš blbě, tak za mnou už nechoď. " poté se přesunu ke Camil. Pořád se sladce a uměle usmívá:" Nemůžeš překousnout, že jsem hezčí než ty a že si vybral mě viď? Kdo by si tě taky vybíral takovou nicku." Povýšeně se na mě podívá. To už nevydržím a chytni ju pod krkem a vyvedu ji na zahradu. Tam ji odhodím na zem."Až se naučíš prát, tak za mnou přijď, teď bych si to moc neužila. Jak tak název koukám... vůbec nevím co na tobě Liam vidí. Prsa umělý, zadek nemá, řvát se neumý, mozek chybý. Rozhodně má na víc než na tebe. Vypadáš jako z reklamy na nepovedenou barbie. Měla bys co nejdřív vypadnout, aby se ti náhodou něco nestalo... no já radši jdu, abych náhodou nezvracela a aby tady náhodou někdo neskončil se zlomeným nosem." Kouknu na Camil. Chudák na mě kouká s vystrašeným pohledem* ironie* " Pořádně si to tady užijte. Zatím čau. " seberu se, dojdu k autu a jedu domů. Tam si vezmu pistoli a jdu si zastřílet a poté zaboxovat. Nakonec jedu na dráhu, na které jsem tak dlouho dokud nerozjezdím pneumatiky. Poté se vrátím domů,kde se umyje a chci jít spát, ale nejde to, a proto jdu do kuchyně, kde si vezmu alkohol a jdu ke klavíru, který mám v obýváku.
Začnu hrát a přitom se Chvilkama napiju. Hraju tak dlouho dokud tam neusnu.
Zdá se mi zase o Liamovi a o tom jak mě nesnáší. Probudím se a jdu se znovu vysprchovat. Poté jdu opět k pianu a opět hraju. Slzy mi přitom smáčejí obličej i oblečení na spaní.Už ovšem neusnu. Hraju do té doby, dokud mě nezačnou bolet prsty. Poté tam jen tak sedím a prázdně koukám do zdi.
------------------------------------------------------Co myslíte bude o Liama Gemma bojovat,nebo zvítězí její hrdost a počká dokud Camil Liamovi neublíží?
Dne jen trochu kratší, ale důležitý díl.
Doufám, že vás pořád baví číst tento příběh.
Tak u dalšího dílu Ahoj.
xoxNaty :)
ČTEŠ
Sister of Mafian (Liam Payne Cz)
FanficNikdo nezná obě její pravé já. Všichni si myslí,že je to pořád ta malá a milá holčička, která se bojí. Její mamka umřela při porodu a její blízká rodina jí to dává za vinu. Otec ji obviňuje ze všeho. Bratr se odstěhoval v jeho 15 za jeho gangem "Bad...